Forfatter Emne: Bakkeåbning 31. marts 2011  (Læst 14256 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Sv: Bakkeåbning 31. marts 2011
« Svar #30 Dato: Marts 31, 2011, 05:10:18 pm »
MHT bakkeåbningen ...


Nuuj jeg glæder mig til at se hvor meget regn der rammer KBH mellem 18-19 ..  ifølge radaren ser det ud til at der kommer en kæmpe regn dynge listende henover KBH ca. i det tidsrum

Til jer tosser der skal åbne bakken.. husk regntøjet  ;)

-BR-

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 628
Sv: Bakkeåbning 31. marts 2011
« Svar #31 Dato: Marts 31, 2011, 05:23:02 pm »
Bliver også indenfor i dag, venter lige til imorgen aften hvor hele dagen byder på tørvejr så en lang tur efter arbejde på tørre veje burde være muligt :)
GSX-R 600 K7

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Sv: Bakkeåbning 31. marts 2011
« Svar #32 Dato: Marts 31, 2011, 10:34:26 pm »
Piv piv piv Det er alt jeg hører komme ud af jeres munde...  :club:

Hedo, Albæk og jeg havde en fin tur med et minimum at vand på vores tur fra arbejdet og til vi landede ved Nørrebrogade kl 17.30 og der var jeg stortset tør på hele kroppen. (SIDI Vertigo air er ikke særligt vandafvisende)  :innocent:

Vi så på motorcykler til kl. 18.45 før det begyndte at regne lidt, og der var det tid til en kop kaffe under udhænget på en øl/kaffebar med udsigt til slangen af motorcykler.

Da alle var kørt gik vi på pizzaria og fik super gode italienske pizzaer. :thumbsup: :thumbsup:

Regnen var nu stillet af ved 21 tiden da vi kørte hjem, og det var kun bilsprøjt der gjorde at det lange undertøj blev vådt de steder hvor der ikke er læder i dragten.

Alt i alt en super hyggelig tur med godt selskab, og til jer der sprang i målet og ikke dukkede op alligevel:
SUR RØV der gik i glip af en hyggelig tur med drengene!!!  :whipped:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Sajmon

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2727
  • Netop, som fiskerne siger...
    • Hvad vil du her?
Sv: Bakkeåbning 31. marts 2011
« Svar #33 Dato: Marts 31, 2011, 10:50:56 pm »
Piv piv piv Det er alt jeg hører komme ud af jeres munde...  :club:

Hedo, Albæk og jeg havde en fin tur med et minimum at vand på vores tur fra arbejdet og til vi landede ved Nørrebrogade kl 17.30 og der var jeg stortset tør på hele kroppen. (SIDI Vertigo air er ikke særligt vandafvisende)  :innocent:

Vi så på motorcykler til kl. 18.45 før det begyndte at regne lidt, og der var det tid til en kop kaffe under udhænget på en øl/kaffebar med udsigt til slangen af motorcykler.

Da alle var kørt gik vi på pizzaria og fik super gode italienske pizzaer. :thumbsup: :thumbsup:

Regnen var nu stillet af ved 21 tiden da vi kørte hjem, og det var kun bilsprøjt der gjorde at det lange undertøj blev vådt de steder hvor der ikke er læder i dragten.

Alt i alt en super hyggelig tur med godt selskab, og til jer der sprang i målet og ikke dukkede op alligevel:
SUR RØV der gik i glip af en hyggelig tur med drengene!!!  :whipped:

Bla bla bla... :hand: :hand: :hand:

Jeg sad og spiste varm mad da min udlånte SV'er kom retur med en druknet mus ovenpå.   :mrgreen:
Det handler ikke om hvad man kører, men hvordan!

NielSV650

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3092
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
Sv: Bakkeåbning 31. marts 2011
« Svar #34 Dato: April 01, 2011, 08:22:46 am »
Bla bla bla... :hand: :hand: :hand:

Jeg sad og spiste varm mad da min udlånte SV'er kom retur med en druknet mus ovenpå.   :mrgreen:

Præcis! Og jeg fik deep-fried-shit, selvdød kylling og alverdens anden "mad" alt imens min Yaris stod og hyggede sig med en såret hjulkapsel. Den tabte jeg åbenbert senere, for den var væk imorges. Det var en vild aften!  :mrgreen:
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Sv: Bakkeåbning 31. marts 2011
« Svar #35 Dato: April 01, 2011, 08:32:08 am »

Bla bla bla... :hand: :hand: :hand:

Jeg sad og spiste varm mad da min udlånte SV'er kom retur med en druknet mus ovenpå.   :mrgreen:
Så godt din ged derinde, men tossen der havde lånt den kørte jo også med til bakken i stedet for at sidde varmt og godt og spise mad.

Kl. 21 var det kun sprøjt fra bilerne der gjorde en våd.  :blink:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing