Forfatter Emne: Skuffet over Enghave Motor  (Læst 15627 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Henrik306

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 579
Skuffet over Enghave Motor
« Dato: Oktober 24, 2012, 10:30:39 pm »
Jeg har jo haft et lille uheld, hvor jeg ramte ind i en taxa, og selvom skaden umiddelbart ser meget lille ud, så ville jeg gerne have den tjekket efter.

Jeg kørte derfor over til Enghave i fredags, for at høre om de kunne kigge på den, og om man kunne lave en aftale med en taksator, så man kunne komme forbi med den mens han var der, sådan at de ikke skulle have motorcyklen i flere dage her i slutningen af sæsonen.

I butikken står nogen medarbejdere og taler, og jeg henvender mig til dem med min forespørgsel.

En mand, lad os kalde ham Peter (vil ikke hænge medarbejdere ud med navn), virker ikke særlig interesseret i at hjælpe mig, men jeg får ham da lige ud og kigge på den, og her begynder det så at gå hastigt ned af bakke....

For det første mener han slet ikke der er en skade!! Han mener at kåbedelene har skilt sig fra hinanden fordi "cyklen arbejder jo over tid"??!! WTF??
Han beder mig så, nærmest som om jeg tvinger ham, om at komme igen tirsdag (i går), hvor han vil tage mine oplysninger og nogen billeder som en taksator kunne se på. Jeg når så ikke derover pga. arbejde, så jeg tager derover i dag. Da jeg finder Peter, kan han overhovedet ikke huske noget som helst, men har slet ikke tid til noget som helst på nuværende tidspunkt...

Så ringer hans telefon midt i samtalen, som han vælger at besvare. Efter cirka 2 minutter uden udsigt til at samtalen slutter foreløbig, vælger jeg at få mod udgangen, stille og roligt, så han kan nå at stoppe mig, men det gør han ikke.....

Og så kørte jeg igen....

Rimelig skuffet, og nu mangler jeg et værksted der har lyst til at kigge på min skade for JEG bruger ikke Enghave til noget som helst mere - nogen forslag??


Sent from my iPad using Tapatalk
Mvh Henrik
Tidligere mørkeblå SV1000S K4 - 112 db v. Bulderdag 2011 :-)

Gregers

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 988
  • I ride naked...
Skuffet over Enghave Motor
« Svar #1 Dato: Oktober 24, 2012, 10:44:52 pm »
Hvad med FA Motor?
Always be youself.
Unless you can be a Pirate...
Then always be a Pirate!!
SV1000NK6 på gaden... og på banen.

Sajmon

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2727
  • Netop, som fiskerne siger...
    • Hvad vil du her?
Sv: Skuffet over Enghave Motor
« Svar #2 Dato: Oktober 24, 2012, 11:10:37 pm »
Intet nyt under solen.

FA Moto er vejen frem.
Det handler ikke om hvad man kører, men hvordan!

MKN

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 600
  • SV 1000 S - Kører som en drøm!
Skuffet over Enghave Motor
« Svar #3 Dato: Oktober 25, 2012, 01:01:34 am »
Super super super service hos FA Moto. Min står derude med en skade pt, taksator ringede dagen efter indlevering.
SV 1000 S - Hvid - 2005 - Yoshimura Carbon potter - Powercommander - Sinter metal klodser - Hyperpro forgaffel fjedre - Justerbar styrdæmper - Egosæde - Klar baglygte med blink. Titax Greb.

Henrik306

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 579
Sv: Skuffet over Enghave Motor
« Svar #4 Dato: Oktober 25, 2012, 12:41:00 pm »
Det lyder som om at det er FA Moto, som er vejen frem :)

Sjovt, der holdte faktisk en FA Moto varevogn inde i gården i fredags da jeg var der...
Mvh Henrik
Tidligere mørkeblå SV1000S K4 - 112 db v. Bulderdag 2011 :-)

Gregers

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 988
  • I ride naked...
Sv: Skuffet over Enghave Motor
« Svar #5 Dato: Oktober 25, 2012, 12:51:54 pm »
Det lyder som om at det er FA Moto, som er vejen frem :)

Sjovt, der holdte faktisk en FA Moto varevogn inde i gården i fredags da jeg var der...

De var sikkert inde og ordne ting Enghave ikke selv kunne finde ud af??
Always be youself.
Unless you can be a Pirate...
Then always be a Pirate!!
SV1000NK6 på gaden... og på banen.

Henrik306

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 579
Sv: Skuffet over Enghave Motor
« Svar #6 Dato: Oktober 25, 2012, 12:54:15 pm »
Det lyder som om at det er FA Moto, som er vejen frem :)

Sjovt, der holdte faktisk en FA Moto varevogn inde i gården i fredags da jeg var der...

De var sikkert inde og ordne ting Enghave ikke selv kunne finde ud af??

 :lmao: :lmao:

Tænk engang, det ville ikke overraske mig efter mit sidste besøg...
Mvh Henrik
Tidligere mørkeblå SV1000S K4 - 112 db v. Bulderdag 2011 :-)

MMN

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 719
  • SV650S 05'
  • Bike: Sv650S
Skuffet over Enghave Motor
« Svar #7 Dato: Oktober 25, 2012, 07:19:55 pm »
FA i Brønshøj er super service mindet.
2005 SV650S. SP Enginering Carbon potte. Piazzo greb. Rizoma Blå br. væskebeholder. S2 undertray og forblink's shutter. Puig Carbon look hugger, blå DB kæbeglas. Gel Sæde, Plasma m/ blå/rød led intrument. Carbon Motorbeskytter, PiperX, PCIII.

-BR-

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 628
Sv: Skuffet over Enghave Motor
« Svar #8 Dato: Juni 27, 2013, 03:30:29 pm »
Genbruger lige en gammel tråd...

Jeg har ellers været nogenlunde tilfreds med Enghave men da der var 1 måneds ventetid på 36k service røg den til FA i stedet som kunne tage den ind på 1 uge. Der står den så nu på 3 dag selvom det kun skulle tage 1 dag, nu skulle man tro jeg så vil lange ud efter dem men nej.

Det viser sig min potte har været monteret skævt(Enghave) så rørene har siddet i spænd så den var utæt ved cylinderen. Det kræver så en ny pakning(som de desværre ikke havde på lager, derfor det har taget lidt længere tid) Derudover er der et beslag knækket af samme årsag som så skal svejses. Kan godt forstå den var begyndt at skyde lidt mere og ligesom "pludrede" lidt når jeg lukkede gassen til lave omdrejninger.

At der så også var et problem med trækstang? så spjældene ikke fungerede optimalt eller noget(ja jeg aner intet) er noget helt andet. Bliver vist et lidt smådyrt service men god oplevelse fra FA som helt sikkert bliver mit fremtidige værksted/forhandler.

Kan godt vente lidt længere med at få den igen så længe det bliver gjort ordentligt nu :)
GSX-R 600 K7