Forfatter Emne: MC garage til SV1000S K4 Hvad skal jeg vælge???  (Læst 6403 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Ole Jensen

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 359
  • Hvorfor skulle man køre på andet end et SVin?
MC garage til SV1000S K4 Hvad skal jeg vælge???
« Dato: Oktober 08, 2007, 03:56:31 pm »
Jeg trænger kraftigt til en MC-garage til min sv1000s k4. Jeg bliver helt trist når jeg ser den stå der ude i regnen  :cry:

Jeg ved ikke rigtig hvilken model jeg skal købe og hvordan kan man være sikker på at den passer i størrelsen. Jeg vil gerne have en go en og prisen er lidt underordnet det skal bare virke. Jeg har f.eks. set på HELD, de koster jo omkring 800,. men man vil jo gøre alt for sin lille skat. Jeg har spurgt i nogle butikker og de siger alle at den skal kunne ånde og det lyder jo meget fornuftigt, men mange siger og jeg skal have en større størrelse fordi jeg kører 1000 og ikke 650. Det er jo noget fis for 1000'eren er jo faktisk nogle mm kortere end 650 og ellers er de jo lige store! Eller har jeg fat i noget helt forkert? Jeg har en hævet bagende har det noget at sige ift. garagen?

Er der nogen af jeg som har nogle erfaringer med garager som kan anbefales til at så ude hele sæsonen og passer godt til SV1000S? Jeg er lutter øre :shock:
Rød SV1000S K4 årg. 05, Akrapovic, K&N, Rabbid styrebox, Spyball alarm, Xenon, sort kåbeglas, fuldkåbe, hugger, egosæde og Rizoma blink, nummerpladeholder og styrender.
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=19031

Dakota

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 92
Re: MC garage til SV1000S K4 Hvad skal jeg vælge???
« Svar #1 Dato: Oktober 08, 2007, 04:53:54 pm »
Hmm jeg købte en Held et-eller-andet hos Enghave sidste år, mener den kostede omkring 350,- og den passer perfekt til min SV1000S K3 med fuldkåbe og andre potter. Ingen problemer der, så prøv at kigge ind hos dem.

Sperik

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 609
  • Leistung ist alles !
Re: MC garage til SV1000S K4 Hvad skal jeg vælge???
« Svar #2 Dato: Oktober 08, 2007, 08:12:28 pm »
Sidder her og fedter med et 07 Heldkatalog, og den billigste, som sikkert er for lille til din, koster 248,-
Den absolut dyreste, med plads til sissybar og alting & alting, koster 698,-
En fornuftig model ligner en 400,- kroneseddel (str. s-xxl).
F.eks artikel # 9002 - "kompakt, kan foldes sammen i en handy pose"
Det er dumt at hænge med hovedet, hvis man står i lort til halsen...

sircajun

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1004
  • >>> Z-Bull <<<
Re: MC garage til SV1000S K4 Hvad skal jeg vælge???
« Svar #3 Dato: Oktober 08, 2007, 09:17:14 pm »
Købte selv sidste år en garage på ca. 38m2, kan klart anbefales  :lol:  Prisen er dog lidt høj, måtte bøde små 2 mill, men til gengæld får du så også et fint hus med have og lækker udsigt med i prisen....

Sorry for SPAM, men det er klart for fedt med meget plads når man kom fra 52m2 på Frederiksberg.....og så er der frisk luft, frit og grøn og lækkert, specielt til knægtens opvækst.


SørenG
I don't care if your world is ending today
Because I wasn't invited to it anyway
You said I tasted famous, so I drew you a heart
But now I'm not an artist I'm a fucking work of art!

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: MC garage til SV1000S K4 Hvad skal jeg vælge???
« Svar #4 Dato: Oktober 09, 2007, 09:57:54 am »
Held: http://www.held-biker-fashion.de/index.php?plink=abdeckplanen&l=1&fs=&lg=e

Jeg ved ikke om der er andre der har været ude for samme... Men min maling på bagenden og panik-håndtaget er faktisk blevet slebet af pga. at den tidligere ejer enten har haft sandpapir på indersiden af sit dækken eller har brugt et der var for lille...

