Forfatter Emne: db-killer på Yoshimura  (Læst 10923 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

sømand

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 135
  • Fuck det er dejligt at køre mc.....
db-killer på Yoshimura
« Dato: Juni 14, 2007, 02:56:50 am »
Hej har lige fået min Yashimura potte hjem, og det skal selvfølgelig prøves at skille den ad.

1:
Er det her db-killeren jeg har fået ud eller skal jeg have mere indmad ud. Syntes ikke det ser ud som om der kan tages mere ud.

2:
Nogle skrev herinde at man skal pakke sin potte om en gang imellem. Er det rigtigt. Hvor ofte ? Med hvad ?
K7 S rød. Yoshimura RS-3 uden db-killer. Pacekeeper fartpilot. Sidetasker fra T-Hansen (kvali)

Damage

  • Gæst
Re: db-killer på Yoshimura
« Svar #1 Dato: Juni 14, 2007, 07:37:58 am »
Korrekt...der er din db-killer.

Det er forskelligt fra potte til potte om den skal pakkes om og hvor ofte det skal gøres. Der er sikkert en herinde som har Yoshimura som ved det præcist med din potte.  :)
« Senest Redigeret: Juni 14, 2007, 12:33:23 pm af René T »

Copy_Cat

  • Fotopedel
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 644
  • "Sluk den, inden naboen bliver tosset"
Re: db-killer på Yoshimura
« Svar #2 Dato: Juni 14, 2007, 11:26:23 am »
Var bolten til DB-killeren svejset fast?
Min RS3 kommer til DK lørdag formiddag - jeg kan næsten ikke vente  :D
Theis

Ex. SV650S ejer.

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Re: db-killer på Yoshimura
« Svar #3 Dato: Juni 14, 2007, 11:31:29 am »
du pakker din potte om når du syntes den larmer for meget ... :-)


sømand

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 135
  • Fuck det er dejligt at køre mc.....
Re: db-killer på Yoshimura
« Svar #4 Dato: Juni 14, 2007, 03:21:22 pm »
Den sad med 2 stk umbrako som begge var svejst fast. Den ene sidder længere nede end den anden. Den som er nemmest at komme til kunne jeg skrue ud og svejsningen fulgte med af sig selv. (Der skulle selvfølgelig rykkes en del)
Den anden kunne jeg ikke få ud så den borede jeg ud først med et 3 mm og derefter med et 6 mm bor.
Til min store overraskelse var bolt nr 2 ikke med gevind men bare et umbrakohoved som var svejst fast. Der var altså ikke et gevindhul under umbrakohovedet.
db-killeren sidder altså kun med en bolt på min potte.
Men det er nu nemt selv lige at bore et hul og lave et M6 gevind, så der er 2 bolte til at holde den med.

Syntes bare det er underligt.....

MVH Sømanden
K7 S rød. Yoshimura RS-3 uden db-killer. Pacekeeper fartpilot. Sidetasker fra T-Hansen (kvali)

Kondi

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 887
Re: db-killer på Yoshimura
« Svar #5 Dato: Juni 14, 2007, 06:07:13 pm »
du pakker din potte om når du syntes den larmer for meget ... :-)

- så man pakker ikke sin potte om..  8)
Sv1000sK6, grå, fuldkåbe, K&N, PC3, Akrapovic

Tidligere kørt:
Triumph Daytona 675, 2007 i den hurtige farve; rød! :angel:
Sv650s K6, PowerCommander III USB, PiperCross filter, Fuldt MIVV-system, Miniblink, Puig-hugger, Org. bundkåbe, Fender Eliminator

KTM

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 13
  • V2 For ever
Re: db-killer på Yoshimura
« Svar #6 Dato: Juni 15, 2007, 09:47:12 am »
Kan jeg låne din killer da jeg godt kunne tænke mig at kopiere den
2 Wheels  Suzuki Sv 650s :)
4 Wheels  Suzuki Swift 1.6 Sport

skyggen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 797
  • 90*V2 sjover
Re: db-killer på Yoshimura
« Svar #7 Dato: Juni 15, 2007, 10:33:16 am »
du pakker din potte om når du syntes den larmer for meget ... :-)

- så man pakker ikke sin potte om..  8)

jo det gør man for den kan flække / sprænge hvis du ikke gør det. for ulden virker også som beskyttelse for yder skallen.
normal venlig og nede på "jorden" V2 bisse.
                         MEN
er der fest så drikker jeg til jeg vælter eller blir smidt ud til lukketid :o

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=10277

Freddy

  • Kalenderpedel
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2109
    • Mit sted...
Re: db-killer på Yoshimura
« Svar #8 Dato: Juni 15, 2007, 10:58:37 am »
du pakker din potte om når du syntes den larmer for meget ... :-)

- så man pakker ikke sin potte om..  8)

jo det gør man for den kan flække / sprænge hvis du ikke gør det. for ulden virker også som beskyttelse for yder skallen.
...hvilket er endog særdeles vigtigt med en carbon-potte!! Titanium, rustfast og alu bliver blot misfarvet, men carbonen bliver brændt i stykker indefra.
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...

Kondi

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 887
Re: db-killer på Yoshimura
« Svar #9 Dato: Juni 15, 2007, 11:01:48 am »
Lyder voldsomt - hmm, så en titaniumpotte... bliver misfarvet? Er der andre "signaler" der indikerer at det kan være tid? Kan man sætte km. på det?
Sv1000sK6, grå, fuldkåbe, K&N, PC3, Akrapovic

Tidligere kørt:
Triumph Daytona 675, 2007 i den hurtige farve; rød! :angel:
Sv650s K6, PowerCommander III USB, PiperCross filter, Fuldt MIVV-system, Miniblink, Puig-hugger, Org. bundkåbe, Fender Eliminator

skyggen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 797
  • 90*V2 sjover
Re: db-killer på Yoshimura
« Svar #10 Dato: Juni 15, 2007, 11:19:25 am »
jeg skifter om vinteren og kører mellem 5000- 7000 km på en sæson.
normal venlig og nede på "jorden" V2 bisse.
                         MEN
er der fest så drikker jeg til jeg vælter eller blir smidt ud til lukketid :o

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=10277

Kondi

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 887
Re: db-killer på Yoshimura
« Svar #11 Dato: Juni 15, 2007, 11:27:14 am »
Hmm, men hvordan bærer man sig ad med det? Ligesom Yoshimura'en øverst er min også pop-nittet i top og bund. Jeg har ikke de vilde planer om at gøre det nu, trods den har kørt 7000km - men det er da rart at vide.
Sv1000sK6, grå, fuldkåbe, K&N, PC3, Akrapovic

Tidligere kørt:
Triumph Daytona 675, 2007 i den hurtige farve; rød! :angel:
Sv650s K6, PowerCommander III USB, PiperCross filter, Fuldt MIVV-system, Miniblink, Puig-hugger, Org. bundkåbe, Fender Eliminator

Freddy

  • Kalenderpedel
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2109
    • Mit sted...
Re: db-killer på Yoshimura
« Svar #12 Dato: Juni 15, 2007, 12:45:12 pm »
Hmm, men hvordan bærer man sig ad med det? Ligesom Yoshimura'en øverst er min også pop-nittet i top og bund. Jeg har ikke de vilde planer om at gøre det nu, trods den har kørt 7000km - men det er da rart at vide.
Skifter uld? Man borer popnitterne ud, skiller skidtet ad, lægger nyt dæmperuld omkring det perforerede midterrør, og samler skidtet igen. I med nye popnitter, og det skulle gerne være det.
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...

sømand

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 135
  • Fuck det er dejligt at køre mc.....
Re: db-killer på Yoshimura
« Svar #13 Dato: Juni 15, 2007, 10:15:49 pm »
Til KTM:

Jeg vil køre med DB-killeren i, det skulle bare lige prøves at pille den ud. Så den kan ikke lånes ud.
Mon ikke du kan købe en orginalt ?

MVH Sømanden
K7 S rød. Yoshimura RS-3 uden db-killer. Pacekeeper fartpilot. Sidetasker fra T-Hansen (kvali)

KTM

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 13
  • V2 For ever
Re: db-killer på Yoshimura
« Svar #14 Dato: Juni 16, 2007, 11:39:42 am »
Til Sømanden
Jeg har fundet og købt en

KTM
2 Wheels  Suzuki Sv 650s :)
4 Wheels  Suzuki Swift 1.6 Sport