Forfatter Emne: Ungeren  (Læst 4737 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

AG

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 192
Ungeren
« Dato: Maj 21, 2007, 10:36:54 pm »
Flashede lige "ungeren" på vej hjem..... Var det virkelig det de gik så meget amok over????? :whatever: :whatever: :whatever:
Zen and the Art of Motorcycle Maintenance

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Re: Ungeren
« Svar #1 Dato: Maj 22, 2007, 12:27:48 am »
Smukt syn

Freddy

  • Kalenderpedel
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2109
    • Mit sted...
Re: Ungeren
« Svar #2 Dato: Maj 22, 2007, 07:18:52 am »
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...

teamupsidedown

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 401
  • Vil du i vrimlen frem - Hold kablet stramt
    • SorteDaek.dk
Re: Ungeren
« Svar #3 Dato: Maj 22, 2007, 07:47:25 am »
Der er lige plads til en Pocket bike bane :lol:
Gixxxer til gaden
VTR til banen
SV650 Til Konen
Futtog på ryggen
SorteDaek.dk - gummi til madkassen

Bageren

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 400
  • Gul SV650S 2002
Re: Ungeren
« Svar #4 Dato: Maj 22, 2007, 07:56:38 am »
Afventer en Svea kommentar..  :innocent:  :wink:
Kasper Hartwich aka Bageren
SV650S '02 Gul

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: Ungeren
« Svar #5 Dato: Maj 22, 2007, 08:32:48 am »
Afventer en Svea kommentar..  :innocent:  :wink:

Og den skal du da få  :wink:

Nu mener jeg, at Josh kommer fra nordsjælland. Mon han nogensinde har været i Ungdomshuset. Eller prøver han mon bare, at være med på tidens trend, og svine hvad han mener at have et kendskab til ud fra medier og andre uvidende folks holdninger. Er det virkelig det de unge står for nu til dags. En fælles holdning til alt, uden at have sat sig ind i tingene. Satme godt, at jeg er en gammel røv, der kan finde ud af at have mine egne meninger.

Prøv at sætte jer ind i tingene før i kommer med latterlige bemærkninger. Den første anholdte fra gadekampene, da de ryddede Huset, var en mand på 44 år, og han kan vel næppe betegnes som "en af de unge hippier". Og flere af dem, der deltog i kampene, var de unge 2g´ere, der ville have deres "hævn" over politiet.

Solen skinner Josh, så se dog at komme ud og bike, se på de søde piger, just get a life, i stedet for at drøne ind forbi Ungeren og tage billeder af hvad der engang var. Vi kan også begynde at debatere Irakkrigen, muslimske tørklæder, politik, osv, men bør vi gøre det pis på et motorcykelforum??? Vi er mange med forskellige meninger og holdninger, og hvis vi begynder at diskutere politik (som jeg mener Ungdomshuset hører inde under), ja så kan vi hurtigt få mange verbale og grimme kampe inde på SVrider... Men hvis det er det i ønsker, så bring it on....  :loser: :loser:

SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Capone

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1590
Re: Ungeren
« Svar #6 Dato: Maj 22, 2007, 08:58:22 am »
Sure pose  :wink: :D.  Strømerne  :police: skal vist være glade for at SVea ikke gik på gaden kun iført vrede  :club: og frådende galde  :puke::twisted:




Her plejede at stå hvilken SV650S jeg havde fornøjelsen af fra 2004 til 2007.

Hippie Hansen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1250
  • SV 650 S K6
Re: Ungeren
« Svar #7 Dato: Maj 22, 2007, 09:59:50 am »

Og den skal du da få  :wink:

Nu mener jeg, at Josh kommer fra nordsjælland. Mon han nogensinde har været i Ungdomshuset. Eller prøver han mon bare, at være med på tidens trend, og svine hvad han mener at have et kendskab til ud fra medier og andre uvidende folks holdninger. Er det virkelig det de unge står for nu til dags. En fælles holdning til alt, uden at have sat sig ind i tingene. Satme godt, at jeg er en gammel røv, der kan finde ud af at have mine egne meninger.

Prøv at sætte jer ind i tingene før i kommer med latterlige bemærkninger. Den første anholdte fra gadekampene, da de ryddede Huset, var en mand på 44 år, og han kan vel næppe betegnes som "en af de unge hippier". Og flere af dem, der deltog i kampene, var de unge 2g´ere, der ville have deres "hævn" over politiet.

Solen skinner Josh, så se dog at komme ud og bike, se på de søde piger, just get a life, i stedet for at drøne ind forbi Ungeren og tage billeder af hvad der engang var. Vi kan også begynde at debatere Irakkrigen, muslimske tørklæder, politik, osv, men bør vi gøre det pis på et motorcykelforum??? Vi er mange med forskellige meninger og holdninger, og hvis vi begynder at diskutere politik (som jeg mener Ungdomshuset hører inde under), ja så kan vi hurtigt få mange verbale og grimme kampe inde på SVrider... Men hvis det er det i ønsker, så bring it on....  :loser: :loser:



THAT´S MY KIND OF GIRL!!!!!!

HC, hvor har du fundet hende? En bikertøs med sprøde holdninger, det er totalt i orden!!!
Fra juicens hovedstad - Rynkeby
SV650 Sk6 trackday-raket, til jeg får råd til en nummerplade.

amagerdk

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 684
    • www.amagerdemons.dk
Re: Ungeren
« Svar #8 Dato: Maj 22, 2007, 10:14:24 am »
Afventer en Svea kommentar..  :innocent:  :wink:

Og den skal du da få  :wink:

Nu mener jeg, at Josh kommer fra nordsjælland. Mon han nogensinde har været i Ungdomshuset. Eller prøver han mon bare, at være med på tidens trend, og svine hvad han mener at have et kendskab til ud fra medier og andre uvidende folks holdninger. Er det virkelig det de unge står for nu til dags. En fælles holdning til alt, uden at have sat sig ind i tingene. Satme godt, at jeg er en gammel røv, der kan finde ud af at have mine egne meninger.

Prøv at sætte jer ind i tingene før i kommer med latterlige bemærkninger. Den første anholdte fra gadekampene, da de ryddede Huset, var en mand på 44 år, og han kan vel næppe betegnes som "en af de unge hippier". Og flere af dem, der deltog i kampene, var de unge 2g´ere, der ville have deres "hævn" over politiet.

Solen skinner Josh, så se dog at komme ud og bike, se på de søde piger, just get a life, i stedet for at drøne ind forbi Ungeren og tage billeder af hvad der engang var. Vi kan også begynde at debatere Irakkrigen, muslimske tørklæder, politik, osv, men bør vi gøre det pis på et motorcykelforum??? Vi er mange med forskellige meninger og holdninger, og hvis vi begynder at diskutere politik (som jeg mener Ungdomshuset hører inde under), ja så kan vi hurtigt få mange verbale og grimme kampe inde på SVrider... Men hvis det er det i ønsker, så bring it on....  :loser: :loser:



Kan kun være enig i at der ingen grund er til at bringe politiske diskutioner ind på SVrider, men alligevel virker det for mig som om at du alligevel ønsker det sidste ord i en ikke opstået diskution ved at pointere et par "facts" omkring sagen, generalisere en smule og så et smide et par småsvinere af sted.
Se det synes jeg så til gengæld er lame  :thumbsdown:

Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
Re: Ungeren
« Svar #9 Dato: Maj 22, 2007, 10:32:31 am »
Afventer en Svea kommentar..  :innocent:  :wink:

Og den skal du da få  :wink:
bla bla bla bla
, så bring it on....  :loser: :loser:

MEEEOOOOOVVVVVV en tigermis med skarpe klør og en dobbelt espresso(for meget :rolleyes:
   

Rask

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 698
Re: Ungeren
« Svar #10 Dato: Maj 22, 2007, 10:48:52 am »
Nåeeeeee ja  :loser:. Så gik lyset op for mig....

Kald mig bare jyde med stort Y. Først nu fatter jeg hvad "ungeren" er/var. Åbenbart et slang ord for ungdomshuset, som jo er blevet væltet.  :wink:

Trode den var død og borte den sag  :?


Hilsen

Jyden aka Morten (som ikke fatter en skid af hvad der foregår i Kbh).  :mrgreen:

Honda CBX 1000 "Super sport" 1981.

Mine ex´er:
Yamaha FZ6 2006
Suzuki SV 650 S K1
Suzuki GS 500 2003

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: Ungeren
« Svar #11 Dato: Maj 22, 2007, 11:55:34 am »
Der er lige plads til en Pocket bike bane :lol:

Ha ha ha ha ha - det ville være fucking nice!!! Jeg bor 250m længere nede af jagtvej  :D :twisted:

Ungeren? Hmmm ja - jeg er da ked af at det kulturelle element som boede i Jagtvej 69 er gået tabt til fordel for vold og demonstrationer. Men jeg kan sq ikke se hvad der ville være galt ved at det flyttede ud på amager fælled. Jeg ville da stadig komme der hvis jeg syntes at det var fedt selvom det lå på amager. I forvejen rejser jeg da vidt og bredt for rock'en!!! (hvor er den headbangende smiley?)... Skal til Århus i Juli til Metallica med Pit-Billetter... Fucking aye!!!

I det hele taget syns jeg at både kommunen, regeringen og de unge har spillet fallit i denne her sag. Der var som udgangspunkt ikke nogen der havde intentioner om at gå i dialog om noget som helst med nogen. Det er sq for tyndt!!! Hvad skal vi med demokratiet i denne her sag hvis der ikke er nogen der benytter det?

Regering, Kommune og ballademagere - grow up og lev op til jeres individuelle ansvar!!!!  :thumbsdown:

EDIT: Tak MOOLEX!!! You ROCK  :twisted:
« Senest Redigeret: Maj 22, 2007, 12:26:49 pm af skurkenfradallas »
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Czar

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 23
Re: Ungeren
« Svar #12 Dato: Maj 22, 2007, 12:00:17 pm »
Afventer en Svea kommentar..  :innocent:  :wink:

Og den skal du da få  :wink:

Nu mener jeg, at Josh kommer fra nordsjælland. Mon han nogensinde har været i Ungdomshuset. Eller prøver han mon bare, at være med på tidens trend, og svine hvad han mener at have et kendskab til ud fra medier og andre uvidende folks holdninger. Er det virkelig det de unge står for nu til dags. En fælles holdning til alt, uden at have sat sig ind i tingene. Satme godt, at jeg er en gammel røv, der kan finde ud af at have mine egne meninger.

Prøv at sætte jer ind i tingene før i kommer med latterlige bemærkninger. Den første anholdte fra gadekampene, da de ryddede Huset, var en mand på 44 år, og han kan vel næppe betegnes som "en af de unge hippier". Og flere af dem, der deltog i kampene, var de unge 2g´ere, der ville have deres "hævn" over politiet.

Solen skinner Josh, så se dog at komme ud og bike, se på de søde piger, just get a life, i stedet for at drøne ind forbi Ungeren og tage billeder af hvad der engang var. Vi kan også begynde at debatere Irakkrigen, muslimske tørklæder, politik, osv, men bør vi gøre det pis på et motorcykelforum??? Vi er mange med forskellige meninger og holdninger, og hvis vi begynder at diskutere politik (som jeg mener Ungdomshuset hører inde under), ja så kan vi hurtigt få mange verbale og grimme kampe inde på SVrider... Men hvis det er det i ønsker, så bring it on....  :loser: :loser:




x2

teamupsidedown

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 401
  • Vil du i vrimlen frem - Hold kablet stramt
    • SorteDaek.dk
Re: Ungeren
« Svar #13 Dato: Maj 22, 2007, 01:12:19 pm »
Der er lige plads til en Pocket bike bane :lol:

Ha ha ha ha ha - det ville være fucking nice!!! Jeg bor 250m længere nede af jagtvej  :D :twisted:

Ungeren? Hmmm ja - jeg er da ked af at det kulturelle element som boede i Jagtvej 69 er gået tabt til fordel for vold og demonstrationer. Men jeg kan sq ikke se hvad der ville være galt ved at det flyttede ud på amager fælled. Jeg ville da stadig komme der hvis jeg syntes at det var fedt selvom det lå på amager. I forvejen rejser jeg da vidt og bredt for rock'en!!! (hvor er den headbangende smiley?)... Skal til Århus i Juli til Metallica med Pit-Billetter... Fucking aye!!!

I det hele taget syns jeg at både kommunen, regeringen og de unge har spillet fallit i denne her sag. Der var som udgangspunkt ikke nogen der havde intentioner om at gå i dialog om noget som helst med nogen. Det er sq for tyndt!!! Hvad skal vi med demokratiet i denne her sag hvis der ikke er nogen der benytter det?

Regering, Kommune og ballademagere - grow up og lev op til jeres individuelle ansvar!!!!  :thumbsdown:

EDIT: Tak MOOLEX!!! You ROCK  :twisted:
Hørt!!!
Gixxxer til gaden
VTR til banen
SV650 Til Konen
Futtog på ryggen
SorteDaek.dk - gummi til madkassen

AG

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 192
Re: Ungeren
« Svar #14 Dato: Maj 22, 2007, 06:45:27 pm »
WOW CHILL! 8)

Vil ikke pisse nogen af.... tror jeg holder mig til rider relaterede stof fra nu af! (Vi kan jo altid diskutere videre en dag på lange linje).

 :orkester: :orkester: :orkester:
Zen and the Art of Motorcycle Maintenance