Så sørg endelig for at det er stort nok!
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Ole Jensen

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 359
  • Hvorfor skulle man køre på andet end et SVin?
Re: MC garage til SV1000S K4 Hvad skal jeg vælge???
« Svar #5 Dato: Oktober 09, 2007, 01:48:46 pm »
Jeg var lige nede ved enghave idag og så de havde 2 modeller som begge så ok ud. Tror bare jeg kører ned og napper sådan én. Tak for hjælpen

/Ole J  :D
Rød SV1000S K4 årg. 05, Akrapovic, K&N, Rabbid styrebox, Spyball alarm, Xenon, sort kåbeglas, fuldkåbe, hugger, egosæde og Rizoma blink, nummerpladeholder og styrender.
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=19031

NielSV650

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3092
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
Re: MC garage til SV1000S K4 Hvad skal jeg vælge???
« Svar #6 Dato: Oktober 09, 2007, 02:13:24 pm »
Jeg har haft sådan et her fra Louis i 6-7år nu.
http://www.louis.de/?topic=artnr_gr&artnr_gr=10005186
Findes også i en light-version

Weltklasse!! Det kan låses fast med to øjer der er forrest. Mit gamle Held, som også var ganske glimrende, blev bøffet fordi jeg ikke kunne låse det fast  :club:
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

Capone

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1590
Re: MC garage til SV1000S K4 Hvad skal jeg vælge???
« Svar #7 Dato: Oktober 09, 2007, 08:16:13 pm »
måtte bøde små 2 mill, men til gengæld får du så også et fint hus med have og lækker udsigt med i prisen....

Hva' fa'en, er du flyttet til Lolland? Hvor finder man ellers en hytte til 2 mill?  :wink:

Her plejede at stå hvilken SV650S jeg havde fornøjelsen af fra 2004 til 2007.

Sperik

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 609
  • Leistung ist alles !
Re: MC garage til SV1000S K4 Hvad skal jeg vælge???
« Svar #8 Dato: Oktober 09, 2007, 09:20:40 pm »
måtte bøde små 2 mill, men til gengæld får du så også et fint hus med have og lækker udsigt med i prisen....

Hva' fa'en, er du flyttet til Lolland? Hvor finder man ellers en hytte til 2 mill?  :wink:

Tag en tur op på Mors - det er som en rejse tilbage i tiden.
Der findes kvadratmeterpriser på 5-6000 for gode gedigne boliger.
Og der er osse fede veje i kvarteret at brænde friværdien af på...
Men Rødhætte vil altså IKKE flytte derop, så vi bliver her hvor prisen sikkert stiger mest, og så må LåsbySvendsen tage sig af de ledige huse deroppe  :mrgreen:

Underligt at gå en tur på Nykøbings strøg og se de butikker som vi selv havde for år tilbage - en tøjbutik med håndskreven kvittering, en "rigtig" boghandel og en Brugs med alt for gamle varer  :wink:

Kunne godt se mig selv ende deroppe (uden Rødhætte ?) med en RSV Mille med sine fine svejsninger og sparkerøvmotor, men uden alt plastic´et på  :whatever:
Og med en rigtig Mille eller 2 i baglommen... :orkester:

Så kunne man jo gøre som de tusinde der går i Brugsen, og ikke som de titusinde der går forbi Brugsen...

 
Det er dumt at hænge med hovedet, hvis man står i lort til halsen...

Ole Jensen

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 359
  • Hvorfor skulle man køre på andet end et SVin?
Re: MC garage til SV1000S K4 Hvad skal jeg vælge???
« Svar #9 Dato: Oktober 12, 2007, 10:37:10 am »
Til trods for de mange gode råd om at flytte til Thy osv. så valgte jeg altså at blive i min lejlighed i Rødovre og har droppet at spørge formanden for andelsboligforeningen, om hvor jeg lige kunne opstillen en 25 kvm opvarmet garage med lift, trykluft og eget fadølsanlæg samt hvad man ellers kunne drømme om :rolleyes:

For at slutte tråden af kommer lige en lille test af den garage det endte med. Jeg var nede ved enghave og de havde kun en Motrax garage, så jeg snuppede sådan en til kr. 605,-. Vind, vandtæt og åndbar, det lyder jo fint :shock:

http://www.motrax.co.uk/index.php?page_name=product&sub_page=0&product_id=73

Det var blevet mørkt inden jeg skulle have den på og det blæste også rimeligt kraftigt. Efter lidt kamp men vinden (det har sikkert set sjovt ud), fik jeg garagen hen over cyklen og selvom det ikke er sådan en af de helt tæt sidende modeller, så passer den faktisk rigtig godt til kilo SVinet. Garagen havde lidt problemer ned at nå rundt og baghjulet men det skyldtes nok den høje bagende. Placeringen af elastikkerne i bunden er fornuftig, så garagen næsten kan side uden man spænder den strop som går under cyklen. Der er mulighed for at sætte en kæde eller lås på garagen både på for og baghjulet, så dem der har lidt problemer med dit og mit, skal have værktøjet frem for at snuppe garagen. Kort og godt virker det som en fornuftigt køb, nu skal jeg ikke ud at køre på cyklen de næste 10 dage (æv fik eller lige Xenon på igår :cry:), fordi jeg skal på skiferie så glæder mig til at se om garagen kan stå sin prøve her i efterårsvejret.

/Ole J
Rød SV1000S K4 årg. 05, Akrapovic, K&N, Rabbid styrebox, Spyball alarm, Xenon, sort kåbeglas, fuldkåbe, hugger, egosæde og Rizoma blink, nummerpladeholder og styrender.
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=19031

Olfert

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3064
Re: MC garage til SV1000S K4 Hvad skal jeg vælge???
« Svar #10 Dato: Oktober 12, 2007, 11:35:49 am »
Ta en tur i Lidl (eller hva faen det hedder) se om de har en mc-garage tilbage fra i sommers.
129,- eller også var det 119,-
har selv 2 stykker, en til hjemme og en til campingvognen. Med filt indv. så du undgår ridser  :D
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta

sircajun

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1004
  • >>> Z-Bull <<<
Re: MC garage til SV1000S K4 Hvad skal jeg vælge???
« Svar #11 Dato: Oktober 12, 2007, 02:11:04 pm »
måtte bøde små 2 mill, men til gengæld får du så også et fint hus med have og lækker udsigt med i prisen....

Hva' fa'en, er du flyttet til Lolland? Hvor finder man ellers en hytte til 2 mill?  :wink:

Næh..såmænd ikke....kun til Kr. Såby lige mellem Roskilde og Holbæk, ca. 30 min fra valby..(når der ikke er kø på motorstregen)....herude er der også lækre veje....
I don't care if your world is ending today
Because I wasn't invited to it anyway
You said I tasted famous, so I drew you a heart
But now I'm not an artist I'm a fucking work of art!

SVejer

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 53
Re: MC garage til SV1000S K4 Hvad skal jeg vælge???
« Svar #12 Dato: December 30, 2007, 07:05:16 pm »
Harald Nyborg har i forskellige størelser til 129kr

Kondi

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 887
Re: MC garage til SV1000S K4 Hvad skal jeg vælge???
« Svar #13 Dato: December 30, 2007, 07:51:20 pm »
Købte min i T-Hansen.. er faktisk rigtig god i en kraftig kvalitet, der nok skal holde i mange år.

http://www.thansen.dk/product.asp?c=1590649996&n=1547892951&pn=1547892952
Sv1000sK6, grå, fuldkåbe, K&N, PC3, Akrapovic

Tidligere kørt:
Triumph Daytona 675, 2007 i den hurtige farve; rød! :angel:
Sv650s K6, PowerCommander III USB, PiperCross filter, Fuldt MIVV-system, Miniblink, Puig-hugger, Org. bundkåbe, Fender Eliminator