Forfatter Emne: Tillykke Kutter-mutter  (Læst 13868 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Coyote

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 259
Re: Tillykke Kutter-mutter
« Svar #30 Dato: Juli 23, 2006, 03:27:34 pm »
Enormt meget tillykke med dagen  :D :D
Hvis du går i seng med en røv der klør, vågner du op med en finger der lugter!

Banditten

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2784
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
Sv: Tillykke Kutter-mutter
« Svar #31 Dato: Juli 24, 2006, 10:55:16 pm »

Havde en fin og stille og rolig dag på Toppen, dog noget plaget af mangel på søvn og tømmermænd... Fik både gave og sang fra Morgenhår(d) og Falkne og Ducatidrengene, og flag og balloner fra de andre... Det var meget smukt, selvom jeg dog synes, at der både manglede rødt kød og sovs for at fuldende dagen, men det må Banditten skylde mig vel  :wink: :wink:


Alt med sort fremhævet skrift er en fed ....  :tie:

Og den med det røde kød ... ;-) det tror jeg godt du kan regne med  :wink:

Tillykke med de 22 ;-) du holder dig sku godt søde ;-)
xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Sv: Tillykke Kutter-mutter
« Svar #32 Dato: Juli 24, 2006, 11:38:30 pm »

Havde en fin og stille og rolig dag på Toppen, dog noget plaget af mangel på søvn og tømmermænd... Fik både gave og sang fra Morgenhår(d) og Falkne og Ducatidrengene, og flag og balloner fra de andre... Det var meget smukt, selvom jeg dog synes, at der både manglede rødt kød og sovs for at fuldende dagen, men det må Banditten skylde mig vel  :wink: :wink:


Alt med sort fremhævet skrift er en fed ....  :tie:

Uhhhhhh, don´t get me started  :whipped: :club:

SVea havde fødselsdag om fredagen, du aner ikke om det var en stille og rolig dag min egen, og dermed ikke om jeg er ved at fylde folk med løgn... Nu skylder du mig også dessert, fordi du kalder mig en løgner, uden at have hold i sandheden... Vil gerne have en hel bøtte underground chokoladeis tak  :wink:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Banditten

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2784
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
Sv: Tillykke Kutter-mutter
« Svar #33 Dato: Juli 24, 2006, 11:46:12 pm »

Havde en fin og stille og rolig dag på Toppen, dog noget plaget af mangel på søvn og tømmermænd... Fik både gave og sang fra Morgenhår(d) og Falkne og Ducatidrengene, og flag og balloner fra de andre... Det var meget smukt, selvom jeg dog synes, at der både manglede rødt kød og sovs for at fuldende dagen, men det må Banditten skylde mig vel  :wink: :wink:


Alt med sort fremhævet skrift er en fed ....  :tie:

Uhhhhhh, don´t get me started  :whipped: :club:

SVea havde fødselsdag om fredagen, du aner ikke om det var en stille og rolig dag min egen, og dermed ikke om jeg er ved at fylde folk med løgn... Nu skylder du mig også dessert, fordi du kalder mig en løgner, uden at have hold i sandheden... Vil gerne have en hel bøtte underground chokoladeis tak  :wink:
:kiss:
xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com