Forfatter Emne: MC Show 08 - Den 1. - 3. februar 2008 i København & 8. -10. februar i Herning.  (Læst 18640 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

kim r

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 236
Så er det da godt vi bor i den rigtige del af dk hvor vi ka se Hondaen 8) på søndag :lmao: men den er da lidt ok den cb

Nick

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 952
Synes det var hyggeligt nok.. men okay var der nok mest for den nye gixxer's skyld og så snakke med en masse man kender :mrgreen:
SV650k7... RIP...
alt død og solgt... Er her som spøgelse :D

donrossi

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 26
Hmmm  har været til bedre mc messe.  fx i de gamle dage hvor det blev holdt i Bella Center.   :(

SV1000SK7/8, fuldkåbe, Pipercross filter, Yoshimura USA udstødning, små blinklys, kæde/bagskærm, og Powercommander

langemand

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1074
  • Fz1-N
hmm.... syntes nu ikke den var ringe,,,, suzuki pigerne var da FINE :mrgreen: :mrgreen: :P
nu med yamaha fz1 2008

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Lidt stemningsbilleder fra ALEX-MC standen.  :orkester: (Tak for kaffe Alex  :blink:)
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

roadpilot

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 899
  • Kvinder og motorcykler er sjovest nøgne....
Helt klart heller ikke den bedste messe jeg har set! Men det var da hyggeligt at se en masse mennesker og få fornemmelsen af forår med alle de skinnende cykler! Hmmm... det er ikke kun Suzuki som tror på at hvid bliver den store farve i år!
kilosvin med div udstyr...

Martin H

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 418
    • http://www.123hjemmeside.dk/zachoholm
Jeg var derinde idag søndag og syntes faktisk at det var en okay messe, der var masser at kigge på.
Jeg fik da lige hilst på Paw da han stod og glanede ved Alex MC´s stand, fandt ikke ud af hvem der var hvem af dem der stod der.  :innocent:
Men ellers syntes jeg det var en fed udstilling.  :thumbsup:
- Martin H -

MIN SOLGTE BIKE http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=16956&ipc=63213&xl=true

SOLGT SV 650 S - Fuldkåbe - Hugger - Lucas F.E. - Mivv Titaniums potte - Puig DB kåbeglas - Led blink - Sædeskal...

scar

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 804
Helt klart heller ikke den bedste messe jeg har set! Men det var da hyggeligt at se en masse mennesker og få fornemmelsen af forår med alle de skinnende cykler! Hmmm... det er ikke kun Suzuki som tror på at hvid bliver den store farve i år!

nej jeg tror også på det :D har nemlig planer om at købe en i de farver, nu man ikke kan få den i sort/orange :thumbsdown:
nu med gixxer 1000k8:o)

Capone

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1590
Jeg blev sku' lidt vild med den sort/matsorte R6 som Yamaha havde med. Prisen er bare bare til at lukke op og sk... i sammenlignet med GSX-600R.

Her plejede at stå hvilken SV650S jeg havde fornøjelsen af fra 2004 til 2007.

langemand

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1074
  • Fz1-N
Alex MC´s stand, fandt ikke ud af hvem der var hvem af dem der stod der.  :innocent:
Men ellers syntes jeg det var en fed udstilling.  :thumbsup:

hmm,,, ja jeg måtte selv spørge..... lidt sjovt.... ville lige høre om man ikke selv lige kunne skifte til nye fjedre,,, og der var det luske der snakkede mest :innocent:
nu med yamaha fz1 2008

blz

  • Nøgen
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2981
::: blz aka. Jacob ::: Lynge :::
::: tidligere SV1000 ::: mcg :::

steen

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 412
    • http://www.mctorsdagsklubben.dk
Så er det da godt vi bor i den rigtige del af dk hvor vi ka se Hondaen 8) på søndag :lmao: men den er da lidt ok den cb

Den er FED den nye CB1000. Kim r - Ses vi i Herning i næste weekend?? Jeg tager derop Fredag eftermiddag  :D
tidligere SV1000 men nu Triumph street triple

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=12359

kim r

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 236
Nope Steen, vi skal afsted om Søndagen, så ses nok ikke før du blir overhalet til foråret :lol: af den store Gummihest eller hva i kalder sån en Dlér

Lasse1982

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 561
Tager måske derned Søndag. Det var planen at vi skulle derned lørdag men skal støbe gulv der.....  :cry:
Lasse
Yamaha SZR660 (Solgt 2007)
Suzuki SV650S K6 (Solgt 2008)
Yamaha SZR660 (Solgt 2012)

bdamkjaer

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 312
Søndag it is.
SV1000S K6 Blå, Pluig DB, Suzuki Touren Lenker, Scottolier, Hyper Pro Kit + det løse...