Forfatter Emne: Dårlig Behandlet af SUZUKI  (Læst 30515 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

slowhand30

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 174
Dårlig Behandlet af SUZUKI
« Dato: April 18, 2007, 07:07:34 pm »
Lige et indlæg som fortæller om Reinhardt´s/ Suzuki´s kundeservice.
Jeg købte en ny SV650SK6 for ca. 2-3 måneder siden hos en forhandler. Allerede første dag så jeg at bagenden var mere lys end resten af cyklen, og ringede til min forhandler og sendte ham nogle billeder, og endte med at køre ud og vise ham det. De bestilte en ny bagende. Da jeg fik cyklen ud af min stue så jeg at det også var galt med underkåben, og ringede igen til min forhandler som så satte et møde i stand med Kim fra Suzuki sidste Fredag d 13.4.2007.
Se de sidste 2 billeder i min profil !!!
Jeg kørte ud til min forhandler og Kim fra Suzuki ankom.
Allerede inden vi fik hilst på hinanden var han utrolig arrogant og negativ. spurgte om det var mig med Svér og sagde så at der overhovedet ingen farveforskel var (havde set på den i 3 sek).
Jeg viser ham så bla farveforskellen på underkåben, hvorefter han arrogant siger at det kan han overhovedet ikke gøre noget ved da underkåben og bagsædeskjuleren bliver malet et andet sted end de andre dele og derfor står de ikke indefor at de er samme farve, selvom de står som Originale Suzuki Reservedel i deres katalog...Det er altså kundens/mit problem.
Nu er jeg også ved at være godt negativ, men viser ham bagenden, og ligemeget om det er i skyggen/solen eller på de billeder jeg har medbragt påstår han det er lyset der gør det, hvorefter jeg prøvet at forklare at det ikke kan være lyset der rammer på en bestem måde, hver gang, da der er så mange forskellige vinkler og buer at det skulle være utroligt hvis lyset lige rammer på en måde på hele bagenden (- bagsådeskjuleren) og på en anden måde på alle de andre dele......Derefter spørger Kim mig om jeg er Tungnem siden jeg ikke forstår det når han siger at der INGEN farveforskel er !!!

Konklusionen bliver altså at Suzuki INTET vil gøre ved det, og om underkåben og bagsædeskjuleren har en anden farve er de egentlig ligeglad med, og bagenden har den farve den skal have !!!

En ting er at de ikke vil gøre noget ved min reklamation, hvis de så ellers kunne forklare hvorfor, men på den måde som jeg blev behandlet af Kim fra Suzuki er helt til grin. Har aldrig mødt en så arrogant og negativ person, som gerne skulle yde noget kundeservice. Jeg gik derfra fuldstændig mundlam over en sådan behandling, og har nu skrevet et brev til min forhandler om han betragter sagen som afsluttet (da det jo faktisk er ham der står til ansvar overfor kunden), og derfor vil jeg heller ikke nævne ham ved navn, da de faktisk har behandlet mig seriøst indtil videre.

Det er rigtigt at hvis man står i den "rigtige" vinkel kan man ikke se farveforskellen, men det kan sgu da ikke være rigtigt !!!

Vil gerne høre folks kommentar om det er almindeligt og acceptabel ???

Mvh en meget skuffet Suzuki kunde :-(

Paw

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1283
  • Rrrrrggghhhh! Donuts...
Re: Dårlig Behandlet af SUZUKI
« Svar #1 Dato: April 18, 2007, 07:23:22 pm »
Det var dog en skrækkelig historie... :(

Jeg synes desværre det virker som om Suzuki.dk kun er interesseret i at sprøjte nogle billige motorcykler ud på markedet. Deres kundeservice lader åbenbart en del tilbage at ønske...

Jeg synes du skal fortsætte med at rette henvendelser til importøren, og måske lade ham vide at du agter at dele dine oplevelser med 6-700 andre motorcyklister :|

Det er dog fedt med de gode bikes til gode priser (har lige selv impulsshoppet een...), din oplevelse er fandme bare ikke iorden :x Kom ind i kampen Suzuki!!!
Har tidligere rullet på Gsx600F - SV650S - Aprilia Tuono - Kawa Z750 - Gsx-r600 - og nu... Kawa ER6.

