Forfatter Emne: Tur til MC Maribo 23/5  (Læst 5064 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Kenneth P

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 280
Tur til MC Maribo 23/5
« Dato: Maj 19, 2007, 05:38:54 pm »
I vores Lolland-Falster gruppe på MCG er vi ved at arrangere en tur til MC Maribo, her er det meningen at vi kan møde andre mc'ere fra Lolland-Falster og se hvordan MC Maribo boer :mrgreen:

Vi mødes ved Aldi i Maribo på onsdag 23/5-07 kl 19:30 :thumbsup:

Inde på MCG er der allerede 11-12 stykker der er meldt til http://motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=41113  :respekt:

Så kom frisk og lad os se nogle af de aber man skriver sammen med :mrgreen:
SV1000sk6 blå - fuld kåbe - hugger - diode baglygte - Laser Duo-tech High mount Titanium - Blåt MRA racing kåbeglas - 8000K Xenon - +2 tænder bag -1 tand for - PazzoRacing kobling/bremse greb
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=12827

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: Tur til MC Maribo 23/5
« Svar #1 Dato: Maj 20, 2007, 01:57:13 am »
Mine SVigerforældre kører i MC maribo  :wink: De holder vist en dejlig Sankt Hans fest, så det bliver ikke før, at jeg kommer på de kanter... I kunne jo overveje at dukke op der  :D
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Kenneth P

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 280
Re: Tur til MC Maribo 23/5
« Svar #2 Dato: Maj 20, 2007, 07:59:46 pm »
Mine SVigerforældre kører i MC maribo  :wink: De holder vist en dejlig Sankt Hans fest, så det bliver ikke før, at jeg kommer på de kanter... I kunne jo overveje at dukke op der  :D

Det overvejer jeg også kraftigt, har hørt det skulle være et rigtigt godt arrangement :orkester:

Kunne da lige lave en tråd om det :mrgreen:
SV1000sk6 blå - fuld kåbe - hugger - diode baglygte - Laser Duo-tech High mount Titanium - Blåt MRA racing kåbeglas - 8000K Xenon - +2 tænder bag -1 tand for - PazzoRacing kobling/bremse greb
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=12827

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: Tur til MC Maribo 23/5
« Svar #3 Dato: Maj 21, 2007, 12:59:13 am »
Mine SVigerforældre kører i MC maribo  :wink: De holder vist en dejlig Sankt Hans fest, så det bliver ikke før, at jeg kommer på de kanter... I kunne jo overveje at dukke op der  :D

Det overvejer jeg også kraftigt, har hørt det skulle være et rigtigt godt arrangement :orkester:

Kunne da lige lave en tråd om det :mrgreen:

Ja gør det... Jeg har også kun hørt, at det skulle være godt, men har heller aldrig selv deltaget. Men jeg har hørt, at der skulle være øl, og det vil jeg ikke gå glip af  :D
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Larsen

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 125
Re: Tur til MC Maribo 23/5
« Svar #4 Dato: Maj 21, 2007, 08:47:05 pm »
Citér
Men jeg har hørt, at der skulle være øl

Så skal du være der tidligt SVea, for sidste år tømte :shock: vi baren for øl, så de måtte i byen og handle..
Jeg kan kun anbefale at prøve det træf .
Dialog er sidste udvej, når alle voldelige muligheder er udtømte, og det er de sjældent !!

HC

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 131
  • .............
Re: Tur til MC Maribo 23/5
« Svar #5 Dato: Maj 21, 2007, 08:51:22 pm »
Har hørt at der skulle komme noget godt musik....  :innocent: :orkester:
Brændt barn, lugter ilde...

Kenneth P

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 280
Re: Tur til MC Maribo 23/5
« Svar #6 Dato: Maj 21, 2007, 08:59:54 pm »
Hvaaaaaaøøøøh Larsen og HC, kommer i med på onsdag eller hvad????? 8)
SV1000sk6 blå - fuld kåbe - hugger - diode baglygte - Laser Duo-tech High mount Titanium - Blåt MRA racing kåbeglas - 8000K Xenon - +2 tænder bag -1 tand for - PazzoRacing kobling/bremse greb
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=12827

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: Tur til MC Maribo 23/5
« Svar #7 Dato: Maj 23, 2007, 08:20:58 am »
Hvaaaaaaøøøøh Larsen og HC, kommer i med på onsdag eller hvad????? 8)

HC kommer en tur til Frederiksberg, så jeg tvivler på, at han tager tilbage til farmer-stad for at besøge Maribo MC  :wink:

SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Kenneth P

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 280
Re: Tur til MC Maribo 23/5
« Svar #8 Dato: Maj 24, 2007, 08:02:01 pm »
Hvaaaaaaøøøøh Larsen og HC, kommer i med på onsdag eller hvad????? 8)

HC kommer en tur til Frederiksberg, så jeg tvivler på, at han tager tilbage til farmer-stad for at besøge Maribo MC  :wink:



Hov hov, bare fordi der er stop fyldt med bonderøve hernede, der roder rundt med deres forbandede traktorer er der stadig rasende gode veje hvor SVinet kan få lov at strække helt ud, det er sgu lidt svært på Frederiksberg :lmao:
SV1000sk6 blå - fuld kåbe - hugger - diode baglygte - Laser Duo-tech High mount Titanium - Blåt MRA racing kåbeglas - 8000K Xenon - +2 tænder bag -1 tand for - PazzoRacing kobling/bremse greb
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=12827