Forfatter Emne: Tråden for os piger  (Læst 224572 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Dommeren

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 656
  • TLR
  • Bike: andet
Re: Tråden for os piger
« Svar #15 Dato: Oktober 16, 2007, 08:57:22 pm »
Nu du skriver tampax SVea,...... jeg har set nogen uden hylster ( ikke særlig store og kun vatagtige ), hvordan dælen propper man lige sådanne tingster op...!????  :lmao: :lmao:  Måske I tøser kan svare på det..!!!  :mrgreen:

Jeg synes, at vi nedsætter en arbejdsgruppe, hvor vi får undersøgt og gennemarbejdet problemet  :loser:

Jeg melder mig som projektleder  :mrgreen:

Dr. Rask, amatør Gynækolog

En gynækolog kigger jo ikke på raske kvindelige kønsorganer Hr. Rask. Kom du en tur med SVea på work, så skal jeg vise dig, hvad en gynækolog kan komme ud for. Havde engang en patient, der var ved at tabe sin skede. Den var simpelthen krænget ud af skedeåbningen og var ved at falde ud  :puke: Det var slet ikke så delikat som det kunne lyde for dig  :loser:

Det er vel lige som Tampon uden hylster, man bruger klør-5 til at proppe det løse op igen!

Rask

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 698
Re: Tråden for os piger
« Svar #16 Dato: Oktober 16, 2007, 09:29:09 pm »
Nu du skriver tampax SVea,...... jeg har set nogen uden hylster ( ikke særlig store og kun vatagtige ), hvordan dælen propper man lige sådanne tingster op...!????  :lmao: :lmao:  Måske I tøser kan svare på det..!!!  :mrgreen:

Jeg synes, at vi nedsætter en arbejdsgruppe, hvor vi får undersøgt og gennemarbejdet problemet  :loser:

Jeg melder mig som projektleder  :mrgreen:

Dr. Rask, amatør Gynækolog

En gynækolog kigger jo ikke på raske kvindelige kønsorganer Hr. Rask. Kom du en tur med SVea på work, så skal jeg vise dig, hvad en gynækolog kan komme ud for. Havde engang en patient, der var ved at tabe sin skede. Den var simpelthen krænget ud af skedeåbningen og var ved at falde ud  :puke: Det var slet ikke så delikat som det kunne lyde for dig  :loser:

Jeg troede ikke en kvinde kunne miste sin skede.... Ufedt... Håber I fandt den igen.....

Dr. Rask
Honda CBX 1000 "Super sport" 1981.

Mine ex´er:
Yamaha FZ6 2006
Suzuki SV 650 S K1
Suzuki GS 500 2003

Sperik

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 609
  • Leistung ist alles !
Re: Tråden for os piger
« Svar #17 Dato: Oktober 16, 2007, 11:53:08 pm »
Nu du skriver tampax SVea,...... jeg har set nogen uden hylster ( ikke særlig store og kun vatagtige ), hvordan dælen propper man lige sådanne tingster op...!????  :lmao: :lmao:  Måske I tøser kan svare på det..!!!  :mrgreen:

Jeg synes, at vi nedsætter en arbejdsgruppe, hvor vi får undersøgt og gennemarbejdet problemet  :loser:

Jeg melder mig som projektleder  :mrgreen:

Dr. Rask, amatør Gynækolog

En gynækolog kigger jo ikke på raske kvindelige kønsorganer Hr. Rask. Kom du en tur med SVea på work, så skal jeg vise dig, hvad en gynækolog kan komme ud for. Havde engang en patient, der var ved at tabe sin skede. Den var simpelthen krænget ud af skedeåbningen og var ved at falde ud  :puke: Det var slet ikke så delikat som det kunne lyde for dig  :loser:

Ja ja, en håndvapser kunne hun vel klare efterfølgende - hun kunne jo bare samle den op og udnytte situationen til fordel for sin mand, hvis armene ikke var brækket  :dead:

Ellers må I jo have nogle piller klar til en eventuel situation... :mrgreen:

Man kan meget på hospitalerne nuomdage (har jeg vistnok læst et sted !) :wink:
Det er dumt at hænge med hovedet, hvis man står i lort til halsen...

Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
Re: Tråden for os piger
« Svar #18 Dato: Oktober 17, 2007, 07:08:30 am »
Nu du skriver tampax SVea,...... jeg har set nogen uden hylster ( ikke særlig store og kun vatagtige ), hvordan dælen propper man lige sådanne tingster op...!????  :lmao: :lmao:  Måske I tøser kan svare på det..!!!  :mrgreen:

Jeg synes, at vi nedsætter en arbejdsgruppe, hvor vi får undersøgt og gennemarbejdet problemet  :loser:

Jeg melder mig som projektleder  :mrgreen:

Dr. Rask, amatør Gynækolog

En gynækolog kigger jo ikke på raske kvindelige kønsorganer Hr. Rask. Kom du en tur med SVea på work, så skal jeg vise dig, hvad en gynækolog kan komme ud for. Havde engang en patient, der var ved at tabe sin skede. Den var simpelthen krænget ud af skedeåbningen og var ved at falde ud  :puke: Det var slet ikke så delikat som det kunne lyde for dig  :loser:

Ja ja, en håndvapser kunne hun vel klare efterfølgende - hun kunne jo bare samle den op og udnytte situationen til fordel for sin mand, hvis armene ikke var brækket  :dead:

Ellers må I jo have nogle piller klar til en eventuel situation... :mrgreen:

Man kan meget på hospitalerne nuomdage (har jeg vistnok læst et sted !) :wink:

De bliver naturligvis opereret... Det ville jo være for klamt, hvis vi skulle gå og falde i det slimspor de efterlader sig, når de sådan slæber en slatten vagina hen af jorden   :mrgreen:

ja det ville jo være noget rigtig skidt sådan at snuble over et snegle spor.....
   

HC

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 131
  • .............
Re: Tråden for os piger
« Svar #19 Dato: Oktober 17, 2007, 08:15:51 am »
Nu du skriver tampax SVea,...... jeg har set nogen uden hylster ( ikke særlig store og kun vatagtige ), hvordan dælen propper man lige sådanne tingster op...!????  :lmao: :lmao:  Måske I tøser kan svare på det..!!!  :mrgreen:

Jeg synes, at vi nedsætter en arbejdsgruppe, hvor vi får undersøgt og gennemarbejdet problemet  :loser:

Jeg melder mig som projektleder  :mrgreen:

Dr. Rask, amatør Gynækolog

En gynækolog kigger jo ikke på raske kvindelige kønsorganer Hr. Rask. Kom du en tur med SVea på work, så skal jeg vise dig, hvad en gynækolog kan komme ud for. Havde engang en patient, der var ved at tabe sin skede. Den var simpelthen krænget ud af skedeåbningen og var ved at falde ud  :puke: Det var slet ikke så delikat som det kunne lyde for dig  :loser:

Ja ja, en håndvapser kunne hun vel klare efterfølgende - hun kunne jo bare samle den op og udnytte situationen til fordel for sin mand, hvis armene ikke var brækket  :dead:

Ellers må I jo have nogle piller klar til en eventuel situation... :mrgreen:

Man kan meget på hospitalerne nuomdage (har jeg vistnok læst et sted !) :wink:

De bliver naturligvis opereret... Det ville jo være for klamt, hvis vi skulle gå og falde i det slimspor de efterlader sig, når de sådan slæber en slatten vagina hen af jorden   :mrgreen:

ja det ville jo være noget rigtig skidt sådan at snuble over et snegle spor.....

 :lmao: :lmao: Så kunne man sende hjemmeværnet ud og lede efter tabte vaginaer, nu de var igang med at spore dræbersnegle.
Brændt barn, lugter ilde...

Ole

  • Formanden
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2090
Re: Tråden for os piger
« Svar #20 Dato: Oktober 17, 2007, 08:24:02 am »
:lmao: :lmao: Så kunne man sende hjemmeværnet ud og lede efter tabte vaginaer, nu de var igang med at spore dræbersnegle.

Så HC - nu får du tæsk af Majse! :lol:
Ole
Formand for Danmarks hyggeligste motorcykelklub :)

HC

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 131
  • .............
Re: Tråden for os piger
« Svar #21 Dato: Oktober 17, 2007, 09:12:29 am »
:lmao: :lmao: Så kunne man sende hjemmeværnet ud og lede efter tabte vaginaer, nu de var igang med at spore dræbersnegle.

Så HC - nu får du tæsk af Majse! :lol:

Jeps.. Men det er risiko jeg må løbe... Kunne ikke lade være...!!  :innocent: :D
Brændt barn, lugter ilde...

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Re: Tråden for os piger
« Svar #22 Dato: Oktober 17, 2007, 10:17:05 am »
:lmao: :lmao: Så kunne man sende hjemmeværnet ud og lede efter tabte vaginaer, nu de var igang med at spore dræbersnegle.

Så HC - nu får du tæsk af Majse! :lol:

Jeps.. Men det er risiko jeg må løbe... Kunne ikke lade være...!!  :innocent: :D
That's the spirit HC  :respekt:
Alt det her ligestilling, er ved at løbe lidt af sporet !
Ikke bare har de fået stemmeret, og lov til at føre motorkøretøjer. Nu vil de også have deres egen tråd  :club:

 :twisted: :mrgreen: :twisted:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Rask

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 698
Re: Tråden for os piger
« Svar #23 Dato: Oktober 17, 2007, 11:30:09 am »
Jeg troede ikke en kvinde kunne miste sin skede.... Ufedt... Håber I fandt den igen.....

Dr. Rask

Nej, men så er det da vist meget godt, at jeg ved alt

Dr. SVea

Citér
Nedsunket livmoder (livmoder prolaps) er en tilstand, hvor det støttevæv (sener og bækkenbundsmuskulatur), der holder livmoderen fæstnet over skeden, ikke formår at holde den på plads. Herved sker der en nedsynkning, hvor livmoderen synker ned i skeden, og evt. helt udenfor.


Kære Dr. Svea

Hvis du "falder over" en god brugt ombytnings-skede må du gerne sende mig en PM. Vi - min kone og jeg - er lidt på udkig efter en anden. Den gamle virker ikke helt efter hensigten længere. Jeg tror det er et smørringsproblem - måske en defekt pumpe? Prisen taler vi om.

Må jeg høre fra dig.

Dr. Rask
Honda CBX 1000 "Super sport" 1981.

Mine ex´er:
Yamaha FZ6 2006
Suzuki SV 650 S K1
Suzuki GS 500 2003

Jesper Jensen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4480
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Re: Tråden for os piger
« Svar #24 Dato: Oktober 17, 2007, 12:15:03 pm »
Kære Dr. Svea

Hvis du "falder over" en god brugt ombytnings-skede må du gerne sende mig en PM. Vi - min kone og jeg - er lidt på udkig efter en anden. Den gamle virker ikke helt efter hensigten længere. Jeg tror det er et smørringsproblem - måske en defekt pumpe? Prisen taler vi om.

Må jeg høre fra dig.

Dr. Rask


WD40 ?
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: Tråden for os piger
« Svar #25 Dato: Oktober 17, 2007, 02:13:45 pm »
:lmao: :lmao: Så kunne man sende hjemmeværnet ud og lede efter tabte vaginaer, nu de var igang med at spore dræbersnegle.

Så HC - nu får du tæsk af Majse! :lol:

Nope, det er jo HC - ham ville jeg da aldrig give tæsk... Han er jo SVeas kæreste eje ud over Dave... Og det skal da ikke gå ud over hende... Vel...? :D

HC

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 131
  • .............
Re: Tråden for os piger
« Svar #26 Dato: Oktober 17, 2007, 02:28:01 pm »
Puha... Troede ellers ikke i krigere viste nogen nåde... :wink: :twisted:.  Men der bliver åbenbart ved med komme flere og flere gode grunde, til at det er dejligt at være SVea-kæresten... :oops:
Brændt barn, lugter ilde...

Banditten

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2784
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
Re: Tråden for os piger
« Svar #27 Dato: Oktober 17, 2007, 03:22:18 pm »
Du milde ....  :? .... der er flere kællinger herinde ....  :hand: ..... end der er tøzzer  :huh:

 :wink:
xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: Tråden for os piger
« Svar #28 Dato: Oktober 17, 2007, 03:29:17 pm »
Du milde ....  :? .... der er flere kællinger herinde ....  :hand: ..... end der er tøzzer  :huh:

 :wink:
Skønne, der er ingen der har tvunget dig til at begive dig ind i hemlighedernes slaraffanland  :twisted:... Gudeland... :D :D og er du klar over at ordet kælling er et kærlighedsord.. :innocent: I de ældre dage kaldte man kvinden for kælling når man så op til hende.. når man gerne ville mere med hende end ord turde blive sagt...  :mrgreen: :mrgreen:

HC

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 131
  • .............
Re: Tråden for os piger
« Svar #29 Dato: Oktober 17, 2007, 05:52:39 pm »
:lmao: :lmao: Så kunne man sende hjemmeværnet ud og lede efter tabte vaginaer, nu de var igang med at spore dræbersnegle.

Så HC - nu får du tæsk af Majse! :lol:

Nope, det er jo HC - ham ville jeg da aldrig give tæsk... Han er jo SVeas kæreste eje ud over Dave... Og det skal da ikke gå ud over hende... Vel...? :D

Hvor helvede skulle du skåne ham, når jeg ikke gør... Søde HC nu skal du jo ikke svine hjemmeværnet, for ellers fortæller jeg alle hvad du lavede for et par uger siden  :twisted: :twisted:

 :D :D Det var ren goodwill for min søns skyld...  :lol:.. Og nej, du skåner ingen...
Brændt barn, lugter ilde...