Forfatter Emne: SVrider, er en yderst tidskrævende overspringshandling.  (Læst 1459 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Nyrup

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 122
SVrider, er en yderst tidskrævende overspringshandling.
« Dato: Maj 12, 2011, 02:34:22 pm »
Årh sidder med kandidatafhandling, og hold kæft hvor får jeg pludselig brugt meget tid herinde.  :innocent:

Det er jo helt utroligt hvor tit jeg lige skal se om der er kommet nye postes herinde, og til min afhandlings bagdel er der sku hele tiden nogen der poster et eller andet der lige bliver tjekket ud.

Ja jeg går nogle utroligt aktive måneder i møde herinde hehe..
Kbh Ø,  - Nu uden MC.

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Sv: SVrider, er en yderst tidskrævende overspringshandling.
« Svar #1 Dato: Maj 12, 2011, 04:07:50 pm »
Been there...

Det er ikke langt tid siden at jeg afleverede mit - husk nu på at studietiden aldrig kommer tilbage OG husk på at...

http://grooveshark.com/ + http://liveleak.com/ + http://www.break.com/ er dine venner!

OG... husk at tage i sommerhus, spise alt for meget bacon og vigtigst af alt at holde pause ind imellem og fejre når mesterværket er afleveret!

Hermed stemningsbilleder, inspiration til overspringshandlinger og fejringsbilleder  :D fra min makkers og min specialeskrivning (vi fik forresten 12, huskede at hygge os og jeg blev kattekonge)  :club:
« Senest Redigeret: Maj 12, 2011, 05:26:53 pm af skurkenfradallas »
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

melander

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 354
Sv: SVrider, er en yderst tidskrævende overspringshandling.
« Svar #2 Dato: Maj 12, 2011, 04:21:44 pm »
Grineren billeder  :thumbsup:
PT: Uden MC ;-(
Tidligere: SV 650 sa k7 og Sv1000 s K7 (08) med Bi-xenon/ angel eyes, KN filter/ stage 2 ramme, Rizoma lir og PC III ;-)

Nyrup

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 122
Sv: SVrider, er en yderst tidskrævende overspringshandling.
« Svar #3 Dato: Maj 12, 2011, 04:30:43 pm »
Haha fedt. Tak for råd. Jeg lider af jeg arbejder alle = sætter selv tidsplanen = det er nemt ikke at overholde den  :club:
Kbh Ø,  - Nu uden MC.

melander

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 354
Sv: SVrider, er en yderst tidskrævende overspringshandling.
« Svar #4 Dato: Maj 12, 2011, 04:33:30 pm »
Haha fedt. Tak for råd. Jeg lider af jeg arbejder alle = sætter selv tidsplanen = det er nemt ikke at overholde den  :club:
Ha ha.. Kender jeg alt til. Er selv ALT for god til at skubbe tingene til dagen efter  :loser:
 
« Senest Redigeret: Maj 12, 2011, 04:37:11 pm af melander »
PT: Uden MC ;-(
Tidligere: SV 650 sa k7 og Sv1000 s K7 (08) med Bi-xenon/ angel eyes, KN filter/ stage 2 ramme, Rizoma lir og PC III ;-)

Big G

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2419
  • se mig, spasser.....
Sv: SVrider, er en yderst tidskrævende overspringshandling.
« Svar #5 Dato: Maj 12, 2011, 04:36:50 pm »
KOM SÅ IGANG........ :afro:


måske kan vi lokke Ole til at fryse din profil til du er færdig, eller endnu bedre banne din ip  :blink:
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Sv: SVrider, er en yderst tidskrævende overspringshandling.
« Svar #6 Dato: Maj 12, 2011, 05:30:45 pm »
Haha fedt. Tak for råd. Jeg lider af jeg arbejder alle = sætter selv tidsplanen = det er nemt ikke at overholde den  :club:

Af samme årsag og selverkendelse valgte jeg IKKE at gøre det alene. I lyset af det var det måske en fejl at jeg da valgte at skrive sammen med min Party-Boy numero uno - men vi klarede den trods alt ret godt alligevel.

Har du ikke nogle studiekammerater som du kan teame op med - om ikke andet bare for selskabets og motivationens skyld?
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4