Forfatter Emne: dumpet pris på sv1000s k3  (Læst 13400 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
dumpet pris på sv1000s k3
« Svar #15 Dato: December 16, 2004, 07:46:19 pm »
Tja... Man må jo glæde sig over det sjov man har haft af MC'en i år, og det faktum at hvis ikke jeg havde købt i foråret, så var pengene bare blevet blæst af på noget andet spas...!  Så er det bedre at have ønske MC'en i garagen.. :lol:
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
dumpet pris på sv1000s k3
« Svar #16 Dato: December 16, 2004, 07:56:19 pm »
Og så gider vi ikke høre mere flæb fra Heino!   :P  :P

Du kan inden for de max. 130K du havde forestillet dig få leveret en spritny med larmepotter, fender eliminator og måske endda powercommander.  Så er du fandeme køreklar!!!!
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

Martin P

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 153
dumpet pris på sv1000s k3
« Svar #17 Dato: December 16, 2004, 08:02:16 pm »
føj for pokker, det var godtnok billigt, en skam at man ikke har pengene til at lave den opgradering.  :?

Smølfen

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1950
dumpet pris på sv1000s k3
« Svar #18 Dato: December 16, 2004, 09:17:48 pm »
Citat fra: nyg
Og så gider vi ikke høre mere flæb fra Heino!  


 :lol: simpelthen, få din klamme hånd på én i en fart.

Jyden i mig har også lyst... udelukkende fordi det er en god handel :) Man kan jo dårligt nå at tabe noget på den, hvis man solgte den efter et par år.

Næh vent, jeg køber en og sælger den til Heino for 130  :P
Carsten Sørensen. CBR600RR (PC40).

Lars L

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 563
dumpet pris på sv1000s k3
« Svar #19 Dato: December 19, 2004, 02:50:44 pm »
Har I set prisen for den nøgne sv1000k3?

Jeg har lige set den på C. Reinhardts hjemmeside: kr. 99.995,-

Det er sgu for vildt!! :shock:
ZX636R med masser af udstyr: 1 stk. tankpad...

A.P.

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 449
dumpet pris på sv1000s k3
« Svar #20 Dato: December 19, 2004, 04:47:35 pm »
ikke for at påstå at du er langsom eller dårligt læsende men tror nok at jeg nævnte det da jeg startede dette indlæg. :wink:  :wink:  :D  :lol:  :lol:  :wink:
Anders

Blå er er rigtig SV fave

A.P.

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 449
dumpet pris på sv1000s k3
« Svar #21 Dato: December 19, 2004, 04:49:26 pm »
Man må vel godt drille lidt når det er pænt ment. :wink:  :wink:  :wink:
Anders

Blå er er rigtig SV fave

Lars L

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 563
dumpet pris på sv1000s k3
« Svar #22 Dato: December 19, 2004, 05:54:03 pm »
Citat fra: A.P.
ikke for at påstå at du er langsom eller dårligt læsende men tror nok at jeg nævnte det da jeg startede dette indlæg. :wink:  :wink:  :D  :lol:  :lol:  :wink:


He he! :lol:  :lol:  

Langsom og blind.. :shock:  :shock:  :shock:

Der fik du mig (pinligt)!! :D  :D  :D  :D

Jeg er ved at overveje at slette mit indlæg, men der skal jo være lidt at grine af.. :lol:  :wink:
ZX636R med masser af udstyr: 1 stk. tankpad...

Gixxer Heino

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 229
vildt
« Svar #23 Dato: December 20, 2004, 09:14:34 pm »
hej jeg har først lige set det nu,hvor længe har de været sat ned??jeg tror jeg har travlt og nej hvor skal jeg platte min honey hvis jeg skal gøre det nu men prisen kan man ikke diskuterer med det er da for vildt,,er der nogen af jer der føler sig s.... :roll: hvis der er giver jeg en luder for de penge jeg sparer skal bare lige forklare det til konen  8) det kunne måske ende med at jeg også fik brug for et tilbud om at bo i en lade men drenge jeg skal sørge for at platte igennem så jeg er på snart,er det plat at græde???
Blå og hvid Gxsr 750 k7. smiler bredt.

Gixxer Heino

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 229
dumpet pris på sv1000s k3
« Svar #24 Dato: December 20, 2004, 09:17:00 pm »
Citat fra: surfsmurf
Citat fra: nyg
Og så gider vi ikke høre mere flæb fra Heino!  


