Forfatter Emne: Jydsk MC i Horsens  (Læst 3422 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Hasse

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 15
Jydsk MC i Horsens
« Dato: Juni 12, 2008, 01:30:00 pm »
Der skal lyde stor ros til Jydsk MC fra min side...  :)

Jeg skrev under på slutsedlen midt i marts, men fik først cyklen midt i april. Det er jo umiddelbart lang tid, og jeg begyndte også at blive utålmodig. Men grunden til ventetiden gør at det er okay. På det tidspunkt var der stadig salt på vejene, og den blev ikke sendt til syn de første 14 dage fordi de syntes at det var synd at den skulle ud og køre i salt, hvilket man jo kun kan erklære sig enig i - så tak for det! Man kunne jo frygte at en forhandler bare skulle have skidtet ud af huset så han kan få en ny ind, men nej.

Yderligere ringede de så dagen før jeg skulle hente den og sagde at de syntes ikke at kædekit og baghjul var helt godt nok, så det havde de skiftet for han ville ikke aflevere en cykel han ikke kunne stå inde for. Den var blevet synet, så han kunne jo faktisk bare have ladet den være som den var.

Koblingen opførte sig så lidt mærkeligt så jeg ringede ned dagen efter jeg havde hentet den for lige at gøre dem opmærksomme på det. Jeg fik at vide at jeg lige skulle prøve at køre med det lidt og så ringe igen hvis det ikke blev bedre. En måneds tid efter blev det så rigtig slemt, så jeg ringede igen. Jeg traf en aftale med mekanikeren og var nede at få det ordnet for et par uger siden. Der blev slet ikke stillet spørgsmåltegn ved om det skulle være på garantien eller ej, det blev bare ordnet. Jeg gik endda og hyggesnakkede med mekanikeren imens  :) ... Man kan jo så sige at der burde jo selvfølgelig ikke blive stillet spørgsmålstegn ved garanti, men i disse Kontant og Operation X dage tør man jo ikke vide sig sikker på noget som helst når man handler et sted man ikke kender.

Alt i alt var det en god salgsoplevelse, så tør bestemt godt anbefale Jydsk MC til andre!  :respekt:
« Senest Redigeret: Juni 12, 2008, 05:02:43 pm af Hasse »