Forfatter Emne: Guide til synkro af gasspjæld (søges)  (Læst 4811 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Jess

  • Gæst
Guide til synkro af gasspjæld (søges)
« Dato: Juli 17, 2009, 07:56:12 am »
Som det står i overskriften søger jeg en guide til at lede mig igennem synkroniseringen af gasspjældene, MEGET gerne med billeder, så der ikke er nogen tvivl om hvad og hvordan det skal gøres.

Håber der er en venlig sjæl der kan hjælpe mig, må indrømme at det ikke er mekanikker hatten der trykker mit hoved rundt   :innocent:

Damage

  • Gæst
Re: Guide til synkro af gasspjæld (søges)
« Svar #1 Dato: Juli 17, 2009, 10:17:43 am »
Som det står i overskriften søger jeg en guide til at lede mig igennem synkroniseringen af gasspjældene, MEGET gerne med billeder, så der ikke er nogen tvivl om hvad og hvordan det skal gøres.

Håber der er en venlig sjæl der kan hjælpe mig, må indrømme at det ikke er mekanikker hatten der trykker mit hoved rundt   :innocent:

Hvilken mc kører du på?

Hvis du ikke har lidt mekker fingre, så ville jeg lade en som har prøvet det før justere din mc. Det har meget
stor betydning for motorens benzin økonomi og ydelse, at det bliver gjort korrekt.

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Re: Guide til synkro af gasspjæld (søges)
« Svar #2 Dato: Juli 17, 2009, 10:32:36 am »
Som det står i overskriften søger jeg en guide til at lede mig igennem synkroniseringen af gasspjældene, MEGET gerne med billeder, så der ikke er nogen tvivl om hvad og hvordan det skal gøres.

Håber der er en venlig sjæl der kan hjælpe mig, må indrømme at det ikke er mekanikker hatten der trykker mit hoved rundt   :innocent:

står i Suzukis service manual for din model.. så find den på nettet :)  eller her på forum. mener der på et tidspunkt var link til den i en tråd.

ellers er der med garanti en herinde der har den.


Og når du får kigget i den og syntes det virker uoverskueligt, så få en fagmand til at gøre det..  host host www.alex-mc.dk host host

Jess

  • Gæst
Re: Guide til synkro af gasspjæld (søges)
« Svar #3 Dato: Juli 18, 2009, 11:02:20 am »
Kører på en SV1000S K4. Har fundet manualen på nettet, og kigget i den, men synes nu stadig ikke jeg er 100% sikker på hvordan det skal gøres.... Nåh men så må jeg vel til min mekker og få det gjort.