Rasmus S

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 499
Re: Dårlig Behandlet af SUZUKI
« Svar #2 Dato: April 18, 2007, 07:28:24 pm »
Det var dog en skrækkelig historie... :(

Jeg synes desværre det virker som om Suzuki.dk kun er interesseret i at sprøjte nogle billige motorcykler ud på markedet. Deres kundeservice lader åbenbart en del tilbage at ønske...

Jeg synes du skal fortsætte med at rette henvendelser til importøren, og måske lade ham vide at du agter at dele dine oplevelser med 6-700 andre motorcyklister :|

Det er dog fedt med de gode bikes til gode priser (har lige selv impulsshoppet een...), din oplevelse er fandme bare ikke iorden :x Kom ind i kampen Suzuki!!!
X2!!
Den behandling skal man ikke finde sig i, hvis han ligefrem står og fornærmer én, når man kommer med et problem.  :brok:  :club:

Men jeg syntes så bare ikke rigtig jeg kan se en forskel på farven på delene, men det er sikkert også bare billederne/mit syns skyld...  :undecided:
Pearl Crystal Red SV650 K5 - Lucas Fender Eliminator - Pipercross luftfilter - MRA tonet racing kåbeglas - Rizoma blink - Yoshimura udstødning - Rear hugger - Orginal underkåbe - http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=17454&ipc=64707

slowhand30

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 174
Re: Dårlig Behandlet af SUZUKI
« Svar #3 Dato: April 18, 2007, 07:32:52 pm »
Razz:

Billede 1 : bagenden er meget mere grå/glansløs end tanken og bagsædeskjuleren
Billede 2 : Underkåben er mere blå/anden farve end frontkåben/tanken

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Re: Dårlig Behandlet af SUZUKI
« Svar #4 Dato: April 18, 2007, 07:33:10 pm »

Men jeg syntes så bare ikke rigtig jeg kan se en forskel på farven på delene, men det er sikkert også bare billederne/mit syns skyld...  :undecided:

 :shock: :shock: :shock: Kan du få kontrolleret de øjne mester!!!  :D

Jeg syntes der er tydelig forskel at se ud fra billederne, og jeg ville kontakte Reinhart igen og gøre opmærksom på du ikke er tilfreds med deres afgørelse og ikke mindst deres behandling af dig.
Derefter ville jeg kontakte andre med samme problem da du jo ikke er den eneste der har købt den i den farve, og sammen tage kontakt til Reinhart, så han finder ud af at det er et problem der ikke går væk fordi de siger det!  :club: :club:

Held og lykke med det...
« Senest Redigeret: April 18, 2007, 07:41:45 pm af Jannik »
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

onkel anders

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 57
Re: Dårlig Behandlet af SUZUKI
« Svar #5 Dato: April 18, 2007, 07:50:24 pm »
synes sku ikke at du skal finde dig i det, der er tydeligt farve forskel, så bare klø på mester :brok:

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Re: Dårlig Behandlet af SUZUKI
« Svar #6 Dato: April 18, 2007, 07:57:54 pm »
Er der ikke nogen herinde der har samme farve cykel?
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

SPUNK

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 76
  • far´s tøs ;-)
    • http://www.123hjemmeside.dk/TL1000R/
Re: Dårlig Behandlet af SUZUKI
« Svar #7 Dato: April 18, 2007, 08:22:42 pm »
Det er fandme for dårligt... En hver kan se det.Er manden farveblind?!. Det skal da bare laves NU på deres regning og du skal have den største undskyldning!!!!!!!!!!!.  :club: og så skal du snakke med bossen og ikke røven..Det er da lige til programmet KONTANT....Held og lykke..
SÆLGES TL1000R, se billeder af den her :  http://www.123hjemmeside.dk/TL1000R/  og under køb/salg.

slowhand30

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 174
Re: Dårlig Behandlet af SUZUKI
« Svar #8 Dato: April 18, 2007, 08:40:33 pm »
Jannik:  ja det kunne være sjovt at snakke med andre med samme farve

