Forfatter Emne: Kan man andet end hade selvbestaltet politi i trafikken?  (Læst 5719 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

-BR-

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 628
Kan man andet end hade selvbestaltet politi i trafikken?
« Dato: Juni 06, 2013, 09:53:18 pm »
En god frisk tur fra Ikea tåstrup til Roskilde havn med en gruppe var ganske få cm fra at ende direkte ind i siden på en 4 hjuls trækker(mercedes) for mit vedkommende. Lige efter store valby skulle en modkørende ind i sin indkørsel og bestemte sig for at køre ind i min bane og bremse hårdt op så han holdt på tværs. Aldrig har min ABS "hakket" så længe og jeg er ikke i tvivl om at jeg uden den havde smidt MCen ved at forhjulet havde forsvundet under mig eller jeg havde parkeret inde i 4 hjuls trækkeren.

Desværre var et par andre et stykke foran og den store gruppe langt bagefter så jeg havde en længere diskussion med ham alene hvor han virkede fuldstændig kold, "jeg skulle bare ikke køre for stærkt der". Selvom jeg sagde han kunne have slået mig ihjel sagde han bare at det var han da pisse ligeglad med. Han kørte så ind lige da de andre kom men vi gik ind for at få en snak med ham men han gemte sig i huset og ville ikke komme frem, fuck en kylling. Vi fik kun en snak med en ung dame som absolut intet kendte til ham i fyren der ejede bilen og hun bad os om at forlade hendes grund for det var privat ejendom.

Jeg har efterhånden oplevet en del men at man bevidst forsøger at skade andre fatter jeg intet af, jeg burde jo nok have meldt idioten til politiet.

Det skal siges det er 150m efter man kører ud af store Valby og der kørte jeg 50 så det er begrænset hvor hurtigt jeg kørte på det tidspunkt.

Det blev en lidt længere historie men hvad sker der seriøst for folk?
« Senest Redigeret: Juni 06, 2013, 10:05:12 pm af -BR- »
GSX-R 600 K7

LyngeM

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 88
  • Endelig SV-ejer...
Sv: Kan man andet end hade selvbestaltet politi i trafikken?
« Svar #1 Dato: Juni 06, 2013, 10:05:26 pm »
Sådan en spade. Og så har han ikke en gang røv nok i bukserne til at stå ved sine udtalelser, når du pludselig står med et par "vidner" 😣


Sent from my iPhone using Tapatalk
2003 SV 1000 S, sort, med 2i1 udstødning, USD gaffel fra 2003 GSXR 750, små blink og andet lir.

Hr.Maul

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 141
  • huba huba
Sv: Kan man andet end hade selvbestaltet politi i trafikken?
« Svar #2 Dato: Juni 06, 2013, 10:15:23 pm »
Sikken en IDIOT ... Det får virkelig mit pis i kog bare at læse din historie  :club: Nu ved du jo hvor han bor, så burde det være nemt at få navnet på ham. Tror dog ikke man kommer langt med det da det er ord mod ord.
Hvad er adressen hvor han kørte ind...? Jeg opfordre ikke til selvtægt, vil bare vide hvor jeg skal passe på...  :)
SV1000N - ZX10R bagdæmper - Wirth progressive fjedre - PiperX filter - MIVV Titanium - armerede slanger - plov - Rizoma lir

-BR-

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 628
Sv: Kan man andet end hade selvbestaltet politi i trafikken?
« Svar #3 Dato: Juni 06, 2013, 10:20:01 pm »
Sikken en IDIOT ... Det får virkelig mit pis i kog bare at læse din historie  :club: Nu ved du jo hvor han bor, så burde det være nemt at få navnet på ham. Tror dog ikke man kommer langt med det da det er ord mod ord.
Hvad er adressen hvor han kørte ind...? Jeg opfordre ikke til selvtægt, vil bare vide hvor jeg skal passe på...  :)

Ved punkt B

https://www.google.dk/maps?saddr=Store+Valbyvej&daddr=Store+Valbyvej&hl=da&sll=55.691858,12.132468&sspn=0.0108,0.033023&geocode=Fd7IUQMdVx-5AA%3BFb3DUQMd9hq5AA&mra=dme&mrsp=0&sz=16&t=m&z=16

Det ville dog ikke være helt ord mod ord for de 2 der var foran sagde han havde prøvet at lave numre med dem også ved at bevidst skære et sving med en hurtig manøvre da de kom kørende imod ham. De fik først historien på Roskilde havn men nævnte selv "var det den sorte 4 hjuls trækker/mercer, for han gjorde... osv." inden vi nævnte bilen.
« Senest Redigeret: Juni 06, 2013, 10:25:06 pm af -BR- »
GSX-R 600 K7

Hr.Maul

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 141
  • huba huba
Sv: Kan man andet end hade selvbestaltet politi i trafikken?
« Svar #4 Dato: Juni 06, 2013, 10:47:28 pm »
Det ændre jo lidt på historien at andre siger det samme. Kan se det er HJ auto. Han er stadig en kegle og burde sgu meldes for det lort han laver... Bliver sgu bare så indebrændt over folk kan sætte andres liv på spil og bare ligeglad. Nok kan man være træt af at folk kører hurtigt på det stræk, men selvtæg på den måde kommer man sgu ikke langt med. Og jeg er sikker på kvinden var han kone eller kæreste... uden tvivl...
Tak for historien... nu vil jeg gå ned og slå i puden...  :club:
SV1000N - ZX10R bagdæmper - Wirth progressive fjedre - PiperX filter - MIVV Titanium - armerede slanger - plov - Rizoma lir

Per

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2260
  • ...det dejlige SVin....
Sv: Kan man andet end hade selvbestaltet politi i trafikken?
« Svar #5 Dato: Juni 06, 2013, 11:25:16 pm »
Ham her i midten ?
http://www.h-j-auto.dk/
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

PeterZ

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 462
  • Mc-mekanikeren
    • Min mc
Sv: Kan man andet end hade selvbestaltet politi i trafikken?
« Svar #6 Dato: Juni 06, 2013, 11:51:56 pm »
Fuck en kegle :loser:, man sidder jo og bliver småhidsig på dine vegne. :brok:  :club:  :brok:   Fri brænder på dette punkt ved næste svingtur!
Gaden: Sv1000s - Fuldkåbe - Hugger - ERMAX undertray med blink - Egosæde - Pazzo Racing greb - Yoshimura - Pipercross stage2 - Rizoma zero11, og lidt til.

Banen:  Gsxr 750 - öhlins bagdæmper - öhlins styrdæmper -  powercomander - kn filter - mm.

-BR-

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 628
Sv: Kan man andet end hade selvbestaltet politi i trafikken?
« Svar #7 Dato: Juni 07, 2013, 07:40:54 am »
Ham her i midten ?
http://www.h-j-auto.dk/

Nej det var en mand omkring 30-40 år vil jeg tro, fik desværre ikke lige registrerings nummeret på bilen.

Hende damen vi snakkede med sagde der var hendes svigerfars grund. Selve hovedbygningen han holdt ved lignede at det var 2 separate der boede i hver halvdel.
GSX-R 600 K7

Sóttó

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 49
  • Mojn..
Sv: Kan man andet end hade selvbestaltet politi i trafikken?
« Svar #8 Dato: Juni 07, 2013, 07:51:10 am »
Fandme godt der ikke skete noget! :thumbsup:

havde en igår der var ved og køre mig ned ved og pludselig og skifte bane..  :loser:
en dagen inden der blokede bremsen for en bus, som den gamle dame mente havde første ret uden for byen? :club:

så alt i alt dem på 4 hjul uden mc skal man passe på dvs. 50-60%(måske mere?) af den danske befolkning..
og for og sige det en smule mildt .. idioter er der sku for mange af efterhånden eller er det bare mig der møder dem dag efter dag? :D

pas på jer selv for vi har ingen airbags! :innocent:

\\Sotto
opmærksomhedskrævende unge!!! <-- det er mig.. (;
http://www.motorcykelgalleri.dk/galleri/43467-suzuki_sv_650

Mallen

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 90
  • 1000 % SVIN !
Sv: Kan man andet end hade selvbestaltet politi i trafikken?
« Svar #9 Dato: Juni 07, 2013, 08:30:26 am »
Jeg håber sådan en idiot får en stor bus, lastbil eller måske et tog ind i siden en dag.. Hooold da kæft et fjols..  :brok: :brok: :brok:
Nu: Suzuki GSXR750 K7, med en masse lir.

Tidl: Suzuki SV1000s K8

Per

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2260
  • ...det dejlige SVin....
Sv: Kan man andet end hade selvbestaltet politi i trafikken?
« Svar #10 Dato: Juni 07, 2013, 01:20:45 pm »
Del dog informationen på Facebook når der er flere som har oplevet ham på "slap line"...sådan en tosse skal da bare stoppes.

Jeg ville kunne forstå at han er trær af MC'er hvis der ræses sindssygt dag ind og ud forbi hans forretning/hus - men ligefrem at forsøge at få nogen til at køre galt er helt i skoven og det kan man jo godt bøde lidt for.....efter min mening.

Hvis det er problemet kan man jo tilkalde ordensmagten og få dem til at se på det...
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

SVenskeren SOLO

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 917
Sv: Kan man andet end hade selvbestaltet politi i trafikken?
« Svar #11 Dato: Juni 07, 2013, 03:18:15 pm »
Hvis det er problemet kan man jo tilkalde ordensmagten og få dem til at se på det...

 :shock: De ville få en fest en aften med +100 MC'er der passerer med +100Km/h i løbet af ganske få timer...   :brok:

så der har vi ikke meget hjælp at hente..

Vi skal vel bare møde op på "B" en aften  :club: :club: :club: :club: :club:

« Senest Redigeret: Juni 07, 2013, 03:20:29 pm af SVenskeren SOLO »
It's not how good you are, but how bad you want it that matters !
På vejen : SV1000S
På banen : GSXR1000

Thomas-R

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1133
  • Hvorfor er det sjovest på banen!
Sv: Kan man andet end hade selvbestaltet politi i trafikken?
« Svar #12 Dato: Juni 08, 2013, 08:59:41 am »
Nar, man vil ikke lege politi han er da udelukkende ude på ballade

Sendt fra min GT-I9100 med Tapatalk2

Ahhhh, mon ikke man kan skifte den der dims ud med noget andet.....

Mikael_Stokholm

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 72
  • GSXR1000 K8, tidligere SV1000K6
Sv: Kan man andet end hade selvbestaltet politi i trafikken?
« Svar #13 Dato: Juni 08, 2013, 06:13:36 pm »
He he he jeg kunne da helt sikkert godt se det sjove i at hænge ud der ...lave lidt larm og bare lige vise flaget en gang

Sendt fra min HTC One med Tapatalk2


Hr.Maul

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 141
  • huba huba
Sv: Kan man andet end hade selvbestaltet politi i trafikken?
« Svar #14 Dato: Juni 08, 2013, 08:18:42 pm »
He he he jeg kunne da helt sikkert godt se det sjove i at hænge ud der ...lave lidt larm og bare lige vise flaget en gang

Sendt fra min HTC One med Tapatalk2

Jeg er frisk...  :grin:
SV1000N - ZX10R bagdæmper - Wirth progressive fjedre - PiperX filter - MIVV Titanium - armerede slanger - plov - Rizoma lir