Forfatter Emne: Bør jeg svare damen?  (Læst 2265 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Søren F

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1403
  • Fart dræber ikke - pludselig stilstand gør !!!!
    • Galleri
Bør jeg svare damen?
« Dato: August 18, 2013, 01:55:31 pm »
Hilsner min elskede,

Jeg fru Louise Hubert fra Frankrig Jeg er 53 år base i Côte d 'Ivoire Jeg skriver for at forholde sig til dig om min hensigt at bruge mine penge 2,5 millioner dollars til velgørenhed arbejde i dit country.I var gift med Late Eduard Hubert, som var en entreprenør med regeringen i Côte d'Ivoire inden han døde efter nogle dage på hospitalet.

Jeg har været der lider af kræft i æggestokkene sygdom og min læge siger, at jeg kun har få dage til at forlade. Jeg ønsker ikke at banken / korrupt regering for at få mine penge, hvis jeg ikke gør lykkes operationen, mit helbred er i Gud.

Dit fulde navn:

Dit hjem eller kontor adresser:

Din direkte tlf. & fax:

Hvis du trofast kunne hjælpe og bruge mine penge til at tage sig af de fattige og mindre privilegium, svare mig snart for flere detaljer om min hensigt.

Tak og Gud velsigne dig.

Fru Louise Hubert.

....................................................................

Greetings My Beloved,

I am Mrs Louise Hubert from France I am 53 years old base in Cote d' Ivoire I write to relate to you of my intention to use my money 2.5 million dollars for charity work in your country.I was married to Late Eduard Hubert who was a contractor with the  Government of Cote d'Ivoire before he died after few days in the  hospital.

I have been suffering from ovarian cancer disease and my doctor says that I have just few days to leave. I do not want the bank/corrupt government to have my money if I don't make succeed the operation, my health is in God.

Your full name:

Your home or office addresses:

Your direct tel & fax :

If you could faithfully help and use my money to care for the poor and less privilege, reply me soon for more details on my intention.

Thanks and God bless you.

Mrs Louise Hubert.
Gade: SV1000N K4
Bane: SV1000S K3

Mads_t

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 144
Sv: Bør jeg svare damen?
« Svar #1 Dato: August 18, 2013, 02:34:22 pm »
Hehe, husk at oplyse kontonummer, så er du helt sikker på at få penge  :D
Mvh. Mads Tønder

SVenskeren SOLO

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 917
Sv: Bør jeg svare damen?
« Svar #2 Dato: August 18, 2013, 02:37:09 pm »
Nøj hvad er du heldig... så gir du måske en omgang på Anderstorp :respekt:
It's not how good you are, but how bad you want it that matters !
På vejen : SV1000S
På banen : GSXR1000

Thomas-R

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1133
  • Hvorfor er det sjovest på banen!
Sv: Bør jeg svare damen?
« Svar #3 Dato: August 18, 2013, 04:08:20 pm »
Ej hvor snyd, jeg får kun nogle fra net's hvor der står jeg enten skal opdatere mine kort oplysninger ellers spære de dem eller at de skylder mig 50euro og jeg bare lige skal følge linket...

Sendt fra min GT-I9100 med Tapatalk2

Ahhhh, mon ikke man kan skifte den der dims ud med noget andet.....