Forfatter Emne: SV tur/træf Lørdag d.6/8  (Læst 37199 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
SV tur/træf Lørdag d.6/8
« Svar #30 Dato: Juli 14, 2005, 01:12:15 pm »
Citat fra: Majse
Ser ud til at vi bliver mange... Fedt... Men Rubin, hvad med dig og kone ( du må da kunne lokke hende bagpå, og Anita, hvad med dig og Rene.. Kommer I ikke også....


Ja, kom nu på banen folkens... Men hvad egentlig med Alex. Var det ikke noget med at han skulle være fiskemad i dagens anledning (Ellers foreslår jeg at vi udskifter ham med Bill, det vil give ordet fiskeboller en helt ny mening  :twisted:  :twisted: ) <-- Undskyld, er nu helt fjollet igen
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Bill

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1414
  • Nu med gixxer :D
SV tur/træf Lørdag d.6/8
« Svar #31 Dato: Juli 14, 2005, 02:51:04 pm »
Citat fra: SVea
Ja, kom nu på banen folkens... Men hvad egentlig med Alex. Var det ikke noget med at han skulle være fiskemad i dagens anledning (Ellers foreslår jeg at vi udskifter ham med Bill, det vil give ordet fiskeboller en helt ny mening  :twisted:  :twisted: ) <-- Undskyld, er nu helt fjollet igen


Så kommer jeg IKKE  :evil:
Er kommet til at købe en GSX-R 750 K7 med lidt lir på... Shit happens :D

Rubin

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 573
SV tur/træf Lørdag d.6/8
« Svar #32 Dato: Juli 15, 2005, 11:00:23 am »
Spørg lige om jeg ikke gerne ville med, men har for længe siden sagt ja tak til en 2x40 års  :shock:

Og afstemningen? Den tør jeg sgutte byde ind på  :wink:
Rubin
Havde en gang en SV1000SK3 sølvgrå m. Hamicad nr.pladeholder, hugger, sort  double bubble, akropovic titanium og scottoiler.

Anita

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 133
SV tur/træf Lørdag d.6/8
« Svar #33 Dato: Juli 15, 2005, 06:59:39 pm »
Æv, jeg skal til et andet træf den week-end....... :cry:
SV1000S K4

Nikolaj

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1774
  • Hvis du kan dreje, kører du ikke hurtigt nok.
.
« Svar #34 Dato: Juli 16, 2005, 12:23:24 am »
Jeg tror faktisk gerne jeg også vil med .. og kan få planerne til at gå op .. Kan jeg stadig nå at melde mig til ??
Gaden : TIL SALG : GSXR 1000 K7 Sort/Orange.
Banen : GSXR 750 K7 Sort/Hvid.

Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
SV tur/træf Lørdag d.6/8
« Svar #35 Dato: Juli 16, 2005, 12:56:34 am »
der er altid plads til en til og så længe der ikke lige er 100 som melder sig til inden for de sidste 24 timer så er der no problemos senor,

har kørt turen i dag og må sige at der er lidt til alle; lækre 90'er, stille morfar veje, lige stræk med håndgas potentiale, Heino flyvere, og ikke mindst masser af pølsekræmmere og ishuse, dog er den lidt lang ca 200km med det hele, min venstre hånd var ihvertfald smadret :oops:  :oops:(damn jeg må have en quick-shifter fra dyno), da jeg nåede hjem,  men det var selvfølgelig også uden pauser  :twisted:  :twisted:  :twisted:
   

Alex

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1238
SV tur/træf Lørdag d.6/8
« Svar #36 Dato: Juli 17, 2005, 03:51:59 pm »
Citat fra: SVea


Ja, kom nu på banen folkens... Men hvad egentlig med Alex. Var det ikke noget med at han skulle være fiskemad i dagens anledning (Ellers foreslår jeg at vi udskifter ham med Bill, det vil give ordet fiskeboller en helt ny mening  :twisted:  :twisted: ) <-- Undskyld, er nu helt fjollet igen



HÆH !!   ..RART med noget gakket humor   :lol:  :lol:

Takker for opmærksomheden  :D    ..jeg kommer selvfølgelig også !
så må vi se om der skal luftes skræv-klodser eller ej..

og turen på ca 200 km lyder da helt fin !  ... det ser jeg frem til !

og SVea..  jeg har købt ny pc, så burde jeg være klar med nogle kommentarer...   :D  :D
Alex

- hvis ikke man kommer ud til kanten, er det ikke sjovt

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
SV tur/træf Lørdag d.6/8
« Svar #37 Dato: Juli 18, 2005, 10:29:14 am »
Citat fra: Moolex(Christian)
har kørt turen i dag og må sige at der er lidt til alle; lækre 90'er, stille morfar veje, lige stræk med håndgas potentiale, Heino flyvere, og ikke mindst masser af pølsekræmmere og ishuse, dog er den lidt lang ca 200km med det hele, min venstre hånd var ihvertfald smadret :oops:  :oops:(damn jeg må have en quick-shifter fra dyno), da jeg nåede hjem,  men det var selvfølgelig også uden pauser  :twisted:  :twisted:  :twisted:


Mon ikke du burde sende Majse ud på turen også ? Det ser jo noget ud til at det er hende der kommer til at styre   :P  :wink:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
SV tur/træf Lørdag d.6/8
« Svar #38 Dato: Juli 18, 2005, 11:41:17 am »
Citér
Mon ikke du burde sende Majse ud på turen også ? Det ser jo noget ud til at det er hende der kommer til at styre   :P  :wink:


Mon ikke jeg kan få tilsnusket mig 50 km hvor jeg kører.. nu kender jeg jo heldigvis starten af ruten.. så måske er det mig der sidder bag styret der... Når turen er så lang så må der jo være lidt til mig.. ellers kan det jo være at jeg står klar med lækkerier når folk kommer..  :lol:

Kom lige på en ide... Ku det ikke være fedt og lave en fotosession med modeller ... altså os.. Drenge i stramme tights og tøser i bikini , og så op på cyklen... jeg skal nok tage billederne ( jeg er ikke med som model )... så kan vi lægge dem ud på jeres billedalbums...  :wink:  :wink:  :wink:

Det vil ihvertfald more mig ret meget.. Vi tager den når I har fået en del indenbords.. så er I nok villige... :lol:  :lol:

Majse ( banditten )[/quote]

Ole

  • Formanden
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2090
SV tur/træf Lørdag d.6/8
« Svar #39 Dato: Juli 18, 2005, 12:04:21 pm »
Citat fra: Alex

og SVea..  jeg har købt ny pc, så burde jeg være klar med nogle kommentarer...   :D  :D


Næste gang skal du nok overveje at købe en Mac :)
Ole
Formand for Danmarks hyggeligste motorcykelklub :)

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
SV tur/træf Lørdag d.6/8
« Svar #40 Dato: Juli 18, 2005, 12:10:41 pm »
Citat fra: Majse

Kom lige på en ide... Ku det ikke være fedt og lave en fotosession med modeller ... altså os.. Drenge i stramme tights og tøser i bikini , og så op på cyklen... jeg skal nok tage billederne ( jeg er ikke med som model )... så kan vi lægge dem ud på jeres billedalbums...  :wink:  :wink:  :wink:

Majse ( banditten )
Det lyder som en fin idé med billeder af maskinen med piloten på.
"Men in tights"??? :?  :?  :?  Er det nu en go idé??? :lol:  :lol:  :lol:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
SV tur/træf Lørdag d.6/8
« Svar #41 Dato: Juli 18, 2005, 01:31:04 pm »
Citat fra: Majse

Kom lige på en ide... Ku det ikke være fedt og lave en fotosession med modeller ... altså os.. Drenge i stramme tights og tøser i bikini , og så op på cyklen... jeg skal nok tage billederne ( jeg er ikke med som model )... så kan vi lægge dem ud på jeres billedalbums...  :wink:  :wink:  :wink:


Jeg har vist ført mig rigeligt frem, så jeg behøver vist heller ikke lege "model" mere... Jeg tager også kamera med, og "Men in tights" er ikke noget problem for mig... Nu glæder jeg mig da for alvor!!
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
SV tur/træf Lørdag d.6/8
« Svar #42 Dato: Juli 18, 2005, 02:06:32 pm »
Citér
Det lyder som en fin idé med billeder af maskinen med piloten på.
"Men in tights"??? :?  :?  :?  Er det nu en go idé??? :lol:  :lol:  :lol:


Vi tøser skal vel også nyde synet engang imellem..  :lol:  Svea og jeg står helt sikkert klar med vores kamera.. og jeg har på mit et mega godt Zoom, så vogt jer...  :wink:  :wink:  :wink:

Majse[/quote]

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
SV tur/træf Lørdag d.6/8
« Svar #43 Dato: Juli 18, 2005, 03:38:05 pm »
Citat fra: SVea
Citat fra: Majse

Kom lige på en ide... Ku det ikke være fedt og lave en fotosession med modeller ... altså os.. Drenge i stramme tights og tøser i bikini , og så op på cyklen... jeg skal nok tage billederne ( jeg er ikke med som model )... så kan vi lægge dem ud på jeres billedalbums...  :wink:  :wink:  :wink:


Jeg har vist ført mig rigeligt frem, så jeg behøver vist heller ikke lege "model" mere... Jeg tager også kamera med, og "Men in tights" er ikke noget problem for mig... Nu glæder jeg mig da for alvor!!


 :shock:  :oops: Med de udmeldinger tror jeg sgu ikke der er nogen jyder der tør deltage  :twisted:  :wink:

Er der ellers nogen der føler sig glemt og gemt i deltagerlisten på side 1 ?
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
SV tur/træf Lørdag d.6/8
« Svar #44 Dato: Juli 18, 2005, 04:37:41 pm »
Citat fra: nyg
Citat fra: Paw
Jeg vil som stadig gerne komme.

Tager nok også konen med :?


Hvorfor så misfornøjet Paw? Holder hun dig i kort snor...?



Jeg kommer også - alene  :P


Citat fra: b2
Er der ellers nogen der føler sig glemt og gemt i deltagerlisten på side 1 ?


Jep! Puller - jeg skal også på listen.
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson