Forfatter Emne: KOK MC  (Læst 8194 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

grausen

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 84
    • Motorcykelgalleriet
KOK MC
« Dato: Januar 20, 2009, 08:22:42 pm »
Jeg købte i foråret 2008 en SV 650 S fra 2007, som desværre har vist sifg at have fejl, idet FI-indikatoren og brændstof-indikatoren lyser konstant.

Ved kontakt til Kok MC v/ejeren Jeppe, har vi aftalt at han kommer fra Holstebro og henter min MC som står i Slagelse.

Han har pudset den nykårede verdensmesteren i Suzuki-fejlfinding på opgaven, da både Slagelse MC og Bikx i Næstved har opgivet at kurere patienten.

Se det kalder jeg fin service. Jeg kan pointere at servicen også var i top i forbindelse med de indledende købsforhandlinger, samt ved afhentning af MC'en. Dette gælder både Jeppe, men også den mekaniker og værkfører jeg har været i kontakt med i det forløbne år.

Jeg giver således Kok MC mine bedste anbefalinger.

 :orkester: :respekt: :D :wink: :lol: :innocent:

scar

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 804
Re: KOK MC
« Svar #1 Dato: Januar 20, 2009, 08:33:43 pm »
fin service indtil videre må man jo sige :thumbsup:
nu med gixxer 1000k8:o)

Nikolaj

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1774
  • Hvis du kan dreje, kører du ikke hurtigt nok.
Re: KOK MC
« Svar #2 Dato: Januar 21, 2009, 10:16:07 am »
Hvis verdensmesteren hedder Morten så er jeg rimelig sikker på du nok skal få en cykel retur uden FI fejl :)
Gaden : TIL SALG : GSXR 1000 K7 Sort/Orange.
Banen : GSXR 750 K7 Sort/Hvid.

grausen

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 84
    • Motorcykelgalleriet
Re: KOK MC
« Svar #3 Dato: Januar 22, 2009, 06:20:23 pm »
Hvis verdensmesteren hedder Morten så er jeg rimelig sikker på du nok skal få en cykel retur uden FI fejl :)

Jeg ved ikke om det er Morten. Jeg har prøvet at ''google'' på mekanikeren, men der er ikke dukket noget op. Jeg mener jeg har læst en artikel om ham, så hvis nogle har et link til flere oplysninger, må i gerne svare

Nikolaj

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1774
  • Hvis du kan dreje, kører du ikke hurtigt nok.
Re: KOK MC
« Svar #4 Dato: Januar 22, 2009, 08:02:16 pm »
http://www.dba.dk/asp/sektion/artikler/detail.asp?ArtikelId=43510

"Udover de nye Suzuki motorcykler introducerer importør C. Reinhardt nye udstødningssystemer fra Yoshimura, og bagest i kataloget kan man læse den interessante historie om den danske Suzuki service-tekniker, Morten Pedersen, der for tredje gang har fået en flot, flot præmie for sit kendskab til Suzuki-teknik."


Gaden : TIL SALG : GSXR 1000 K7 Sort/Orange.
Banen : GSXR 750 K7 Sort/Hvid.

grausen

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 84
    • Motorcykelgalleriet
Re: KOK MC
« Svar #5 Dato: Januar 24, 2009, 09:59:03 am »
http://www.dba.dk/asp/sektion/artikler/detail.asp?ArtikelId=43510

"Udover de nye Suzuki motorcykler introducerer importør C. Reinhardt nye udstødningssystemer fra Yoshimura, og bagest i kataloget kan man læse den interessante historie om den danske Suzuki service-tekniker, Morten Pedersen, der for tredje gang har fået en flot, flot præmie for sit kendskab til Suzuki-teknik."

Tak for hjælpen




amagerdk

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 684
    • www.amagerdemons.dk
Re: KOK MC
« Svar #6 Dato: Februar 08, 2009, 02:51:14 pm »
Jeg købte i foråret 2008 en SV 650 S fra 2007, som desværre har vist sifg at have fejl, idet FI-indikatoren og brændstof-indikatoren lyser konstant.

Ved kontakt til Kok MC v/ejeren Jeppe, har vi aftalt at han kommer fra Holstebro og henter min MC som står i Slagelse.

Han har pudset den nykårede verdensmesteren i Suzuki-fejlfinding på opgaven, da både Slagelse MC og Bikx i Næstved har opgivet at kurere patienten.

Se det kalder jeg fin service. Jeg kan pointere at servicen også var i top i forbindelse med de indledende købsforhandlinger, samt ved afhentning af MC'en. Dette gælder både Jeppe, men også den mekaniker og værkfører jeg har været i kontakt med i det forløbne år.

Jeg giver således Kok MC mine bedste anbefalinger.

 :orkester: :respekt: :D :wink: :lol: :innocent:

Har du fået fjernet den fejl?
Jeg kan se at du har en k7 model med PC3, og jeg havde samme problem på min, som enghave aldrig formåede at fjerne.
Problemet har nu den nye ejer til mit svin, men har du en løsning så siger jeg det da lige videre til ham.

Nikolaj

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1774
  • Hvis du kan dreje, kører du ikke hurtigt nok.
Re: KOK MC
« Svar #7 Dato: Marts 12, 2009, 10:39:00 am »
Grausen - har du fået din cykel tilbage endnu ?
Gaden : TIL SALG : GSXR 1000 K7 Sort/Orange.
Banen : GSXR 750 K7 Sort/Hvid.