Forfatter Emne: Oversigt over SVRider Merchandise  (Læst 90289 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

palle j

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 463
Re: Oversigt over SVRider Merchandise
« Svar #75 Dato: Marts 22, 2007, 04:02:50 pm »
jeg er lidt nysgerrig hvordan går det med  T-shirt projectet  GD
Blå SV650S 00

Grand Danois

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 762
Re: Oversigt over SVRider Merchandise
« Svar #76 Dato: Marts 28, 2007, 03:25:36 pm »
Jeg kommer snart med nogle endelige forslag... efter påske. ( GDér går jo i vinterhi  :innocent:)
Har overvejet om vi ikke skulle satse på et "SVrider forum" motiv, da jeg frygter at det bliver for omstændigt med motiv af de forskellige modeller af SV (der skal også lidt stykantal på, til hver enkelt motiv) OG så kan alle fra forum jo også få en, hvis de vil....

Alternativt kan jeg sætte nogle mindste antal på, som vi skal opnå for at sætte det igang.. stk. prisen er jo så lav at der vist ikke sker det store ved at købe mere end een pr "mand"

Kan det bruges ??

Selvom prisen er meget lav, tror jeg at B2 kan bekræfte at kvalitet af både tryk og t-shirt er meget høj (selvom det var en lavere kvalitet t-shirt han fik, end den jeg vil bruge til de endelige t-shirts...

Mvh GD
CBR600RR 08 med Akrapovic, Komplet Galfer skivesæt + pads, Hyperpro og lidt forskelligt Rizoma / Honda lir

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Re: Oversigt over SVRider Merchandise
« Svar #77 Dato: Marts 28, 2007, 03:39:45 pm »

Selvom prisen er meget lav, tror jeg at B2 kan bekræfte at kvalitet af både tryk og t-shirt er meget høj (selvom det var en lavere kvalitet t-shirt han fik, end den jeg vil bruge til de endelige t-shirts...

Det kan jeg AFGJORT  :thumbsup:
Og som den gode tester jeg er (eller rettere har været :innocent:) bliver den brugt ofte, og ikke sparet, for hverken øl-fights, vask, eller noget andet  :mrgreen:  :twisted: :mrgreen:

Den er blevet brugt & misbrugt jævnligt siden SVinefesten sidste år, og trykket er stadig intakt  :respekt:

Så jeg synes du skal komme med nogle forslag, og smide priser/antal på. :D


« Senest Redigeret: Marts 28, 2007, 03:42:14 pm af B2 »
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

palle j

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 463
Re: Oversigt over SVRider Merchandise
« Svar #78 Dato: Marts 28, 2007, 03:58:39 pm »
Har overvejet om vi ikke skulle satse på et "SVrider forum" motiv, da jeg frygter at det bliver for omstændigt med motiv af de forskellige modeller af SV
det kan godt være det var en god ide hvis der ikke er så mange mange der vil have det ene eller andet motiv
eller måske lave bestillinger først og så vælge hvordan det skal være,

hvis der kun er med "SVrider forum" motiv er det så som på de trøjer B2 har fået til test eller et minder bryst mærke ?

men jeg glæder mig til at se resutatet




Blå SV650S 00

Grand Danois

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 762
Re: Oversigt over SVRider Merchandise
« Svar #79 Dato: Marts 28, 2007, 04:56:17 pm »
Har overvejet om vi ikke skulle satse på et "SVrider forum" motiv, da jeg frygter at det bliver for omstændigt med motiv af de forskellige modeller af SV
det kan godt være det var en god ide hvis der ikke er så mange mange der vil have det ene eller andet motiv
eller måske lave bestillinger først og så vælge hvordan det skal være,

hvis der kun er med "SVrider forum" motiv er det så som på de trøjer B2 har fået til test eller et minder bryst mærke ?

men jeg glæder mig til at se resutatet






Helt klart et mindre tryk, enten i nakke, på bryst eller ærme.... og uden billede af SVinet, men vi kan da også godt lave nogle med billede af svinet på... syntes vi skal dele det lidt op, og se hvad der er størst tilslutning til
CBR600RR 08 med Akrapovic, Komplet Galfer skivesæt + pads, Hyperpro og lidt forskelligt Rizoma / Honda lir

palle j

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 463
Re: Oversigt over SVRider Merchandise
« Svar #80 Dato: Marts 30, 2007, 12:22:40 pm »

[/quote]

syntes vi skal dele det lidt op, og se hvad der er størst tilslutning til
[/quote]

