Forfatter Emne: Globus  (Læst 7738 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Claus m

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 510
Globus
« Dato: Juli 28, 2006, 05:58:14 pm »
Der hvor der skal være en globus er der kun et rødt kryds, nogen der har en ide om hvorfor :?:
Hvad er det lige for et program jeg ikke har fået installeret?
Sv650s Old school.
Næstformand Mc Farmers.
Midtjyde

Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
Sv: Globus
« Svar #1 Dato: Juli 28, 2006, 06:39:08 pm »
programmet hedder Firefox og kan findes her Link
   

Rasmus

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 301
Sv: Globus
« Svar #2 Dato: Juli 28, 2006, 06:53:57 pm »
Neeeeeej.... :lol: Nyd nu bare det lille røde kryds, og den smukke knap!

Hop nu ikke på deres hippie-frelste-gratis-software-bølge. Støt Microsoft diktaturet  :club:

B.S. Christiansen, Chuck Norris og Sylvester Stallone ville ALDRIG bruge Firefox  :twisted:  Det er kun svage babysæler og deres betændte maskiner der bruger slags!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 :wink: :wink: :wink:
« Senest Redigeret: Juli 28, 2006, 06:56:45 pm af Rasmus »

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: Sv: Globus
« Svar #3 Dato: August 09, 2006, 05:29:50 pm »
Neeeeeej.... :lol: Nyd nu bare det lille røde kryds, og den smukke knap!

Hop nu ikke på deres hippie-frelste-gratis-software-bølge. Støt Microsoft diktaturet  :club:

B.S. Christiansen, Chuck Norris og Sylvester Stallone ville ALDRIG bruge Firefox  :twisted:  Det er kun svage babysæler og deres betændte maskiner der bruger slags!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 :wink: :wink: :wink:

Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha  :lmao:

Min IE viser fint en lille globus! Galleriet burde bortset fra det kunne integreres pænere i forummet. Jeg vil gerne selv tage et kig på det en dag hvis jeg vidste hvem jeg skulle tale med om det??!?

/Jakob
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
Sv: Globus
« Svar #4 Dato: August 09, 2006, 05:30:39 pm »
Neeeeeej.... :lol: Nyd nu bare det lille røde kryds, og den smukke knap!

Hop nu ikke på deres hippie-frelste-gratis-software-bølge. Støt Microsoft diktaturet  :club:

B.S. Christiansen, Chuck Norris og Sylvester Stallone ville ALDRIG bruge Firefox  :twisted:  Det er kun svage babysæler og deres betændte maskiner der bruger slags!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 :wink: :wink: :wink:

Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha  :lmao:

Min IE viser fint en lille globus! Galleriet burde bortset fra det kunne integreres pænere i forummet. Jeg vil gerne selv tage et kig på det en dag hvis jeg vidste hvem jeg skulle tale med om det??!?

/Jakob

Ole !
   

Ole

  • Formanden
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2090
Re: Globus
« Svar #5 Dato: August 09, 2006, 05:39:06 pm »
Min IE viser fint en lille globus! Galleriet burde bortset fra det kunne integreres pænere i forummet. Jeg vil gerne selv tage et kig på det en dag hvis jeg vidste hvem jeg skulle tale med om det??!?

Jeg er vist den skyldige.. :)
Ole
Formand for Danmarks hyggeligste motorcykelklub :)

Freddy

  • Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2109
    • Mit sted...
Re: Sv: Globus
« Svar #6 Dato: August 09, 2006, 07:28:09 pm »
...Galleriet burde bortset fra det kunne integreres pænere i forummet. Jeg vil gerne selv tage et kig på det en dag hvis jeg vidste hvem jeg skulle tale med om det??!?
Jeg har også spekuleret på det flere gange. Og vil gerne være med til den grafiske del af projektet.
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: Sv: Globus
« Svar #7 Dato: August 09, 2006, 09:09:01 pm »
...Galleriet burde bortset fra det kunne integreres pænere i forummet. Jeg vil gerne selv tage et kig på det en dag hvis jeg vidste hvem jeg skulle tale med om det??!?
Jeg har også spekuleret på det flere gange. Og vil gerne være med til den grafiske del af projektet.

Jamen jamen  :)

Ole >> Så må du bare sig til hvis du en dag har brug for en hånd hvis der er noget som skal opdateres ved SVrider.dk

Jeg har godt nok mest erfaring med C, Java og Microsoft baseret web-udvikling. Men jeg vil gøre hvad jeg kan for at blive PHP haj og har desuden virksomhed sammen med en gut som allerede er det. Jeg har ligeledes Photoshoppet og arbejdet med Illustrator siden jeg var 14.

/Jakob
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Bageren

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 400
  • Gul SV650S 2002
Re: Sv: Globus
« Svar #8 Dato: August 11, 2006, 05:56:27 pm »
...Galleriet burde bortset fra det kunne integreres pænere i forummet. Jeg vil gerne selv tage et kig på det en dag hvis jeg vidste hvem jeg skulle tale med om det??!?
Jeg har også spekuleret på det flere gange. Og vil gerne være med til den grafiske del af projektet.

Jamen jamen  :)

Ole >> Så må du bare sig til hvis du en dag har brug for en hånd hvis der er noget som skal opdateres ved SVrider.dk

Jeg har godt nok mest erfaring med C, Java og Microsoft baseret web-udvikling. Men jeg vil gøre hvad jeg kan for at blive PHP haj og har desuden virksomhed sammen med en gut som allerede er det. Jeg har ligeledes Photoshoppet og arbejdet med Illustrator siden jeg var 14.

/Jakob

Hvis det skulle være, kan jeg nok også overtales til at lægge nogle timer i noget udvikling. Jeg arbejder til daglig med php og mysql.

Hvilket firma er det du har?
Kasper Hartwich aka Bageren
SV650S '02 Gul

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: Sv: Globus
« Svar #9 Dato: August 12, 2006, 01:18:59 pm »
...Galleriet burde bortset fra det kunne integreres pænere i forummet. Jeg vil gerne selv tage et kig på det en dag hvis jeg vidste hvem jeg skulle tale med om det??!?
Jeg har også spekuleret på det flere gange. Og vil gerne være med til den grafiske del af projektet.

Jamen jamen  :)

Ole >> Så må du bare sig til hvis du en dag har brug for en hånd hvis der er noget som skal opdateres ved SVrider.dk

Jeg har godt nok mest erfaring med C, Java og Microsoft baseret web-udvikling. Men jeg vil gøre hvad jeg kan for at blive PHP haj og har desuden virksomhed sammen med en gut som allerede er det. Jeg har ligeledes Photoshoppet og arbejdet med Illustrator siden jeg var 14.

/Jakob

Hvis det skulle være, kan jeg nok også overtales til at lægge nogle timer i noget udvikling. Jeg arbejder til daglig med php og mysql.

Hvilket firma er det du har?

JM-Innovation hedder det - men vi er først blevet registreret her i Juni - så vi har ikke haft tid til at lave en hjemmeside til os selv endnu. Vi havde bare brug for et sted at gøre af nogle kroner som ellers ville figurere som a-indkomst (og dermed have indflydelse på vores SU)...

8)
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

NielSV650

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3092
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
Re: Sv: Globus
« Svar #10 Dato: April 01, 2007, 06:09:09 am »
...erfaring med C, Java og Microsoft baseret web-udvikling... blive PHP haj...  Photoshoppet og arbejdet med Illustrator siden jeg var 14.

Jeg arbejder til daglig med php og mysql.


Nøøøøøøøøøøøøøøøøørder  :lol: :lol:    :wink:

Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(