Forfatter Emne: FA. MOTO-SPORT  (Læst 14042 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

hrjonas

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 28
FA. MOTO-SPORT
« Dato: Marts 21, 2012, 01:58:02 pm »
Skulle have skiftet bagdæk, batteri, et par pakninger og et 24K service på en GS500.

Ringede til FA MOTO d. 5. marts og fik en tid d. 13. marts hvor jeg kunne aflevere cyklen (i telefonen sagde han, at den nok ville være klar 3-4 dage efter). Afleverede cyklen som aftalt, og ventede så indtil i dag (d. 21. marts) , hvor jeg lige ville ringe og høre hvordan det gik med den... Først talte jeg med en Christoffer, han sagde de ikke var begyndt på den endnu. Senere på dagen ringede jeg og fik fat i Ib, som kunne fortælle, at de små småt var startet på den, og at den nok ville være klar engang i næste uge (d. 26-30. marts).

Det er forståeligt, de har travlt nu her, men er ventetiden ikke i overkanten?

Andreas83

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 623
  • Aut viam inveniam aut faciam
Sv: FA. MOTO-SPORT
« Svar #1 Dato: Marts 21, 2012, 03:27:03 pm »
Skulle have skiftet bagdæk, batteri, et par pakninger og et 24K service på en GS500.

Ringede til FA MOTO d. 5. marts og fik en tid d. 13. marts hvor jeg kunne aflevere cyklen (i telefonen sagde han, at den nok ville være klar 3-4 dage efter). Afleverede cyklen som aftalt, og ventede så indtil i dag (d. 21. marts) , hvor jeg lige ville ringe og høre hvordan det gik med den... Først talte jeg med en Christoffer, han sagde de ikke var begyndt på den endnu. Senere på dagen ringede jeg og fik fat i Ib, som kunne fortælle, at de små småt var startet på den, og at den nok ville være klar engang i næste uge (d. 26-30. marts).

Det er forståeligt, de har travlt nu her, men er ventetiden ikke i overkanten?
Tjo, hvis de har lovet noget andet så jo. Jeg har nu altid ment, at man ikke skal lave en aftale man ikke kan overholde.
Som du selv nævner så har de vist ret travlt her i pre-sæson-start. Men det lugter af en kompensation (fx minus 1 time på værkstedet eller lignende)
Tidligere;
SV 650 S K6
"Winners never quit, quitters never win"

MMN

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 719
  • SV650S 05'
  • Bike: Sv650S
FA. MOTO-SPORT
« Svar #2 Dato: Marts 21, 2012, 03:50:51 pm »
Har altid været super tilfreds hos Ib/FA Motorsport. Men lyder som en syltning. Men Arbejder selv i en alm. Cykel forretning og kan godt mærke at folk gerne vil ud og køre på 2 hjul, så vi har også mega travlt.
2005 SV650S. SP Enginering Carbon potte. Piazzo greb. Rizoma Blå br. væskebeholder. S2 undertray og forblink's shutter. Puig Carbon look hugger, blå DB kæbeglas. Gel Sæde, Plasma m/ blå/rød led intrument. Carbon Motorbeskytter, PiperX, PCIII.

hrjonas

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 28
Sv: FA. MOTO-SPORT
« Svar #3 Dato: Marts 21, 2012, 04:34:54 pm »
Har altid været super tilfreds hos Ib/FA Motorsport. Men lyder som en syltning. Men Arbejder selv i en alm. Cykel forretning og kan godt mærke at folk gerne vil ud og køre på 2 hjul, så vi har også mega travlt.

Det kan da godt være, det bare er mig, der er utålmodig? Det må være op til folk at bedømme, jeg har smidt alle datoerne på bordet :o) Skal selvfølgelig nok opdatere/slette tråden her, hvis der kommer noget fornuftig feedback fra dem.

larsv

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 22
Sv: FA. MOTO-SPORT
« Svar #4 Dato: Marts 21, 2012, 04:55:12 pm »
Hvis du er utilfreds med FA burde du tale med dem, vi andre har ikke mulighed for at gøre noget.
Blot min mening :D

Henrik306

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 579
FA. MOTO-SPORT
« Svar #5 Dato: Marts 22, 2012, 07:36:10 am »
Jeg synes det er ok at fortælle historien. Det er jo lagt under værkstedsanmeldelser...

Så må folk selv vælge om det skal betyde noget for deres valg af værksted.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Mvh Henrik
Tidligere mørkeblå SV1000S K4 - 112 db v. Bulderdag 2011 :-)

MKN

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 600
  • SV 1000 S - Kører som en drøm!
FA. MOTO-SPORT
« Svar #6 Dato: Marts 22, 2012, 07:45:41 am »
Jeg synes det er ok at fortælle historien. Det er jo lagt under værkstedsanmeldelser...

Så må folk selv vælge om det skal betyde noget for deres valg af værksted.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Thumbs up!
SV 1000 S - Hvid - 2005 - Yoshimura Carbon potter - Powercommander - Sinter metal klodser - Hyperpro forgaffel fjedre - Justerbar styrdæmper - Egosæde - Klar baglygte med blink. Titax Greb.

Lasset

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 173
  • Nu med mc igen :)
    • Min knallert...
Sv: FA. MOTO-SPORT
« Svar #7 Dato: Marts 22, 2012, 08:19:24 am »
Jeg syntes ikke det er iorden - siger de 3-4 dage, så skal cyklen osse stå klar senest på dag 4!

Det er jo ikke den helt store tur med udskiftning af motor og stel, så de burde kunne overholde deres egne tidsramme - de har trods alt været i gamet nogle år, så de ved vel hvor lang tid tingene tager  :wink:

Honda Hornet ABS pc41 - Devil master potte - fjernet kat og pc3 indrullet af Mr. Dyno - så er jeg klar til de små veje :)
http://www.motorcykelgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=39407

hrjonas

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 28
Sv: FA. MOTO-SPORT
« Svar #8 Dato: Marts 22, 2012, 04:44:51 pm »
Hvis du er utilfreds med FA burde du tale med dem, vi andre har ikke mulighed for at gøre noget.
Blot min mening :D

Det var jo både for at høre, om det var helt normalt, men også at fortælle historien.

Det er første gang jeg har sendt en motorcykel til rep. :-)