Forfatter Emne: R4F 19/8-2006  (Læst 3745 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Olfert

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3064
R4F 19/8-2006
« Dato: August 22, 2006, 11:50:16 pm »
Så er der lidt video fra d.19/8  :D :D
De der multicylindrede er lidt (meget 8) ) svære at følge ned ad langsiden :(

[Fjernet grundet oprydning i store filer]
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta

Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
Sv: R4F 19/8-2006
« Svar #1 Dato: August 23, 2006, 12:06:45 am »
det ser sgu godt ud gamle jas ;-)
   

runes-mc.dk

  • Potentiel trackday junkie...
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2174
  • Bedre vejr i år end sidste år, tak...
    • http://www.runes-mc.dk
Sv: R4F 19/8-2006
« Svar #2 Dato: August 23, 2006, 08:30:35 am »
Det ser ud som om der er et par ting vi to gør ens, men som mine venner mente jeg gjorde forkert:
-Snævert ind i svinget for enden af langsiden
-Bredt ud af hårnålen

er det med vilje :?:
Rune Rasmussen, kører på en sølv/sort Gixxer600 2005 med diverse gejl :)

Olfert

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3064
Sv: R4F 19/8-2006
« Svar #3 Dato: August 23, 2006, 08:54:05 am »
Det ser ud som om der er et par ting vi to gør ens, men som mine venner mente jeg gjorde forkert:
-Snævert ind i svinget for enden af langsiden
-Bredt ud af hårnålen

er det med vilje :?:
Nej, det var en fejl :brok: Meningen var at udbremse Kawa'en, men jeg var ikke tæt nok på og man må jo ikke stjæle den andens ideal-linje :( (skidt-pyt, jeg fik ham i tændstikken :D)

Hårnålen var også en fejl :brok: Lidt for meget fart på, man skal helst holde sig til højre, så man rammer venstrekurven rigtigt  :oops:
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Re: R4F 19/8-2006
« Svar #4 Dato: August 23, 2006, 11:01:33 am »
hmmm var der fuldt booket i blå klasse ?  de to du overhaler, burde da vidst ikke have kørt i RØD eller er det bare mig ?   (hvis de hører til der, gider jeg da heller ikke blå klasse mere)


Fede videoer ellers  :D  thumbs up !
« Senest Redigeret: August 23, 2006, 11:18:34 am af Luske »

Olfert

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3064
Sv: Re: R4F 19/8-2006
« Svar #5 Dato: August 23, 2006, 11:51:43 am »
hmmm var der fuldt booket i blå klasse ?  de to du overhaler, burde da vidst ikke have kørt i RØD eller er det bare mig ?   (hvis de hører til der, gider jeg da heller ikke blå klasse mere)


Fede videoer ellers  :D  thumbs up !
Jeg startede i blå, men det regnede hele tiden, og da regn ikke generer mig voldsomt på racerbanen gik det temmelig godt derudaf. Passet var bare een lang overhaling (nåede at gi en 998'er 2 omgange i nakken på passet :D)

Det skal måske lige tilføjes at det var ved at gå helt galt, da jeg lagde gas på after langsiden: en gevaldig highsider der, hvis jeg ikke havde holdt godt fast i styret, nok havde smidt mig over hegnet  :shock: :lol: jeg havnede oppe på tanken med lidt ondt i bollerne. Det har sikkert set morsomt ud :lol: :lol: Nå, jeg fandt da ud af hvor meget gas den ikke kan tåle med nedlægning i regnvejr :?

Nå men efter passet gik jeg op til Rikke og Klaus og spurgte om jeg ikke kunne skifte, no problemo, Klaus havde lagt mærke til den blå SV'er  :D :D
Så jeg kunne bare rykke op (med formaninger om at jeg ikke skulle falde på røven, gu ved om han havde set mit lille cirkusnummer 8) )

Nå men jeg rykkede op i den røde......... og det var det helt rigtige :D :D Nogle kører lidt hurtigere, nogle kører lidt langsommere, men der er ikke den helt store forskel som i blå.

Og da solen begyndte at skinne på de sidste 3 pas, fik jeg afprøvet mine nye læderhørmere med tilhørende kneepads, for fedt  :D :D :D

Ganske som jeg regnede med, med læder og knæslidere bed jeg lige 3 sek. af omgangstiden fra sidste gang  :D (set udfra videoen +/- :?: )

Jeg tror vist også du kan køre den røde nu, du har da efterhånden været på Knutstorp nogle gange ikk'  :D

Jeg vil ihvertfald hellere være een af de langsomme i rød (og lære noget) fremfor at være een af de hurtige i blå (og ikke lære noget) Men hvis jeg skal bedømme selv, tror jeg at jeg ligger midt i den røde :D
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta