Forfatter Emne: Rullefelt på Sjælland  (Læst 8572 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

PWEE

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 291
  • Low on bike again :-)
Rullefelt på Sjælland
« Dato: November 20, 2004, 01:59:46 pm »
Rullefelt + Yoshimura Remap Box ?? :cry:

Nogen der ved hvem der har det ????? så dyret kan komme op ??? og blive målt igennem. :oops:
SV1000SK5, Micronpotter, hugger, spyball

Haugen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 550
  • Bike: andet
Rullefelt på Sjælland
« Svar #1 Dato: November 20, 2004, 04:21:47 pm »
Enghave Motor har vidst nok også alt hvad der skal til.
Super Duke 1290 R; Puig glas, Evotech kølergitter og motor- og ensretterskjold, comfortsæder, SW-motech Handguards, Akrapovic slip-on, mere på vej...
Ex: Sølv SV650S + gejl, Yamaha FZ1S + gejl

Capone

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1590
Rullefelt på Sjælland
« Svar #2 Dato: November 20, 2004, 04:38:38 pm »
Mener også Ib hos F.A. Moto Sport har det. Du kan læse dette på hjemmesiden:

FUCHS testbænk i brug i værkstedet.
I dag har en stor del af de motorcykler, der kører på gaden, problemer med motoren eller stellet. En dårlig justeret motor forurener, forbrænder  mere benzin, bliver  hurtigere slidt ned og  bliver mindre og mindre effektiv. Med en computerstyret testbænk kan vi nøjagtigt  udpege de områder, der giver problemer eller som i fremtiden kan forårsage havarier.

Den sikre metode til fastspænding af motorcyklen, holder den i position uden straps, og tillader derfor dynamisk undersøgelse for skævheder i stellet. De omhyggeligt placerede blæsere hjælper med at holde motoren kold og giver optimal luft cirkulation.
Bænken har en kraftig riflet anti-slip rulle til at undersøge hjulsporingen, samt indbyggede blæsere for køling af baghjul og udstødninger. Her kan hjulsporingen ses umiddelbart takket være den synlige linie, der er aftegnet på dækket efter endt testning.

Hvorfor en kørsel i FUCHS testbænk:
Takket være testbænkens ergonomi kan vi udføre 9 basis test på ganske kort tid. Vi kan med fordel sætte alle motorcykler indleveret til service op i testbænken og udføre test på dem.

Test resultaterne kan sammenlignes med de originale specifikationer for at fastlægge om reparationer og justeringer har været succes fulde.  Vi kan opbygge en MC's historie og sammenligne testresultater fra gang til gang, og kan herved øjeblikkeligt skride ind over for problemer som er ved at opstå.

Vor FUCHS testbænk er det klare valg for en motorcyklist. Dens blæsersystem og dens sikre fastspændingssystem beskytter motorcyklen under en test. Testresultaterne er objektive og nemme at forstå. Fuchs testbænk er afprøvet og valgt som fabriksbænk af bl.a. Laverda, Harley Davidson og Ducati. Det borger for kvaliteten.

Vi er førende indenfor fejlfinding, reparation og trimning af elektroniske indsprøjtnings anlæg ved hjælp af vores FUCHS bænk. Skifter du udstødning eller foretager andre ændringer på din MC, er det en særdeles god ide, at få din MC testet og eventuelt justeret, dysset om og monteret K&N filter.

Her plejede at stå hvilken SV650S jeg havde fornøjelsen af fra 2004 til 2007.

PWEE

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 291
  • Low on bike again :-)
Rullefelt på Sjælland
« Svar #3 Dato: November 20, 2004, 05:16:52 pm »
Enghave har ikke, de bruger lydmuren !!! :roll:
SV1000SK5, Micronpotter, hugger, spyball

Haugen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 550
  • Bike: andet
Rullefelt på Sjælland
« Svar #4 Dato: November 20, 2004, 05:44:18 pm »
Citat fra: PWEE
Enghave har ikke, de bruger lydmuren !!! :roll:


Så må de have prøvet at binde mig noget på ærmet da jeg var derinde for at høre. De sagde nemlig at de havde det hele; rullefelt, diverse måleudstyr osv... Meget mærkeligt firma, meget...
Super Duke 1290 R; Puig glas, Evotech kølergitter og motor- og ensretterskjold, comfortsæder, SW-motech Handguards, Akrapovic slip-on, mere på vej...
Ex: Sølv SV650S + gejl, Yamaha FZ1S + gejl

Alex

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1238
Rullefelt på Sjælland
« Svar #5 Dato: November 20, 2004, 05:48:17 pm »
Enghave motor er en mærkelig forretning.....

det er min erfaring..
Alex

- hvis ikke man kommer ud til kanten, er det ikke sjovt

runes-mc.dk

  • Potentiel trackday junkie...
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2174
  • Bedre vejr i år end sidste år, tak...
    • http://www.runes-mc.dk
Rullefelt på Sjælland
« Svar #6 Dato: November 20, 2004, 06:13:02 pm »
Citat fra: nyg
Der er vist nok også en dygtig mekaniker på Amager som jeg mener at Rune har talt om tidligere.. navnet kan jeg ikke huske ...??

Kommentarer Rune...?


Hmm... Sikker på det var mig ?

Kan kun lige komme på Stevens MC på Amager, men ved faktisk ikke om han har rullefelt.
Rune Rasmussen, kører på en sølv/sort Gixxer600 2005 med diverse gejl :)

PWEE

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 291
  • Low on bike again :-)
Rullefelt på Sjælland
« Svar #7 Dato: November 20, 2004, 10:04:55 pm »
Enghave, de kan have fået det, siden jeg sidst satte mine fødder der, for at få en pris på 189 kr for et tændrør...... :lol:
SV1000SK5, Micronpotter, hugger, spyball

NielSV650

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3092
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
Re: Rullefelt på Sjælland
« Svar #8 Dato: December 02, 2004, 11:20:30 am »
Citat fra: PWEE
Rullefelt + Yoshimura Remap Box ?? :cry:

Nogen der ved hvem der har det ?????


Hvad vil du med en Remap Box når du har karburator på modellen  :?:  :?:

SPH Motor i Næstved har rullefelt. Jeg ved ikke om Ole stadig er dernede eller om han er flyttet helt til dot-e, men han skulle være jævnt god til at dysse ind.
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

A.P.

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 449
Re: Rullefelt på Sjælland
« Svar #9 Dato: December 02, 2004, 04:27:38 pm »
Jeg har en kolega der fik sin gsx750f dysset ind ved SPH-motor i foråret men syntes ikke at der kørte helt optimalt så  i sommers kørte han til lydmuren, hvor Heinrich fandt 15 hest mere i mellem området, og vupti en helt anden maskine at køre på.
Jeg ved at de hullefelt ved lydmuren og de kombiner det hvist nok med co2 målinger på udstødningen.
der ud over syns jeg det er et godt værkste at komme på.
Anders

Blå er er rigtig SV fave

Alex

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1238
Re: Rullefelt på Sjælland
« Svar #10 Dato: December 02, 2004, 07:57:02 pm »
Citat fra: NielSV650


Hvad vil du med en Remap Box når du har karburator på modellen  :?:  :?:




jeg sidder også og undrer mig lidt.. ??


men jeg fik dysset min ind hos holtug mc, og er rigtig godt tilfreds !
det ligger godt nok lidt langt væk, ude på stevns.. ..men han er ihvertfald ganske udemærket.
og iøvrigt en fin og reel fyr at snakke med..
Alex

- hvis ikke man kommer ud til kanten, er det ikke sjovt

PWEE

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 291
  • Low on bike again :-)
Rullefelt på Sjælland
« Svar #11 Dato: December 03, 2004, 12:12:11 am »
Ups ja, men den er god nok.

Min gode kon-kollega har en honda cbr som han også gerne ville have med op - dog har han i mellemtiden aflyst, grundt køb af powercomader - rige....s....flinke fyr, 1500 penge mindre.

Nå men tak får vejl - knallerten er kørt i skur, så det må vente.

FA har jeg snakket med, de virker flinke og ligger lige om hjørnet.
SV1000SK5, Micronpotter, hugger, spyball

Hønse

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 772
  • Hey fuckfjæs, kom og slå dig ned....
    • "passiv" profil hos DFMC
Rullefelt på Sjælland
« Svar #12 Dato: December 03, 2004, 02:58:16 pm »
Personligt tusser jeg over på den anden side af sundet til Mats hos MP Racing, han er Dyno godkendt, har også co2 måler på Dyno felt, meget erfaring og alt hvad der ellers skal til... det er jo Sverige :wink:

- Ud over MP har jeg også kun hørt godt om ham hos Lydmuren og Holtung, en af dem ville jeg i hvert fald vælge hvis det var!! Har faktisk ikke rigtig hørt noget nævneværdigt om nogle af de, forholdsvis få, andre der har felt på Sjælland....
:mrgreen: is a TLS"v" 

(aka pre SV)

off-topic ad