Forfatter Emne: Mc i bella  (Læst 7474 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Matthias H

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 67
Mc i bella
« Svar #15 Dato: Februar 21, 2005, 07:26:09 pm »
HEHE... LOL  :D

Lyder seriøst som nogle gode boller i fik der :D

Ville også selv købe et stykke pizza på et tidspunkt, meen 23 kr for noget der allemest lignede noget der var stødt ud af, ja jeg ved sq snart ikk... Og så var det så småt så man skulle tro det var en joke !

Alex

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1238
Mc i bella
« Svar #16 Dato: Februar 21, 2005, 07:29:07 pm »
(er helt kobberrød i ansigtet af grin)

nå for helvede..  var det sådan det gik til..  ja jeg ved det jo ikke rigtigt..
jeg VAR jo lidt uopmærksom..   :lol:  :lol:  :lol:

hold kæft, det er skægt mand !!  :D  :D  :D
Alex

- hvis ikke man kommer ud til kanten, er det ikke sjovt

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Mc i bella
« Svar #17 Dato: Februar 21, 2005, 09:07:09 pm »
Citat fra: Tim

 der skal lige en historie til "den klistrede mad"
da vi lige skulle ha noget at æde, stod jeg med mit nye rygskjold i den ene hånd og en eller anden "bondebolle" på en tallerken i den anden hånd.    jeg bukker mig ned og lægger skjoldet fra mig og samtidig glemmer jeg bollen i den anden hånd og holder tallerkenen i ca 45 grader nedaf...  og den bliver kraftedme siddende på  !!  tror du lige jeg og de andre gloede...   og dem ved det andet bord sad også bare og kiggede, og undrede sig over hvordan det kunne lade sig gøre...
jeg kiggede også mistænksomt på bollen bagefter... :lol:  :lol:
Ja som Henrik skrev, så var det klart nærmere lodret tallerken-føring end det var 45 grader... :shock: FUCK at den blev på og at faktisk var til at spise fatter man absolut ikke!!! :shock:  :shock:
Og var det ikke fordi jeg selv sad med flaben fuld af klistret bondebolle havde man jo nok råbt op, men når gaffa-kongen brillierer med kokke tricks på det plan som Tim gjorde, forstummer man i øjeblikket og tænker bagefter: SEJT!!! Hey gør lige det der igen hva´???? :twisted: :twisted:  :twisted:  :twisted:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing