Forfatter Emne: Ser tændrøret ud som det skal?  (Læst 12217 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Re: Ser tændrøret ud som det skal?
« Svar #15 Dato: Juni 27, 2007, 12:44:40 pm »

Helt enig. Jeg forsøgte også at bestille tid til en justering igår.. Prøvede både hos FA Moto (tog ikke telefonen  :club:) - og hos Lydmuren MC (de holder status, tirsdag og onsdag)

Lydmuren er dyre...de skal ha´400,- for at rulle maskinen og 750,- for at justere den! F.A Motosport skal ha´ 500,- for det hele.


Tak for tippet.   :respekt:  Jeg kan godt klare at køre de 8 km. længere til FA MOTO istedet for Lydmuren 

Desuden er Jenny en SO man gerne kører langt længere end 8 km for at undgå!!!!  :club: :mrgreen: :mrgreen:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Jesper Jensen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4480
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Re: Ser tændrøret ud som det skal?
« Svar #16 Dato: Juni 27, 2007, 01:01:03 pm »
Desuden er Jenny en SO man gerne kører langt længere end 8 km for at undgå!!!!  :club: :mrgreen: :mrgreen:
[/quote]

Sad kun og ventede på at du ville skrive :)

FA Motorsport har fået gode anmeldelser i vores forum - Jeg selv har også kun positive ting at sige om dem..!
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

Lofgreen

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 213
Re: Ser tændrøret ud som det skal?
« Svar #17 Dato: Juni 27, 2007, 01:14:34 pm »

Helt enig. Jeg forsøgte også at bestille tid til en justering igår.. Prøvede både hos FA Moto (tog ikke telefonen  :club:) - og hos Lydmuren MC (de holder status, tirsdag og onsdag)

Lydmuren er dyre...de skal ha´400,- for at rulle maskinen og 750,- for at justere den! F.A Motosport skal ha´ 500,- for det hele.


Tak for tippet.   :respekt:  Jeg kan godt klare at køre de 8 km. længere til FA MOTO istedet for Lydmuren 

Desuden er Jenny en SO man gerne kører langt længere end 8 km for at undgå!!!!  :club: :mrgreen: :mrgreen:

Uddyb venligst ..  :)

Øv, jeg er ikke heldig, FA MOTO holder ferie til tirsdag d. 3. juli   :brok:
SV1000S K6 - Koksgråmetallic - Fuldkåbe - LeoVince alu-potter - Hugger - TRW Nummerpladeholder - Rizoma sideblink - F.Fabbri Double Bubble Kåbe

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=9063

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Re: Ser tændrøret ud som det skal?
« Svar #18 Dato: Juni 27, 2007, 02:08:41 pm »

Uddyb venligst ..  :)

Øv, jeg er ikke heldig, FA MOTO holder ferie til tirsdag d. 3. juli   :brok:
Lad os sige det sådan at hun har kostet mig adskellige 1000´sinder af kroner, da hun enten har solgt mig ting jeg ikke behøvede, eller solgt mig "tuningsudstyr" som så viste sig kun var at klippe 2 ledninger (sidst nævnte kostede 750,- + en arbejdstime, og cyklen var til service i forvejen, hvor de havde åbnet ned til ledningerne alligevel).
JEG SÆTTET ALDRIG MINE BEN I DEN SVINDLERBIKS IGEN!!! :brok:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Copy_Cat

  • Fotopedel
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 644
  • "Sluk den, inden naboen bliver tosset"
Re: Ser tændrøret ud som det skal?
« Svar #19 Dato: Juni 27, 2007, 02:23:22 pm »

Uddyb venligst ..  :)

Øv, jeg er ikke heldig, FA MOTO holder ferie til tirsdag d. 3. juli   :brok:
Lad os sige det sådan at hun har kostet mig adskellige 1000´sinder af kroner, da hun enten har solgt mig ting jeg ikke behøvede, eller solgt mig "tuningsudstyr" som så viste sig kun var at klippe 2 ledninger (sidst nævnte kostede 750,- + en arbejdstime, og cyklen var til service i forvejen, hvor de havde åbnet ned til ledningerne alligevel).
JEG SÆTTET ALDRIG MINE BEN I DEN SVINDLERBIKS IGEN!!! :brok:

Siger det ikke mere om dig end om hende ??  :lmao:  :wink:  :lol:
Theis

Ex. SV650S ejer.

Jensen Danmark

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 179
Re: Ser tændrøret ud som det skal?
« Svar #20 Dato: Juni 27, 2007, 02:23:27 pm »
Sammenlign evt. dine tændrør med dem der er på dette billede.
Jeg tror dog det er et ret gammelt billede, så jeg ved ikke hvor meget det kan bruges til.
“You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life.”

GSX-R 750 K7 baneged

Paw

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1283
  • Rrrrrggghhhh! Donuts...
Re: Ser tændrøret ud som det skal?
« Svar #21 Dato: Juni 27, 2007, 07:13:25 pm »

Helt enig. Jeg forsøgte også at bestille tid til en justering igår.. Prøvede både hos FA Moto (tog ikke telefonen  :club:) - og hos Lydmuren MC (de holder status, tirsdag og onsdag)

Lydmuren er dyre...de skal ha´400,- for at rulle maskinen og 750,- for at justere den! F.A Motosport skal ha´ 500,- for det hele.


Tak for tippet.   :respekt:  Jeg kan godt klare at køre de 8 km. længere til FA MOTO istedet for Lydmuren 

Desuden er Jenny en SO man gerne kører langt længere end 8 km for at undgå!!!!  :club: :mrgreen: :mrgreen:

Uddyb venligst ..  :)

Øv, jeg er ikke heldig, FA MOTO holder ferie til tirsdag d. 3. juli   :brok:

Tag dog og ring til John Tange hos Holtug MC på 56500048, han har yoshimura-boks og Factory bremsebænk.
Han har min gixxer holdende dernede for tiden...
Har tidligere rullet på Gsx600F - SV650S - Aprilia Tuono - Kawa Z750 - Gsx-r600 - og nu... Kawa ER6.

Hr.Aagaard

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 72
Re: Ser tændrøret ud som det skal?
« Svar #22 Dato: Juni 28, 2007, 02:59:48 pm »
Hvaaaaa dælen :shock: :shock:

Havde min sv1000s hos famoto til 6000 km service, og fik samtidig tilset om den trængte til justering efter der var blevet monteret bulderpotter og pipercrossfilter. Der blev konstateret at den køret fint(havde 125,9 hk på krumtappen :thumbsup:), men har lige haft tændrøret fra foreste cylinder ude og det var som det copy_cat viser :brok: måske lidt værre, da er ikke er noget sod af nogen slags på :undecided: :undecided:

Har skrevet en mail til famoto, og så må vi se hvad de siger til det:club: :whipped:

Sådan noget tis :cry:

Capone

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1590
Re: Ser tændrøret ud som det skal?
« Svar #23 Dato: Juni 28, 2007, 03:13:50 pm »
Jeg synes nu at Copy_Cats tændrør ser fint ud. Det skal efter min mening ikke være mørkere.


Her plejede at stå hvilken SV650S jeg havde fornøjelsen af fra 2004 til 2007.

Hr.Aagaard

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 72
Re: Ser tændrøret ud som det skal?
« Svar #24 Dato: Juni 28, 2007, 08:40:38 pm »
Det ser faktisk præcis ud som det Rene T viser.. altså det hvor han siger at den kørte for mager

Damage

  • Gæst
Re: Ser tændrøret ud som det skal?
« Svar #25 Dato: Juli 02, 2007, 01:43:55 pm »

Her et link til nogle flere billeder af hvordan tændrør ser ud når de er ok og ikke ok.

http://www.dansmc.com/Spark_Plugs/Spark_Plugs_catalog.html