Forfatter Emne: Kolding Mini Motor  (Læst 9440 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Grand Danois

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 762
Kolding Mini Motor
« Dato: Marts 31, 2008, 02:37:55 am »
Da der er kommet ny ejer starter jeg en ny tråd (den gamle burde måske slettes)

Altså DEN mand har bare forstået hvad det drejer sig om  :thumbsup: det viser sig at begrebet service FINDES i branchen.

Jeg har netop købt ny mc der, hvor jeg gav min elskede SV1000S i bytte.

Søren som den nye ejer hedder, er hele vejen igennem en yderst sympatisk mand der holder hvad han lover ned til mindste detalje, og gør ALT for at yde så optimal service som muligt - hvilket bestemt også lykkedes. dvs mails osv bliver besvaret så hurtigt som muligt, F.eks fik jeg samme aften som jeg fik mcén, ca kl 22, en sms om at den akrapovic potte jeg havde bestilt var i restordre til uge 20 - hvilket han beklagede. Jeg fik så samtidig en leveringsdato på alt det andet ekstraudstyr jeg havde bestilt  :shock: DET er sku service som man skal lede længe efter - og nok alligevel aldrig finder.

Mcén blev bestilt tirsdag efter påske, leveret til forhandleren onsdag  (han sendte så lige et par billeder af kassen) og jeg fik den torsdag, hvor jeg selv var med til at pakke den ud... (lækkert var jo min fødselsdag). Da der jo var masser af  :brok: salt på vejene blev jeg og min nye mc transpoprteret hjem i kassevogn (ca 65 km hver vej) og chauføren fik så SVén med tilbage, på vejen hjem til mig kørte han forbi skat/motorkontoret så jeg kunne få plade på - timet og tilrettelagt som en hvis mand ville have sagt :D

Andre forhandlere snakker om lange leveringstider pga påske osv osv - søren leverer sku bare, og det er PRÆCIS det, det drejer sig om. :respekt:

Skal i have ny mc så gør lige jer selv den tjeneste at smutte forbi Kolding Mini Motor, butikken ved jeg ik så meget om endnu, udover at de er billige med motul kædespray  :D, men så længe den mand har en mc-biks er det DER jeg smider mine skillinger. Det har simpelthen været en fornøjelse at handle der.

Mvh
GD



« Senest Redigeret: Marts 31, 2008, 01:18:11 pm af Grand Danois »
CBR600RR 08 med Akrapovic, Komplet Galfer skivesæt + pads, Hyperpro og lidt forskelligt Rizoma / Honda lir

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Re: Kolding Mini Motor
« Svar #1 Dato: Marts 31, 2008, 07:33:46 am »
Hvad har du købt?  :wink:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Kondi

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 887
Re: Kolding Mini Motor
« Svar #2 Dato: Marts 31, 2008, 09:03:28 am »
Fik lavet 12k service der for et par uger tilbage... ingen problemer! Fornemmede også rigtig spirit i butikken mht. kundeservice.
Sv1000sK6, grå, fuldkåbe, K&N, PC3, Akrapovic

Tidligere kørt:
Triumph Daytona 675, 2007 i den hurtige farve; rød! :angel:
Sv650s K6, PowerCommander III USB, PiperCross filter, Fuldt MIVV-system, Miniblink, Puig-hugger, Org. bundkåbe, Fender Eliminator

Emil -Ejlemos-

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 143
  • XR-1000 Rouge TC-6
Re: Kolding Mini Motor
« Svar #3 Dato: Marts 31, 2008, 08:17:10 pm »
Rart at høre at der dog er nogen tilbage som stadig kender til begrebet service... dem er der ikke mange af!!!!!
Det kunne være man skulle kigge forbi Kolding Mini Motor næste gang man skal ha noget til kværnen.... Er sq træt af at div forhandlere "glemmer" halvdelen af det man aftaler... en aftale er sq dårligt en aftale længere....

poffy

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 65
  • sådan vil jeg ikk lære at flyve !!
Re: Kolding Mini Motor
« Svar #4 Dato: April 05, 2008, 05:58:45 pm »
Grand Danois

det skulle vel ikk være en sv1000s sølv favet fra 2005 han fik i byt  :shock:
Stavefejl og ,. fejl kan forkomme da jeg er orblind men skriv lige vis det er helt uforståligt

Grand Danois

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 762
Re: Kolding Mini Motor
« Svar #5 Dato: April 06, 2008, 10:20:59 am »
Grand Danois

det skulle vel ikk være en sv1000s sølv favet fra 2005 han fik i byt  :shock:

Måske  :wink:
CBR600RR 08 med Akrapovic, Komplet Galfer skivesæt + pads, Hyperpro og lidt forskelligt Rizoma / Honda lir

Ramsdahl

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 42
Re: Kolding Mini Motor
« Svar #6 Dato: December 28, 2008, 12:18:58 am »
Jeg kan kun tilslutte mig rosen af mini-motor i Kolding. Købte min helt nye grisling der.

Slutseddel og forsikring blev arrangeret en uges tid inden jeg var til køreprøve ( jeg havde forinden haft lejlighed til at prøvekøre en anden grisling  :innocent: ). Søren bad mig så ringe og fortælle om jeg var bestået eller ej, og så ville han drøne direkte på motorkontoret og hente plader til den. Ganske vist, jeg bestod klokken 12.30, ringede til Søren kort efter, og 14.00 var jeg på vej ud for at lave bacon på mit nye SVin. Fornuftige priser ligeså. Jeg fik fuldkåbe på uden beregning, og nogle betydelige rabatter på tøj. Nåh ja, og en gratis hjelm efter eget valg  :mrgreen:

Alt i alt en særdeles positiv oplevelse  :thumbsup:  :thumbsup: