Forfatter Emne: Mc i bella  (Læst 7475 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

A.P.

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 449
Mc i bella
« Dato: Februar 18, 2005, 04:06:10 pm »
Mc i bella. man er ikke i tvivl om hvilken cykel det er suzuki satser på i år, for der var udstillet rigtig mange af dem.
ellers en god udstilling, men jeg var lidt skuffet over at der ikke rigtig var nogle stande med masser af gejl til sportscykler.
til de af der skal der ind som ikke har været der, god fornøgelse.
Anders

Blå er er rigtig SV fave

runes-mc.dk

  • Potentiel trackday junkie...
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2174
  • Bedre vejr i år end sidste år, tak...
    • http://www.runes-mc.dk
Mc i bella
« Svar #1 Dato: Februar 18, 2005, 09:16:02 pm »
Jeg kan med stolthed i stemmen meddele at jeg ikke har glemt hvordan man kører mc  :wink:
Jeg fik lige en tur på en SV650N på DKU's manøvrebane ude i forhallen  :D

Nu glæder jeg mig bare endnu mere til 1. marts hvor sv'eren kommer ud af vinterhi  :o
Rune Rasmussen, kører på en sølv/sort Gixxer600 2005 med diverse gejl :)

Smølfen

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1950
Mc i bella
« Svar #2 Dato: Februar 19, 2005, 05:23:06 pm »
Jeg synes det var sjovt at se Hyosung 650'eren i levende live. Men hold op hvor er der bare langt op til vores elskede SV'er, Hyosung'en har bare saa meget ringere finish. Og Suzuki faar jo ellers skudt i skoene at de har daarlig finish, saa det siger ikke saa lidt...

Generelt synes jeg kina-modellerne var meget daarlige, jeg havde nu heller ikke ventet mig noget specielt. Ikke engang de stoerre custom-modeller til 33k var noget at skrive hjem om, giv 40k og faa en japaner...
Carsten Sørensen. CBR600RR (PC40).

runes-mc.dk

  • Potentiel trackday junkie...
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2174
  • Bedre vejr i år end sidste år, tak...
    • http://www.runes-mc.dk
Mc i bella
« Svar #3 Dato: Februar 20, 2005, 02:10:30 pm »
jeg har lagt alle mine billeder på min hjemmeside her: http://www.runes-mc.dk/galleri.asp?Gallerinavn=Bella+Center+2005&offset=0
Rune Rasmussen, kører på en sølv/sort Gixxer600 2005 med diverse gejl :)

Martin P

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 153
Mc i bella
« Svar #4 Dato: Februar 20, 2005, 05:21:01 pm »
Jeg var faktisk skuffet over bella. Såvidt jeg erindrer var der dobbelt så meget plads i brug forrige år. Syntes faktisk at det var lidt en tynd kop te i forhold til indgangsprisen.

Tror bare at man skal et andet sted hen næste gang, hvor der er mere ekstraudstyr også. Der var jo faktisk kun 2 stande med udstyr.  :(

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Mc i bella
« Svar #5 Dato: Februar 20, 2005, 05:52:17 pm »
Citat fra: Martin P
Jeg var faktisk skuffet over bella. Såvidt jeg erindrer var der dobbelt så meget plads i brug forrige år. Syntes faktisk at det var lidt en tynd kop te i forhold til indgangsprisen.

Tror bare at man skal et andet sted hen næste gang, hvor der er mere ekstraudstyr også. Der var jo faktisk kun 2 stande med udstyr.  :(


Jeg er enig!
Godtnok har jeg ikke været til MC i Bella før, men jeg har da været til transportmesse i Herning et par gange - og der har faktisk været mere gejl til MC'er...!

Måske sverige eller en af de store i Tyskland næste gang...?
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

A.P.

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 449
Mc i bella
« Svar #6 Dato: Februar 20, 2005, 07:01:08 pm »
Jeg kan kun tilslutte mig at der var for lidt stande med gejl til vores mc'ere
 :?
Anders

Blå er er rigtig SV fave

Olfert

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3064
Mc i bella
« Svar #7 Dato: Februar 20, 2005, 07:19:16 pm »
Citat fra: Martin P
Jeg var faktisk skuffet over bella. Såvidt jeg erindrer var der dobbelt så meget plads i brug forrige år. Syntes faktisk at det var lidt en tynd kop te i forhold til indgangsprisen.

Tror bare at man skal et andet sted hen næste gang, hvor der er mere ekstraudstyr også. Der var jo faktisk kun 2 stande med udstyr.  :(

Enig  :(  :(
Alt for lidt gejl.

Olfert

Hey Tim, jeg nåede desværre ikke Suzukistanden kl.13,00 da jeg lige røg ind i en gang øl :D  :D  :D  Det er man jo ikke herre over selv 8)
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta

Matthias H

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 67
Mc i bella
« Svar #8 Dato: Februar 20, 2005, 08:57:00 pm »
Jaa... Hver sin mening og oplevelse self... Er lige kommet hjem fra en tur derinde fra her i dag..

Jeg må sq nok sige at jeg synes det var en pisse fed messe. Kender Finn Ingemann fra FI-Motorcykler, og var så heldig ved afslutningen at få lov at kører en af hans Ducati Monster S4R ud i til en varevogn..
Godt nok ikk lige den cykel jeg ville ha, men nøj den lyder sq godt sådan en italiener !

Personligt faldt jeg over den Sv'eren i 650 modellen i gul eller rød med sort stel og fælge !
Fy for pyffer den spilleder max !

Alex

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1238
Mc i bella
« Svar #9 Dato: Februar 20, 2005, 10:31:56 pm »
Citat fra: Olfert


Hey Tim, jeg nåede desværre ikke Suzukistanden kl.13,00 da jeg lige røg ind i en gang øl :D  :D  :D  Det er man jo ikke herre over selv 8)


Alt forladt Olfert !  ..kender godt det med det øl der..   øl har en mærkeligt effekt på ens tidsfornemmelse..
..vi skal jo alligevel snart kaste håndtegn ved bakkeåbningen..
Alex

- hvis ikke man kommer ud til kanten, er det ikke sjovt

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Mc i bella
« Svar #10 Dato: Februar 21, 2005, 10:26:56 am »
Det var skønt at se en Suzuki stand, med så stor vægt på SV'ere  8)
Og INGEN tvivl om at det var dem der havde lagt flest kræfter i at give alle noget at se på ( også når man ser bort fra de let påklædte tøser  :wink:  )

Honda's "stand" var så meget en joke, at jeg troede at det var en eller anden klub der havde lånt lidt nye cykler  :?

Den fine M1 fra Yamaha, var da meget sød. Men med et gearskifte der var ved at gnave hul i kåben, og en udstødning der var godt igang med at brænde sig igennem samme, var jeg ikke vildt imponeret.

Alt i alt var det dog lidt en skuffelse, og ikke helt de 90kr, og køreturen værd  :cry:

Jeg håber de andre mærker tager handsken op, og giver den en skalde næste gang ! !
Gerne også med mere vægt på MC, og mindre på knallerter, scootere, ATV'ere og el-cykler.
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Paw

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1283
  • Rrrrrggghhhh! Donuts...
Mc i bella
« Svar #11 Dato: Februar 21, 2005, 11:59:18 am »
Jeg er enig i at Suzuki`s stand var fed. Det var som at de var de eneste der tog det seriøst og forsøgte at skabe en oplevelse for gæsterne.
De fleste andre mærker har langt endnu...
Egentlig er det sært at der ikke er nogen der prøver at udfordre Suzuki og deres markedsandel lidt seriøst. Jeg mener, udvælg et par modeller og sats på dem. Hvis man satte prisen mærkbart ned på eks. En Honda cbf 600, mon ikke der ville blive solgt en masse af dem :?:  En udstilling som denne er da perfekt til at lokke flere kunder i butikken :!:
Så meget des mere ærgeligt er det at se, de ynkelige forsøg på at præsentere varen som de fleste mc mærker praktiserer.
Jeg er skuffet over at have betalt 90,- for noget jeg kunne have set gratis hos f.eks. SPH motor.  :evil:
Og... hvor f... var Harley Davidson :?:  Jeg er sygeligt forelsket i Buell og havde set frem til at vold-pille på en. Snydt... igen.

Til sidst. Selskabet fejlede ingenting (Tim, Henrik og Jannik :P ), maden var hmm... Klistret og dyr.
Ses derude :!:
Har tidligere rullet på Gsx600F - SV650S - Aprilia Tuono - Kawa Z750 - Gsx-r600 - og nu... Kawa ER6.

PWEE

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 291
  • Low on bike again :-)
Mc i bella
« Svar #12 Dato: Februar 21, 2005, 01:00:43 pm »
Sjovt at fx SB fiberdesign ikke var med ?? og andre tilbehørs fætre, der er et marked for det, men ingen der tager det seriøst (så kun en total fed oplægning af remus potter op en yamaha).....men det tror jeg vi alle kan blive enige om...der er en klar forretningsmulighed her  8)

Buell og HD ?? tja jeg håber ikke det er standerleje der holder dem væk, men med alle de små BODER med underlige forhandlere eller private, kan det ikke være dyrt ? men ENING BUELL var mega savnet...

Og ikke mange nyheder, og klart, HONDA skuffede BIG TIME, for at Suzuki gav den gas (og Yamaha).

Ducati - jævnt kedeligt, dog dejligt at se den gamle 998......savle savle... :shock: og en monster 1000 for 170K, ikke uinteressant.

Mads Kristensen og Benelli - ja ? fotoristisk, men kors hvor jeg syntes de er for dyre i forhold til.....fx Duc, og så i de gule blæsere bag i ??? :x  hvad tænker de på ???

MEN det må altså også være svært, når en 1000SV koster 100K....et 1:1 forhold ??? :P

Prisen ned og standarden op.....og bedre styr på hvem der skal stå hvor, gerne lidt mere samlig på det, jeg syntes det var monster forvirrende. De mangler helt sikkert inspiration til at få denne messe videre, end bare 5 bikes på et betongulv.

Og hvorfor skal vi se på alle de f... scootere - SKRID et andet sted hen med det skrammel, evt sammen med knallert klub Danmark (til orientering er en 2-taks VELO ikke specielt interessant for MC folket)
 :evil:
SV1000SK5, Micronpotter, hugger, spyball

Alex

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1238
Mc i bella
« Svar #13 Dato: Februar 21, 2005, 06:17:19 pm »
Citat fra: Paw


Til sidst. Selskabet fejlede ingenting (Tim, Henrik og Jannik :P ), maden var hmm... Klistret og dyr.
Ses derude :!:


tak i lige måde..   :D     altid godt selskab !
 der skal lige en historie til "den klistrede mad"
da vi lige skulle ha noget at æde, stod jeg med mit nye rygskjold i den ene hånd og en eller anden "bondebolle" på en tallerken i den anden hånd.    jeg bukker mig ned og lægger skjoldet fra mig og samtidig glemmer jeg bollen i den anden hånd og holder tallerkenen i ca 45 grader nedaf...  og den bliver kraftedme siddende på  !!  tror du lige jeg og de andre gloede...   og dem ved det andet bord sad også bare og kiggede, og undrede sig over hvordan det kunne lade sig gøre...
jeg kiggede også mistænksomt på bollen bagefter... :lol:  :lol:
Alex

- hvis ikke man kommer ud til kanten, er det ikke sjovt

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Mc i bella
« Svar #14 Dato: Februar 21, 2005, 07:05:36 pm »
Citat fra: Tim
Citat fra: Paw


Til sidst. Selskabet fejlede ingenting (Tim, Henrik og Jannik :P ), maden var hmm... Klistret og dyr.
Ses derude :!:


tak i lige måde..   :D     altid godt selskab !
 der skal lige en historie til "den klistrede mad"
da vi lige skulle ha noget at æde, stod jeg med mit nye rygskjold i den ene hånd og en eller anden "bondebolle" på en tallerken i den anden hånd.    jeg bukker mig ned og lægger skjoldet fra mig og samtidig glemmer jeg bollen i den anden hånd og holder tallerkenen i ca 45 grader nedaf...  og den bliver kraftedme siddende på  !!  tror du lige jeg og de andre gloede...   og dem ved det andet bord sad også bare og kiggede, og undrede sig over hvordan det kunne lade sig gøre...
jeg kiggede også mistænksomt på bollen bagefter... :lol:  :lol:

Der bliver jeg sgu' nød til at korrigere dig Tim.
Inden du begyndte at lægge dit skjold fra dig holdt du faktisk gennem en ti sekunders tid bollen i en fin nedlægningsvinkel på ca.30-45 graders- for derefter at blive decideret uopmærksom og holde den i 85  grader i et sekund-  inden du genopdager at du har en tallerken mellem hænderne... :shock:  :shock: Det var cirka dér hvor stodderen ved nabobordet var ved at få sin fadbamse seriøst galt i halsen...

jeg fik så bare den apatiske stirrer af hele det spektakulære lille optrin...
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson