Forfatter Emne: Præsentation af folk  (Læst 2147 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

amagerdk

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 684
    • www.amagerdemons.dk
Præsentation af folk
« Dato: Februar 25, 2007, 11:33:30 pm »
Puha - gennemlæsning af 31 siders præsentationer af folk herinde og div. små snak - gør en ør i hovedet  :lol:

Nå, men jeg vil også præsentere mig da jeg håber på at lære folk herinde bedre at kende i den kommende tid, og i da også gerne må kunne læse lidt om mig, og hvad jeg er for en :)

Er 22 år, (23 til april) og er i gang med mit MC kort som jeg forventer er klar parat til april.
Kom herind i forbindelse med min temmelig gennemgående internet research, af hvad der skal være min første MC :), og mit valg og kærlighed er faldet på SV650eren.

Til daglig arbejder jeg med telesalg på bryggen og bor i en lejlighed på amager med min kæreste.
Har drømt om at få en MC så længe jeg kan huske tilbage og tanken om at denne drøm går i opfyldelse inden for de næste mdr er nok noget af det fedeste jeg har oplevet sammen med nyforelskelse  :D

Har haft stor glæde af dette forum, div. hjemmesider som fx Runes-MC.dk og self min svoger som selv har en sort sv650´er :)

Et par ting jeg har tænkt mig bidrage med efter jeg har købt min MC er en guide til unge førstegangs købere som mig selv, omkring hvilken MC man skal/kan/bør kigge på, skrevet ud fra de erfaringer jeg selv har draget på nuværende tidspunkt fra andres råd, mange timers research online osv osv. Samlet et sted, let og overskueligt.

Dernæst en guide til billig forsikring :) Kan se der findes oversigter over hvad folk betaler rundt omkring, men savnede en mere udførlig oversigt over hvad man har af muligheder som ung førstegangs kører som mig selv.

Nå, men nok om mig for denne gang. Ser frem til at deltage her inde og ude på vejen i 2007 og årene frem :)