Forfatter Emne: MC Hjørnet- En oplevelse  (Læst 38990 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Per

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2260
  • ...det dejlige SVin....
Sv: MC Hjørnet- En oplevelse
« Svar #15 Dato: Februar 25, 2010, 10:05:53 am »
...tja nu ved jeg da, hvor jeg ikke skal handle og ha noget serviceret.....
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

Olfert

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3064
Sv: MC Hjørnet- En oplevelse
« Svar #16 Dato: Februar 25, 2010, 11:22:34 am »
Go'e gamle Per Harms er altid god for en sviner af sine potentielle kunder.

Han er dum som et rungende hul i jorden - og det kan du gange med 1220,33.
True  :mrgreen:
Han har dog også gjort noget godt  :D :thumbsup: :thumbsup:
ham, og ham alene er skyld i at jeg kører Suzuki i dag  :D
Jeg var i mine unge dage Honda-mand  :oops: :loser: og havde forelsket mig i mini Boll'dor (CB750) en rød model, skideflot  :D
Skødet var (næsten) skrevet, manglede kun underskriften. Og så var det vi blev uenige  :club: bla-bla-bla han havde åbent hus i weekenden og der skulle den stå i udstillingen bla-bla. Jeg ville blæse hans udstilling en lang march, der skulle drønes i weekenden  :mrgreen:
Enden på det hele blev at jeg drønede ned til Ågesen og købte en GSX750ES til langt billigere rente, og jeg kunne hente den dagen efter  :respekt: :thumbsup: :thumbsup:
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta

Bjørnen

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 51
  • Kom så misser.......
Sv: MC Hjørnet- En oplevelse
« Svar #17 Dato: Februar 25, 2010, 11:37:40 am »
- at Per Harms kan drive forretning er et af universets store mysterier. Han er som de siger i US: "Two beers short of a sixpack". Hans adfærd er interessant og et studie værd... :lol:
Har selv oplevet et af hans shows, og det var tankevækkende. Var dog ikke selv modtager af hans "guldkorn"... :lmao:
Improvise - Adapt - Overcome

Søren F

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1403
  • Fart dræber ikke - pludselig stilstand gør !!!!
    • Galleri
Sv: MC Hjørnet- En oplevelse
« Svar #18 Dato: Februar 25, 2010, 01:58:12 pm »
Hmmm .... det kalder vel på en fællestur: Vi kan line alle Suzi'erne op foran biksen og sige at vi har havde hørt han skulle være ny forhandler?!? Hvor er de røde pølser og ballonerne??
 :loser:
Gade: SV1000N K4
Bane: SV1000S K3

Per

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2260
  • ...det dejlige SVin....
Sv: MC Hjørnet- En oplevelse
« Svar #19 Dato: Februar 25, 2010, 02:46:52 pm »
Hmmm .... det kalder vel på en fællestur: Vi kan line alle Suzi'erne op foran biksen og sige at vi har havde hørt han skulle være ny forhandler?!? Hvor er de røde pølser og ballonerne??
 :loser:

 :lmao: x 10

Læste på motorcykelgalleriet.dk om at sådan en fællestur havde udviklet sig lidt udover det som var tiltænkt...  :whatever:
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

Damage

  • Gæst
Sv: MC Hjørnet- En oplevelse
« Svar #20 Dato: Februar 25, 2010, 02:50:03 pm »
Jeg købte min første MC (ny) hos MC-Hjørnet, en Yamaha XJ600 Diversion.

Hvornår har han solgt Yamaha spørger jeg dumt? I den tid jeg har kendt til butikken har han kun handlet Honda, Kawasaki og Aprilia...

Og med skræk for at blive høvlet ned i vores fine SV forum  :wink:, så er det nok ikke helt forkert at det er pga. prisen at Suzuki har været en af de meste solgte mc mærker i dk.

Det har du nok ret i... Jeg følte i hvert fald at jeg fik mest for pengene da jeg købt min SV'er ift. hvad konkurrenterne kunne tilbyde.

Jeg købte Yamaha hos mc-Hjørnet i år 2000 og 2001, jeg mener så at han stoppede med Yamaha i 2002, men ikke sikker.  :?

CooN

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 78
Sv: MC Hjørnet- En oplevelse
« Svar #21 Dato: Februar 25, 2010, 08:21:05 pm »
Hmmm .... det kalder vel på en fællestur: Vi kan line alle Suzi'erne op foran biksen og sige at vi har havde hørt han skulle være ny forhandler?!? Hvor er de røde pølser og ballonerne??
 :loser:
Den er jeg med på.  :mrgreen:
Tror de fleste i Kbh. området er rendt ind i ham og ud af hans butik.

Mads | Hvidovre

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 169
Sv: MC Hjørnet- En oplevelse
« Svar #22 Dato: Februar 25, 2010, 10:35:12 pm »
Hvad er det han har sagt på nationalt tv?

Kunne jeg da godt tænke mig at se :) Har nogen et link til det?

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Sv: MC Hjørnet- En oplevelse
« Svar #23 Dato: Februar 26, 2010, 10:29:11 am »
Hvad er det han har sagt på nationalt tv?

Kunne jeg da godt tænke mig at se :) Har nogen et link til det?
Det var vistnok DR's kontant som havde indslaget, men jeg kan ikke huske hvilket år. Prøv at google det.
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

c3

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 159
Sv: MC Hjørnet- En oplevelse
« Svar #24 Dato: Februar 26, 2010, 10:38:28 am »
Efter at have læst jeres indlæg om MC Hjørnet må jeg indrømme jeg var lidt interesseret i at se hvor butikken var og så ud. Giiisp! Der har jeg været!  :lipsrsealed: :lipsrsealed:

Umiddelbart synes jeg behandlingen man fik der var mindre positiv men ikke decideret ubehagelig. Det skal siges at det var 2 yngre gutter der ekspederede. Heldigvis købte jeg ikke noget der.

Paparazzi

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 95
Sv: MC Hjørnet- En oplevelse
« Svar #25 Dato: Februar 26, 2010, 06:02:29 pm »
Det absolut modsatte af Mc-hjørnet må så afgjort være FA. Moto i Brønshøj! Havde faktisk fået den anbefalet før jeg forvildede mig ind i " Harms way". Hold kæft nogen flinke mennesker :respekt:  Og en fed butik dobbelt :respekt: og god betjening trippel  :respekt: med  :orkester: til.

Intet problem med at låne en sv'er hvis det skulle være osv... Der kommer jeg igen

Mormad

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 381
  • And yet it moves...
    • Rumlepotten
Sv: MC Hjørnet- En oplevelse
« Svar #26 Dato: Februar 27, 2010, 12:36:40 pm »
Kan kun tilslutte mig. Har været ved Harms et par gange efter mindre ting og kommer der aldrig igen. Nu har jeg været ved FA Moto og har ikke behov for at lede længere, superflinke mennesker.
You never see a motorcycle parked outside a psychiatrist's office....

Rumlepotten: http://www.motorcykelgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=31446&ipc=106683

Flens

  • Wannabe
  • Indlæg: 1
Sv: MC Hjørnet- En oplevelse
« Svar #27 Dato: August 31, 2011, 11:53:57 am »
Jeg ved det er en gammel tråd - og har intet med en SV'er at gøre. Men hvor ellers kan komme af med gallen

Jeg har af en eller anden årsag forelsket mig i Aprilias RS 125 - uden nogen rationel forklaring. fik fortalt af PD DK at den stod en NY og formodentlig den sidste af alle steder hos MC Hjørnet
jeg har tidligere haft dårlige erfaringer med den lallende idiot til Per Harms da jeg var på jagt efter en FZR600 - valgte at købe ved anden forhandler

Nå men væbnet med de bedste intentioner om at ikke lade mig provokerer tog jeg til Hillerød. ganske rigtigt har han en stående - den har dog gået 40 km - er monteret med den type uorginale tun udstødning som blev anvendt i Magacin'ets test i 2009 - sjovt nok !! - den var møg beskidt - bagdækket var slidt til kanten. Per Harms blev dog ved med at påstå den var ny - Øh Hmmm. Det eneste der var nyt var Nyprisen !!!

Flens 

Nick

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 952
Sv: MC Hjørnet- En oplevelse
« Svar #28 Dato: August 31, 2011, 07:11:53 pm »
jeg kender også en der har haft købt en 125'er ude ved ham.. den har dog også været problemer med.. han er en nar af dimensioner man slet ikke kunne forestille sig...
SV650k7... RIP...
alt død og solgt... Er her som spøgelse :D

MKN

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 600
  • SV 1000 S - Kører som en drøm!
MC Hjørnet- En oplevelse
« Svar #29 Dato: September 01, 2011, 02:45:10 am »
Vil bare indskyde en hurtig post.
Har været deroppe en enkelt gang, og kommer der aldrig igen. Deres favorisering af deres "eget" mærke Finnegan?!?! Var helt sygt. Vi kiggede på en masse forskelligt, men det var bare lort lort og lort ifølge dem. Og med dragter til 10k og hjelme til 4-6k var det altså langtfra det prisleje vi kiggede efter. Dårlig service siger jeg bare :-P
SV 1000 S - Hvid - 2005 - Yoshimura Carbon potter - Powercommander - Sinter metal klodser - Hyperpro forgaffel fjedre - Justerbar styrdæmper - Egosæde - Klar baglygte med blink. Titax Greb.