Enig  :thumbsup:
Blå SV650S 00

Hippie Hansen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1250
  • SV 650 S K6
Re: Oversigt over SVRider Merchandise
« Svar #81 Dato: Maj 22, 2007, 01:24:05 am »
Jeg kommer snart med nogle endelige forslag... efter påske. ( GDér går jo i vinterhi  :innocent:)

Undskyld, ved godt jeg er utålmodig... Men hvor længe efter påske snakker vi her?  :innocent:
Har lige siddet og skimtet tråden i gennem, hvor meget var det nu ca. de lander i, når i snakker om "til den pris"?
Glæder mig til at se mere til udviklingen, så vi en dag kan komme til at bestille dem.
Fra juicens hovedstad - Rynkeby
SV650 Sk6 trackday-raket, til jeg får råd til en nummerplade.

Grand Danois

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 762
Re: Oversigt over SVRider Merchandise
« Svar #82 Dato: Maj 22, 2007, 01:39:15 am »
Jeg kommer snart med nogle endelige forslag... efter påske. ( GDér går jo i vinterhi  :innocent:)

Undskyld, ved godt jeg er utålmodig... Men hvor længe efter påske snakker vi her?  :innocent:
Har lige siddet og skimtet tråden i gennem, hvor meget var det nu ca. de lander i, når i snakker om "til den pris"?
Glæder mig til at se mere til udviklingen, så vi en dag kan komme til at bestille dem.

 :oops: Det er ikke dig der er utålmodig, men mig der er sløv og "tung i røven" + at der hele tiden er dukket nogle "haster-projekter" op. Og det er rigtigt at der skal ske noget nu da det gode vejr kommer... pris bliver ca 60 Kr

Skal nok få noget klart snarest, men fik lige en ny "haster" i går - da en gammel dame på cykel bragede direkte ud foran mig, fra en sidevej, da jeg kom i bilen.... Jeg ramte hende ret meget. ... skal lige komme til mig selv igen - det var sku grimt.

Mvh
GD
« Senest Redigeret: Maj 22, 2007, 01:53:56 am af Grand Danois »
CBR600RR 08 med Akrapovic, Komplet Galfer skivesæt + pads, Hyperpro og lidt forskelligt Rizoma / Honda lir

Majse

  • Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: Oversigt over SVRider Merchandise
« Svar #83 Dato: Maj 22, 2007, 01:01:24 pm »
Er I begge sluppet uden mén??? Håber at du er ok.... Og selvfølgelig også hende...

veldorm

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 97
Re: Oversigt over SVRider Merchandise
« Svar #84 Dato: August 13, 2008, 09:06:13 am »
er vi ikke langt efter påske efterhånden???
Er yamaha ikke et el orgel?  og Kawazaki er da nogle møggrimme sko som vi gik med i 80érne :-)

Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
Re: Oversigt over SVRider Merchandise
« Svar #85 Dato: Oktober 03, 2008, 10:29:05 pm »
   

c3

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 159
Re: Oversigt over SVRider Merchandise
« Svar #86 Dato: August 02, 2009, 02:11:48 pm »
Findes der stadig noget SVRider Merchandise eller er tråden outdated ?  :)

Henrik.poulsen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 643
Sv: Oversigt over SVRider Merchandise
« Svar #87 Dato: Marts 06, 2010, 05:12:06 pm »
Findes der overhovedet noget  Merchandise man kan købe...

eller er det gået helt i stå ???
Husk det er kun Elektrikken der må pille i dåsen


Suzuki Sv1000S k7. carbon Devil potter.Powercommander

SVenskeren SOLO

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 917
Sv: Oversigt over SVRider Merchandise
« Svar #88 Dato: Marts 06, 2010, 07:08:59 pm »
de har jo ikke specificeret hvilken påske de skriver om...  2020 ?    :shock:
It's not how good you are, but how bad you want it that matters !
På vejen : SV1000S
På banen : GSXR1000

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Sv: Oversigt over SVRider Merchandise
« Svar #89 Dato: Marts 08, 2010, 06:43:11 pm »
Tror desværre GD's projekt er gået i stå  :(

Men med godt 1300 medlemmer af vores lille "klub" må der være andre der kan og vil finde på noget.
Så kan du/i noget med trøjer, tryk og lignende, så kom på banen  :D

Der er stregtegninger i rigt mål til evt. trøjer, så det burde ikke være det store besvær for nogen i faget (tror jeg  :wink:)

Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?