Forfatter Emne: Dårlig Behandlet af SUZUKI  (Læst 30519 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Dejan Serber

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 8
Re: Dårlig Behandlet af SUZUKI
« Svar #30 Dato: April 19, 2007, 04:04:22 pm »

Det er uacceptabelt. Det er ikke kundepleje. :club: :thumbsdown:
sa verom u boga

AHEP

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 262
Re: Dårlig Behandlet af SUZUKI
« Svar #31 Dato: April 19, 2007, 06:04:17 pm »
Ja mand kan sku ikke klager over service, for der er ingen!!! :evil:
Hvis ikke er mellem af FDM eller MC-Turingklub ville jeg snakke med forbrugerrådet, og for dem til at kigge på det.

Håber det løkkes for dig...
Anders
Suzuki GS500E 96

MadsB

  • Gæst
Re: Dårlig Behandlet af SUZUKI
« Svar #32 Dato: April 19, 2007, 06:09:59 pm »
Ham Kim sku fyres fra den stilling han har hos suzuki. prøv at få kontakt med ham Kims chef og forklar ham sagen.... :club:

Mads

Claus m

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 510
Re: Dårlig Behandlet af SUZUKI
« Svar #33 Dato: April 19, 2007, 06:41:30 pm »
Jeg har også sat kryds i nej, men dertil vil jeg dog lige tilføje at da man ikke har hørt sagen fra begge sider, så vil jeg ikke skrive noget dårligt om nogen.
Min stemme er således sat ud fra hvad Slowhand skriver.
Sv650s Old school.
Næstformand Mc Farmers.
Midtjyde

NielSV650

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3092
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
Re: Dårlig Behandlet af SUZUKI
« Svar #34 Dato: April 19, 2007, 06:43:28 pm »
(har lige selv impulsshoppet een...),
'

WUDDAFUUUUUK!!???  Gixxer600 til 145 af de store? Sejt  :respekt: Tillykke med den!! Glæder mig til at prøve  :hand:

 :afro: Nælz
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

NielSV650

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3092
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
Re: Dårlig Behandlet af SUZUKI
« Svar #35 Dato: April 19, 2007, 06:57:15 pm »
Hr. Kims behandling og kommentar om tungnem er absolut ikke iorden! Jeg kan godt se farveforskellen, men jeg ved ikke hvor meget der er at gøre ved det. Hvis det er malet forskellige steder kan der jo nemt være en forskel og den er der bare ikke noget at gøre ved. Det eneste rigtige er at pille det hele af og sende det til maler, men det er jo også rimelig skod at det skulle være nødvendigt med en ny cykel.

Her er et billede af min fars gamle Fazer. Der er også tydelig forskel på de originale kåbedele og underkåben:


Hans nye Futura er omlakeret visse steder, men jeg har endnu ikke fundet nogen farveforskel dér, så ros til Aprilia for at ha styr på tingene (for engangs skyld   :rolleyes: )
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Re: Dårlig Behandlet af SUZUKI
« Svar #36 Dato: April 19, 2007, 09:38:48 pm »
Hr. Kims behandling og kommentar om tungnem er absolut ikke iorden! Jeg kan godt se farveforskellen, men jeg ved ikke hvor meget der er at gøre ved det. Hvis det er malet forskellige steder kan der jo nemt være en forskel og den er der bare ikke noget at gøre ved. Det eneste rigtige er at pille det hele af og sende det til maler, men det er jo også rimelig skod at det skulle være nødvendigt med en ny cykel.

Her er et billede af min fars gamle Fazer. Der er også tydelig forskel på de originale kåbedele og underkåben:


Hans nye Futura er omlakeret visse steder, men jeg har endnu ikke fundet nogen farveforskel dér, så ros til Aprilia for at ha styr på tingene (for engangs skyld   :rolleyes: )
Næh, det kan godt være at originale dele kommer ramme samme farvenuance, men så må man kræve pengene tilbage eller udbedring. Ikke så meget pis dér...!
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

Gixxer Heino

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 229
Re: Dårlig Behandlet af SUZUKI
« Svar #37 Dato: April 20, 2007, 08:28:10 am »
der må da være et hovedkontor hvor vi kan ,buldre rundt så de ved vi har øje på dem... :brok:
Blå og hvid Gxsr 750 k7. smiler bredt.

slowhand30

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 174
Re: Dårlig Behandlet af SUZUKI
« Svar #38 Dato: April 20, 2007, 01:49:40 pm »
Har lige fået svar fra min forhandler, som ikke vil gøre mere i sagen, se nedenstående brev:

Hej
 
Det er selvfølgeligt ærgerligt at du ikke er tilfreds med farven på din MC, men som jeg hele tiden har sagt så er der en nuance forskel man må acceptere, dette gælder både for nye Suzuki og Honda motorcykler.
 
For Suzuki's vedkommende er det Kim Bugge der er sidste led i reklamations kæden her i Danmark. Det er ham der afgør hvad der er i orden og ikke i orden. Jeg har endnu ikke haft en klage hvor farveforskellen har være så lille som den er på din, det er svært at se og jeg syntes at det er forskelligt alt efter hvordan lyset falder. Da vi ikke kunne blive enige om hvad der var rigtigt og forkert så spillede jeg bolden videre til Kim Bugge da jeg ikke ville afvise den selv om jeg ikke mener at der er noget at komme efter.
 
