Forfatter Emne: striben  (Læst 4576 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Gixxer Heino

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 229
striben
« Dato: April 22, 2005, 10:42:48 pm »
efter jeg igår havde stået og luret på alle de bil freaks der fyrer den ene gryde af efter den anden blev jeg selv en smule opstemt , og da jeg havde motorvejen for mig selv og min maskine havde jo kørt 1450km blev jeg fristet, jeg kørte 110km i 6 gear trykkede 2 gange ned og rullen i bund jeg kunne da godt mærke det gik stærkt men da jeg kikkede ned stod den på 10500 rpm og 235km jeg blev noget overrasket 8)  det er da for fedt ..hvor hurtig løber det svin da??
Blå og hvid Gxsr 750 k7. smiler bredt.

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
striben
« Svar #1 Dato: April 23, 2005, 12:17:17 am »
Tja min kan da vise 275km/t (Ægte 252km/t målt.) :oops:  :oops:  :oops:  :twisted:  :twisted:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

sv1000sk4

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 125
  • stay loud - stay proud
striben
« Svar #2 Dato: April 24, 2005, 07:05:50 pm »
Citat fra: Jannik
Tja min kan da vise 275km/t (Ægte 252km/t målt.) :oops:  :oops:  :oops:  :twisted:  :twisted:
:)  :)  :)

øh det er lidt meget i fejlvisning 10 %. kan det rettes???

Jeg har selv bestilt og får i næste uge leveret en spritny SV1000SK4, så jeg glæder mig til at komme ud at trille på en V2'er. Den får noget at leve op til, da jeg lige har skilt mig af med en Yamaha R1 fra 03 (152hk og et moment, der der laver alle benklæder om til G-strenge  :lol:  :lol:  :lol:
SV1000SK4 sølvgrå, hugger, seat cowl,  fuldkåbe, stålarmerede bremseslanger, db kåbeglas, PCIII usb, Yoshimura TRS titanium bolt on.
NY KÆRLIGHED: Ducati 999

runes-mc.dk

  • Potentiel trackday junkie...
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2174
  • Bedre vejr i år end sidste år, tak...
    • http://www.runes-mc.dk
striben
« Svar #3 Dato: April 24, 2005, 07:20:32 pm »
Citat fra: [email]carsten_wh@hotmail.com[/email]
øh det er lidt meget i fejlvisning 10 %. kan det rettes???


http://www.speedohealer.com
Rune Rasmussen, kører på en sølv/sort Gixxer600 2005 med diverse gejl :)

sv1000sk4

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 125
  • stay loud - stay proud
striben
« Svar #4 Dato: April 24, 2005, 08:35:51 pm »
Citat fra: runes-mc.dk
Citat fra: [email]carsten_wh@hotmail.com[/email]
øh det er lidt meget i fejlvisning 10 %. kan det rettes???


http://www.speedohealer.com


Tak jeg vil kigge på det. Men mon ikke først lige, at jeg skal begejstres, inden jeg brokker mig. Tak for din hurtige hjælp. :wink:  8)  8)
SV1000SK4 sølvgrå, hugger, seat cowl,  fuldkåbe, stålarmerede bremseslanger, db kåbeglas, PCIII usb, Yoshimura TRS titanium bolt on.
NY KÆRLIGHED: Ducati 999

Gixxer Heino

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 229
striben
« Svar #5 Dato: April 25, 2005, 08:46:16 pm »
Citat fra: [email]carsten_wh@hotmail.com[/email]
Citat fra: Jannik
Tja min kan da vise 275km/t (Ægte 252km/t målt.) :oops:  :oops:  :oops:  :twisted:  :twisted:
:)  :)  :)

øh det er lidt meget i fejlvisning 10 %. kan det rettes???

Jeg har selv bestilt og får i næste uge leveret en spritny SV1000SK4, så jeg glæder mig til at komme ud at trille på en V2'er. Den får noget at leve op til, da jeg lige har skilt mig af med en Yamaha R1 fra 03 (152hk og et moment, der der laver alle benklæder om til G-strenge  :lol:  :lol:  :lol:


hej og velkommen til..jeg er lidt spændt på hvad du syntes om din sv ..
Blå og hvid Gxsr 750 k7. smiler bredt.

sv1000sk4

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 125
  • stay loud - stay proud
striben
« Svar #6 Dato: April 25, 2005, 11:33:40 pm »
hej og velkommen til..jeg er lidt spændt på hvad du syntes om din sv ..[/quote]

Tak for velkomsten. Jamen jeg er faktisk også spændt. Som en udslået paraply.  :D  :D

Jeg har kørt 1 år på en gs500 m. kåbe og 4 år på en rf600r og 1 år på en R1'er.

Jeg har kun trillet en halv time på en SV, og det var da OK, men man skal lige vænne sig til den bedstefaraktige affjedring og de manglende 30hypper. Men den er da inspirerende. Så lidt li'r og lidt hårdere opstramning af affjedring m.m. så er jeg sikker på, at jeg bliver tilfreds.
Jeg har bestilt den med hugger, seatcover, "fuldkåbe" og crash-pads. så skal den lige løbe lidt kilometer, inden den får lidt friere udluftning. Formentlig Leo Vinci eller Acrapovic titanium...
Nå Men jeg håber på at hente den i morgen!!!
SV1000SK4 sølvgrå, hugger, seat cowl,  fuldkåbe, stålarmerede bremseslanger, db kåbeglas, PCIII usb, Yoshimura TRS titanium bolt on.
NY KÆRLIGHED: Ducati 999

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
striben
« Svar #7 Dato: April 26, 2005, 11:42:26 am »
Citat fra: [email]carsten_wh@hotmail.com[/email]
. Formentlig Leo Vinci eller Acrapovic titanium...


Hvis du beslutter dig for LeoVince, og vil købe dem i DK, så er AT mc teknik et godt bud - de giver 10% 'katalog-rabat' på prisen.  =5400,-dkr. incl. forsendelse.
Billigste tyske pris jeg fandt var 4800,- + forsendelse. (så det er en lille marginal for ikke at købe i DK)
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

Grand Danois

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 762
striben
« Svar #8 Dato: April 28, 2005, 11:20:13 pm »
Hej....

Er der nogen herfra der nogensinde er på striben i Esbjerg, der deltager en hel del to hjulede. Det er i det hele taget et ret stort foretagende.

Tid og sted: se www.striben-esbjerg.dk i gæstebogen

GD
CBR600RR 08 med Akrapovic, Komplet Galfer skivesæt + pads, Hyperpro og lidt forskelligt Rizoma / Honda lir