Spunk: Om han var farveblind ved jeg ikke, men det virkede som om han slet ikke gad kigge på det....han havde allerede bestemt sig

Mc-musen :-)

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 84
  • Mc-musen :-)
Re: Dårlig Behandlet af SUZUKI
« Svar #9 Dato: April 18, 2007, 08:40:56 pm »
Det er fandme for dårligt... En hver kan se det.Er manden farveblind?!. Det skal da bare laves NU på deres regning og du skal have den største undskyldning!!!!!!!!!!!.  :club: og så skal du snakke med bossen og ikke røven..Det er da lige til programmet KONTANT....Held og lykke..
:club:
x2
Så er jeg tilbage hehe :-)

Rasmus S

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 499
Re: Dårlig Behandlet af SUZUKI
« Svar #10 Dato: April 18, 2007, 08:54:00 pm »


 :shock: :shock: :shock: Kan du få kontrolleret de øjne mester!!!  :D

[/quote]
Haha, manglende alkohol siger jeg!!   :lmao:

Ej, kan godt se der er en forskel i farven nu, da der blev zoomet ind på kåben. Den mangler også den glans som tanken og styrekåben har...

Det må man sige er en OM'ER for Suzuki...  :club:
Pearl Crystal Red SV650 K5 - Lucas Fender Eliminator - Pipercross luftfilter - MRA tonet racing kåbeglas - Rizoma blink - Yoshimura udstødning - Rear hugger - Orginal underkåbe - http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=17454&ipc=64707

Rask

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 698
Re: Dårlig Behandlet af SUZUKI
« Svar #11 Dato: April 18, 2007, 09:00:00 pm »
Det er et langt sejt træk, når en forhandler modarbejder en  :|

Jeg kan kun sige - bliv ved! Kør på med advokater, forbruger-beskyttelses-organisationer (eller hva fanden de hedder), pressen m.v.

I øvrigt synes jeg da, at farve-forskellen er enorm på billederne  :shock:. Det fandt jeg mig bare ikke i  :?
Honda CBX 1000 "Super sport" 1981.

Mine ex´er:
Yamaha FZ6 2006
Suzuki SV 650 S K1
Suzuki GS 500 2003

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Re: Dårlig Behandlet af SUZUKI
« Svar #12 Dato: April 18, 2007, 09:04:26 pm »
Det er fandeme ikke i orden!

Få du hellere fat i forbrugerklagenævnet.  Det koster ikke så mange basseøre (sidst jeg kontrollerede var det omkring 100,-) at indgive en klagesag, og de er rimeligt hjælpsomme med at forklare dig dine rettigheder/pligter.

Det er dog ikke bindende for den erhversdrivende hvis du får medhold.  Men alt andet lige, så vil det sgu da være skidt for importøren hvis ikke de rettede sig efter klagenævnets afgørelse.  Endelig vil en afgørelse til din fordel gøre det til et noget mere optimistisk projekt at få en domstolsafgørelse på sagen...

Pudsigt i øvrigt, jeg havde en monumentalt dårlig seviceoplevelse hos Enghave i sidste uge.
:brok: Bloody wankers
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

Rask

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 698
Re: Dårlig Behandlet af SUZUKI
« Svar #13 Dato: April 18, 2007, 09:08:27 pm »
Ellers må vi lige alle sende vores "ven" Kim fra Suzuki en lille hilsen/mail - som støtte for Mr. Slowhand30  :wink:
« Senest Redigeret: April 18, 2007, 09:10:03 pm af Rask »
Honda CBX 1000 "Super sport" 1981.

Mine ex´er:
Yamaha FZ6 2006
Suzuki SV 650 S K1
Suzuki GS 500 2003

slowhand30

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 174
Re: Dårlig Behandlet af SUZUKI
« Svar #14 Dato: April 18, 2007, 09:22:00 pm »
Takker for opbakningen, vil også selv sende en mail til Suzuki og klage over Kim´s opførsel.....nu venter jeg lige på hvad min lokaleforhandler siger, og derefter kan jeg overveje om jeg vil gå til forbrugerstyrelsen  :(
« Senest Redigeret: April 18, 2007, 09:23:54 pm af slowhand30 »