 :lol: simpelthen, få din klamme hånd på én i en fart.

Jyden i mig har også lyst... udelukkende fordi det er en god handel :) Man kan jo dårligt nå at tabe noget på den, hvis man solgte den efter et par år.

Næh vent, jeg køber en og sælger den til Heino for 130  :P


du er da en rigtig forretnings mand nej vent bliver jeg så ikke pulet???????? :roll:
Blå og hvid Gxsr 750 k7. smiler bredt.

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
dumpet pris på sv1000s k3
« Svar #25 Dato: December 21, 2004, 12:18:18 am »
Føler mig egentlig ikke snydt... :lol:
Jeg har haft en fin sæson, og de penge jeg købte for vekslede jeg fra en dollar løn - havde jeg ventet med at veksle til nu kunne jeg have trukket 15000,- fra!! - Havde jeg veklset pengene dengang uden at købe, havde der sgu' nok lige været til en Vespa nu! :?

Jeg glæder mig over dyret, og det faktum at det ikke er mig der føler sig tvunget til at sælge... Det har jeg heller ikke lyst til.

I øvrigt talte jeg med Jens Kokholm idag (indehaver af KOK-MC), og han kunne berette at der kommer ca. 70 stk nedsatte SV1000K3ere til landet...  Lidt trist for de forhandlere som ham der er brændt inde med sidste og dette års modeller...
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

Smølfen

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1950
dumpet pris på sv1000s k3
« Svar #26 Dato: December 21, 2004, 08:08:15 am »
Citat fra: nyg
I øvrigt talte jeg med Jens Kokholm idag (indehaver af KOK-MC), og han kunne berette at der kommer ca. 70 stk nedsatte SV1000K3ere til landet...  Lidt trist for de forhandlere som ham der er brændt inde med sidste og dette års modeller...


Av, det er alligevel en del. Det er vel også nok til at det vil påvirke brugtprisen? (Og evt. drysse videre ned på 650'eren) :? Jeg synes jeg så på et tidspunkt at der blev indregistreret 99 650'ere i 2003, er der nogen der ved om der er i hold i det tal?
Carsten Sørensen. CBR600RR (PC40).

Anders

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 391
    • http://www.nif-trading.dk
dumpet pris på sv1000s k3
« Svar #27 Dato: December 21, 2004, 08:34:57 am »
Citat fra: surfsmurf

Av, det er alligevel en del. Det er vel også nok til at det vil påvirke brugtprisen? (Og evt. drysse videre ned på 650'eren) :? Jeg synes jeg så på et tidspunkt at der blev indregistreret 99 650'ere i 2003, er der nogen der ved om der er i hold i det tal?


Det kan du få be eller afkræftet i DMC's årbog/statistik over indregistreringer - se evt. på deres hjemmeside eller ring til formanden. Har ikke lige tjekket det, men det lyder sandsynligt.
YAMAHA FZS 600 Fazer

Capone

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1590
dumpet pris på sv1000s k3
« Svar #28 Dato: December 21, 2004, 12:23:49 pm »
Det er da lidt surt at man nu kan købe SV1000 så billigt. Men til mit behov har jeg det sku' meget sjovt på 650'eren. (VINTER DEPRESSION - JEG VIL UD AT KØRE :evil:  :evil: !!!)
Jeg er nok ligesom Smurf mest nervøs for at det kommer til at påvirke brugt priserne, men en ny mc skal vel aldrig ses som en investering.

Det gode er at der så sikkert kommer flere her på forum.svrider.dk!!!!  :D

God Jul allesammen!!!


Her plejede at stå hvilken SV650S jeg havde fornøjelsen af fra 2004 til 2007.

Snitgaard (snitten)

  • Gæst
99.995,00 SV1000K3
« Svar #29 Dato: December 23, 2004, 02:36:46 pm »
ØV - jeg har købt en 650S K2 i sommers.....og nu kommer SV1000K til kun 99.995,-.

Men hvad der er helt latterligt er, at mit forsikringselskab kun skal have kr. 52,- mere om året i forsikring, hvis jeg skifter til en 1000 ccm istedet for min nuværende 650 ccm - forudsat at den også bliver indplaceret som en basis/touring (ej sport).

Nå.....men jeg bliver far til januar (jubiiiiiiii), så der skal nok ikke skiftes maskine lige nu, selvom tilbudet er super.

Glædelig jul
J. Snitgaard