Forfatter Emne: Kåbe + div.  (Læst 2403 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Thøgersen

  • Wannabe
  • Indlæg: 4
  • Bike: Sv650S
Kåbe + div.
« Dato: Juli 20, 2015, 01:40:13 pm »
Hej Alle,

Jeg er så heldig at jeg lige har erhvervet mig en brugt 650S fra 1999. Skal ind og hente den på onsdag  :D :D :thumbsup: :thumbsup:

I forhold til de små ting jeg gerne vil lave på den, ville jeg høre om der evt. er nogen der ligger inde med nogle ting de ikke bruger:

Så skulle jeg være så heldig at der var nogen der lå inde med følgende:

1. Rizoma nr. plader holder med LED blinklys?
2. I må rette mig hvis jeg skriver forkert : den jeg har købt mangler "bundkåben" eller den nederste del af kåben på begge sider?

Ellers er jeg glad for at kunne tilmelde mig dette forum da jeg har hørt fra et par kammerater at det er et fedt sted i forhold til fifs, tips, hjælp osv :D

Mvh

Thøgersen

Thomas-R

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1133
  • Hvorfor er det sjovest på banen!
Sv: Kåbe + div.
« Svar #1 Dato: Juli 24, 2015, 06:25:09 am »
Tror ikke lige du finder de pågældende dele, Danskerne har altid været glade for fuldkåber, så her ville jeg nok prøve ebay.co.uk og ebay.de. lidt det samme med nummerplade holderen, den originale er jo noget af en øjebæ, så det er vist de færreste der skifter tilbage til den :-)
Ahhhh, mon ikke man kan skifte den der dims ud med noget andet.....

Thøgersen

  • Wannabe
  • Indlæg: 4
  • Bike: Sv650S
Sv: Kåbe + div.
« Svar #2 Dato: Juli 28, 2015, 10:06:24 am »
Hej Thomas,

Tak for svaret.

Det ser også ud som om ebay er det bedste sted at finde noget. Har dog aldrig prøvet at bestille noget på ebay så er lidt i tvivl om sådan nogle "store" dele kommer frem i god stand?!

Mvh Tommy

Thomas-R

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1133
  • Hvorfor er det sjovest på banen!
Sv: Kåbe + div.
« Svar #3 Dato: Juli 29, 2015, 06:21:11 am »
Hvis sælger ikke pakker ind så den bliver beskadiget kan man klage hvis sælger ikke selv er villig til at kompensere eller tage retur, det plejer at virker fint. Havde en bagdæmper der aldrig kom, og efter at have vedhæftet flere mail's hvor jeg havde spurgt sælger ang track and trace nr og han nok skulle sende i morgen fik jeg alle penge retur, så det er ikke så ringe enda. Opret ebay konto samt PayPal så er du klar til at formøble hele formuen.
Ahhhh, mon ikke man kan skifte den der dims ud med noget andet.....