Forfatter Emne: Mc-Tirsdag 23/5  (Læst 3968 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Jesper Jensen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4480
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Re: Mc-Tirsdag 23/5
« Svar #15 Dato: Maj 24, 2006, 02:35:39 pm »
Tak for en hyggelig aften - synd I ikke kunne hænge på min bil på de små veje :D - hæhæh

Ja den er sgu godt nok frisk i indsugningen den Nissan... Hatten af for den :lol: :lol:

Og tak for turen, næste gang må vi lige huske at købe engangs kopper med så vi kan få noget at drikke :wink: :mrgreen: :mrgreen:

Og så på vinterdæk ;) - lad os tage en revence på mine High Performance sommerdæk someday :D - hehehe

Ja, Jannik var lidt nærrig med kaffen.. (HM tager i øvrigt rideudstyr med næste gang, så kan hun ride på HEST mens vi andre snakker om kubik og hårnålesving :) )
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Re: Mc-Tirsdag 23/5
« Svar #16 Dato: Maj 24, 2006, 02:36:28 pm »

Og tak for turen, næste gang må vi lige huske at købe engangs kopper med så vi kan få noget at drikke :wink: :mrgreen: :mrgreen:

Ja ja ja  :oops: :oops: Det var lige før i kunne have jeres helt egen kop med navn på stående herude, det er nok billigere i længden...
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Men jeg har altså ikke så mange glas og kopper til kaffe når i møder så talstærkt op... :( :( :(

Nåmen tak for besøget gutter/inder det er altid rart med nogle SVin på bondegården ik´?;-)

HM er velkommen ;-)
« Senest Redigeret: Maj 24, 2006, 02:38:20 pm af Jannik »
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Rubin

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 573
Sv: Mc-Tirsdag 23/5
« Svar #17 Dato: Maj 24, 2006, 07:25:07 pm »
Hyggelig tur, hvor vejret bare blev bedre og bedre (dog stadig blæsende)
Og som sædvanlig var bonden i Gørløse gæstfri, og der blev endda tid til en rundvisning på¨den lokale rideskole  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Og så de potter som, hvad var det nu lige han hed, havde - jeg vil ha´ dem :twisted:

Tak for turen alle i rare mennesker :D
Rubin
Havde en gang en SV1000SK3 sølvgrå m. Hamicad nr.pladeholder, hugger, sort  double bubble, akropovic titanium og scottoiler.

Drlund

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 332
Sv: Mc-Tirsdag 23/5
« Svar #18 Dato: Maj 24, 2006, 08:09:39 pm »
Citér
Og så de potter som, hvad var det nu lige han hed, havde - jeg vil ha´ dem
Har du nu husket at snakke med "dronningen" om det Rubin, eller er det helt på eget initiativ? :P :mrgreen: Ja, men de var fede de Ixil potter...
Det var rigtigt hyggeligt i går, og selv om "bonden"  :D i Gørløse ikke bød på vådt eller tørt, så fik vi da set Landrøveren og hilst på hestene.
Citér
synd I ikke kunne hænge på min bil på de små veje
ja, ja Jesper. Du har ikke overvejet, om vi bare holdt en hvis sikkerhedsafstand, når vi nu vidste, at du kører Nissanen med den ene hånd, og spiser chokoladebar med den anden :wink: ?
« Senest Redigeret: Maj 24, 2006, 08:13:19 pm af Drlund »
Drlund aka Daniel

SV1000SK4