Suzuki har afsluttet sagen og det har vi derfor også. Konklusionen er at der ikke er en farveforskel på din SV650S der ligger uden for det acceptable.
 


Hvis man går ind under c-reinhardt.dk er der ingen e-mail adresse, hvor man kan sende sin klage over Kim Bugge´s behandling...nogle der ved hvor jeg skal henvende mig ?

Jesper Jensen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4480
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Re: Dårlig Behandlet af SUZUKI
« Svar #39 Dato: April 20, 2007, 01:52:52 pm »
Meld dig ind i FDM - det koster 500kr.. - de kan hjælpe dig..
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

Dommeren

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 656
  • TLR
  • Bike: andet

slowhand30

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 174
Re: Dårlig Behandlet af SUZUKI
« Svar #41 Dato: April 20, 2007, 02:00:35 pm »
Takker......vil skrive en klage til Suzuki, både over farveforskellen (som både min forhandler og suzuki åbenbart synes er fin), men også over Kim´s latterlige kundebehandling  :club:

slowhand30

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 174
Re: Dårlig Behandlet af SUZUKI
« Svar #42 Dato: April 20, 2007, 02:45:33 pm »
Har nu skrevet en klage til Suzuki, hvor jeg bla henviser til denne side :

Hej
 
Jeg hedder Søren Laustsen, og har for 2-3 måneder siden købt en Suzuki SV650SK6 i farven sølv, hos KOK MC i Holstebro.
Jeg så hurtigt at der var en farveforskel mellem bla. bagenden og resten af cyklen, ligesom underkåben ikke var samme farve som frontkåben.
Henvendte mig derfor til KOK MC, som arrangere et møde med Kim Bugge fra Reinhardt d 13.4.2007 kl 11.00.
Kim mødte op, men allerede fra første minut blev jeg behandlet med en ubehagelig arrogance, og han sagde kort at der INGEN farveforskel var, ingen diskussion. Farveforskel mellem min underkåbe og overkåbe var ikke deres problem da de ikke var malet samme sted, selv om underkåben står som Original Ekstra Udstyr i jeres egen katalog fra 2006.
Ergo kunden står med problemet fordi Reinhardt ikke får malet deres dele samme sted....Det må sgu da være en joke.
Med hensyn til bagenden, konstaterede Kim at det var lyset der faldte på den måde, og det var selv om den stod i skygge, solen eller jeg viste ham de medbragte billeder.
Da jeg prøvede at forklare ham at det ikke kan være lyset da der er så mange forskellige bøjninger på bagenden, at det skulle være utroligt om lyset lige faldte "uheldigt" på hele bagenden, og "heldigt" på de andre kåbedele, spurgte han om, og jeg citere : "Sig mig er du tungnem".
 
Jeg kan godt tåle at få afslag over en reklamation, hvis så ellers argumentationen er i orden hvilket ikke er tilfældet her, men at skal behandles som en komplet idiot af en person som Kim Bugge der står for kundepleje/reklamationer ja det finder jeg fuldstændigt uacceptabel, og på dagen var jeg nærmest mundlam over en sådan arrogance og nedladenhed.
 
Nu står jeg som kunde, med en ny cykel som jeg langt fra er tilfreds med, plus en meget dårlig oplevelse med Kim Bugge.
Jeg er udmærket klar over at Kim er langt oppe i hierarkiet hos Reinhardt, og at denne klage derfor formentligt vil havne hos en af hans ansatte, som jo nok derfor bare arkivere den lodret. Men jeg synes efterhånden at reinhardt skal til at tænke på deres renomme, da jeg efterfølgende har hørt MANGE negative historier omkring jeres kundepleje.
Jeg har nu postet min oplevelse under svrider.dk se link:
 
http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=6016.0
 
og jeg vil fortsætte med at fortælle vidt og åbent om denne oplevelse af Reinhardt/Suzuki i diverse blade, hjemmesider osv., så frem der ikke sker mere fra jeres side !!!
 
 
Mvh venlig Hilsen
 
En skuffet Kunde
 
Søren Laustsen
s.laustsen@weebspeed.dk
40962832
 

amagerdk

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 684
    • www.amagerdemons.dk
Re: Dårlig Behandlet af SUZUKI
« Svar #43 Dato: April 20, 2007, 03:28:24 pm »
hvis de fortsat afviser dig synes jeg vi skal slutte op alle sammen herinde og sende en mail hvor vi hver især viser vores utilfredshed.

pling

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 260
  • SV 650S - 1999
Re: Dårlig Behandlet af SUZUKI
« Svar #44 Dato: April 20, 2007, 03:33:01 pm »
Jeg er helt klart med på den idé - de skal sku ikke dø i synden efter den behandling, som jo dybest set berører os alle.
Rød SV 650 S - fuld Akrapovic titanium - jetkit - hævet tank - huller i luftfilter...... (er nu konens maskine)

Rød Aprilia RSV Mille 2003 (Min "nye" maskine)

Sort GSX-R250 toprestaureret 1992 (Sønnens maskine)