Forfatter Emne: SPH Motor, Næstved  (Læst 10019 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Mikkel

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 192
    • Profil på motorcykelgalleri.dk
SPH Motor, Næstved
« Dato: April 24, 2005, 12:18:03 pm »
Jeg havde den fornøjelse at handle MC med Søren fra SPH Motor i Næstved i slutningen af marts 2005.

Jeg ville have en SV650SK4 da jeg bedst kunne lide modellen med alufarvet stel. SPH havde ikke en S-model hjemme til at prøvekøre, men jeg fik lov at prøve en N-model og fik god vejledning om at S-modellen var lidt anderledes osv.

Jeg prøvekørte om ondsdagen, og besluttede mig for at købe en S-model. Leveringstiden ville være 4-5 dage, og vi aftalte at jeg kunne afhente min MC om mandagen. Det kalder jeg hurtig levering ! Da jeg havde spurgt hos Enghave tidligere fik jeg at vide, at der der ville gå ca. 3 uger med levering.

Jeg fik cyklen om mandagen, og fik en god instruktion i de tekniske ting og sager på sådan en. Det er min første MC og kortet er næsten ligeså nyt, så det var rigtig god og brugbar info.

Jeg købte et par låse med da jeg hentede cyklen og også her fik jeg god service og info om de forskellige låse. Endte med en skivelås og en tyk kædelås, til i alt ca. 900 kr.


Her i torsdags var jeg til 1000 km service. Da mine arbejdstider ikke helt passede med at køre til Næstved (fra Rødovre) havde jeg kørt knap 2000 km. Jeg ringede i mandags og kunne komme til allerede torsdag,. Hurtig service på værkstedet !

Jeg afleverede cyklen kl 12 og kørte med mine forældre (som kører en Honda 1100) ind til Næstved og spiste og gloede i Næstved Storcenter. Kl. 1600 hentede jeg min MC igen, og fik at vide hvad de havde gjort ved den, og fik en kort snak med mekanikeren der havde udført service på den.

Pris for service 1355,-

Jeg kan kun anbefale SPH Motor. De har travlt, men har altid tid til en lille MC snak. De er hurtige med levering, deres priser er middel og betjeningen i både butik og værksted er i topklasse !

5 hjelme ud af 5 mulige
Den lykkelige ejer af en ond GSXR750K7 - Tidligere ejer af en SV650SK4.

Bill

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1414
  • Nu med gixxer :D
SPH Motor, Næstved
« Svar #1 Dato: Maj 11, 2005, 02:58:30 pm »
Jeg ville ønske at jeg havde haft den samme oplevelse.

Det hele startede ganske fint med en prøvetur. Jeg skrev under selvom der var en måned til jeg fik kortet.
En uges tid før jeg fik kortet fik Søren min SV'er hjem og jeg var lige oppe og klappe den  :D

Herfra er det så gået nedad bakke. Da jeg kommer for at hente min SV'er er der ikke det aftalte udstyr på (kåbe, undertray, kåbeglas) De havde fået en forkert kåbe hjem, nemlig til en 1000'ner i stedte for til 650'eren og de andre dele var bare ikke kommet. Nå ja det er jo hvad der kan ske. Selvom de har haft en måned. Her en uges tid efter jeg har fået den, snakker jeg med Søren og får at vide at nu har de fået delene og at jeg kan komme med cyklen igår aftes og hente den i dag kl. 15. Da jeg snakker med Søren i dag kl. 12 fortæller han mig så at det gudødemig er en forkert kåbe de har fået hjem og at den rigtige først kommer om 3 uger.  :evil:  Kåbe hermed afbestilt.
Har snakket med Søren her kl. 14.15. Han ringede for at fortælle mig at de ikke ku nå have den klar til kl. 15 og at de først var færdige i morgen en gang. Men jeg kom selvfølgelig ikke til at betale for de ekstra timer de brugte.  :shock:  NEJ DET REGNEDE JEG SGU HELLER IKKE MED.....

Det er så min oplevelse hos SPH indtil videre. Desværre blive jeg nød til at blive ved med at komme der, så han kan jo nå at rette op på tingene endnu. Dette gør jeg da den lokale MC butik heller ikke er for skarpe... Argh..................
Er kommet til at købe en GSX-R 750 K7 med lidt lir på... Shit happens :D

Ole

  • Formanden
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2090
SPH Motor, Næstved
« Svar #2 Dato: Maj 11, 2005, 10:21:48 pm »
Det er jo fint, kåben ikke er kommet... Så kan du købe sådan en som Smølfen og Jannik har.. Det er den pæneste bundkåbe, jeg har set til SV'eren..
Ole
Formand for Danmarks hyggeligste motorcykelklub :)

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
SPH Motor, Næstved
« Svar #3 Dato: Maj 11, 2005, 10:57:43 pm »
Nej dem vil vi ikke have flere af på vejene. :wink:  Vi stopper efter de 2 der allerede kører rund på øen. 8)  :lol:  :lol:  :lol:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Bill

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1414
  • Nu med gixxer :D
SPH Motor, Næstved
« Svar #4 Dato: Maj 12, 2005, 10:23:56 am »
Citat fra: Jannik
Nej dem vil vi ikke have flere af på vejene. :wink:  Vi stopper efter de 2 der allerede kører rund på øen. 8)  :lol:  :lol:  :lol:


Bare rolig Jannik. Jeg har bestilt originalen. Det ene skal jo passe til det andet  :lol:  :lol:  :lol:
Er kommet til at købe en GSX-R 750 K7 med lidt lir på... Shit happens :D

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
SPH Motor, Næstved
« Svar #5 Dato: Maj 12, 2005, 05:57:50 pm »
Citat fra: Bill
Citat fra: Jannik
Nej dem vil vi ikke have flere af på vejene. :wink:  Vi stopper efter de 2 der allerede kører rund på øen. 8)  :lol:  :lol:  :lol:


Bare rolig Jannik. Jeg har bestilt originalen. Det ene skal jo passe til det andet  :lol:  :lol:  :lol:


Ja, og hvis det ikke virker kan du altid købe en sharkskinz.
..det kunne jo være at det kunne få Jannik til at tude...... :P  :wink:
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

Freno

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 457
SPH Motor, Næstved
« Svar #6 Dato: August 03, 2005, 01:20:05 pm »
Må sige at jeg kun har haft gode oplevelser med SPH.
Var nede og få sat kåbe på i går.
Der tjekkede de også olie, dæktryk og smurte kæden, da de alligevel havde den inden.
Så er indtil videre ret tilfreds med dem, og de var også de eneste der kunne levere min mc hurtigt.
/Martin 'Freno'
Rød SV1000S K4, med kåbe

Nunc est bibendum

Bill

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1414
  • Nu med gixxer :D
SPH Motor, Næstved
« Svar #7 Dato: September 30, 2005, 10:00:11 am »
Var hos tidligere SPH, nu også kaldet MASI motor. Nu er der sgu kommet mere styr på drengene. Sælger er der for kunderne han er sgu henne og spørge om der noget han kan hjælpe med, men han ville sgu ikke betale min regning for mit 6000 km. service (1513,-), som jeg fik lavet deroppe. Og de ringede sgu 2 timer før vi havde aftalt at den skulle være færdig.
Det er god service.  :D
Er kommet til at købe en GSX-R 750 K7 med lidt lir på... Shit happens :D