Forumliv > Trackdays og køreteknik

Knutstorp banen bliver længere!

(1/2) > >>

Majse:
Fik at vide idag at omkring 2009 vil knutstorp være længere.. Hårnålesvinget fjernes og der bygges ud den vej til.. Har andre hørt mere om det..???? 

Luske:

--- Citat fra: Majse efter Januar 05, 2008, 09:57:57 pm ---Fik at vide idag at omkring 2009 vil knutstorp være længere.. Hårnålesvinget fjernes og der bygges ud den vej til.. Har andre hørt mere om det..???? 

--- Afslutning på citat ---
ikke endnu.. men det ville da være fedt..   (er ikke så vild med den hårnål... og det er vidst gensidigt :D )

Banditten:

--- Citat fra: Luske efter Januar 05, 2008, 10:46:00 pm ---
--- Citat fra: Majse efter Januar 05, 2008, 09:57:57 pm ---Fik at vide idag at omkring 2009 vil knutstorp være længere.. Hårnålesvinget fjernes og der bygges ud den vej til.. Har andre hørt mere om det..???? 

--- Afslutning på citat ---
ikke endnu.. men det ville da være fedt..   (er ikke så vild med den hårnål... og det er vidst gensidigt :D )

--- Afslutning på citat ---

Jeg har også været ude og plukke blomster i det sving ....  :innocent:

Majse:
Ja, det gør en del vidst.. Så det ryger nu... Jeg ved ikke hvor meget længere banen bliver.. Men det kommer jo nok til at påvirke team trackday dage og andre muligheder for at drøne race deroppe.. Med mindre de gør det i vinterperioden.. Men det tror jeg nu ikke med hensyn til asfalten.. Men Men.. lige meget hvad er det da fedt at den skal være længere..  :thumbsup:

Martin CTD:
Pis, det er et af mine yndlingssving  :brok:


...selv om jeg røg rundt i det i '04  :lmao:



Men fedt at banen bliver længere - håber jeg...

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version