Forfatter Emne: Gratis benzin  (Læst 5267 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

runes-mc.dk

  • Potentiel trackday junkie...
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2174
  • Bedre vejr i år end sidste år, tak...
    • http://www.runes-mc.dk
Gratis benzin
« Dato: Juli 05, 2005, 02:32:02 pm »
Rune Rasmussen, kører på en sølv/sort Gixxer600 2005 med diverse gejl :)

Bill

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1414
  • Nu med gixxer :D
Gratis benzin
« Svar #1 Dato: Juli 05, 2005, 03:06:45 pm »
Det ville sgu ellers ikke være tosset. :wink:
Hvis man ikke var så snu kunne man da godt få sig en lang næse, når man havde tanket bilen op og vill eind og indløse gavekortet.  :roll:
Er kommet til at købe en GSX-R 750 K7 med lidt lir på... Shit happens :D

Bongers

  • Gæst
Gratis benzin
« Svar #2 Dato: Juli 05, 2005, 03:08:29 pm »
Fuck - en gang provaganta :evil:  luk børnehuset og riv ungdomshuset ned – hvorfor har sådan mennesker ikke en klap forstand på hvad der foregår i verden.. pisser mig af  :twisted:  :twisted:

(og hvorfor skulle dette ikke også gælder for mc - nu er jeg endnu mere sur…)

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Gratis benzin
« Svar #3 Dato: Juli 05, 2005, 03:09:52 pm »
Specielt når man så havde valgt det dyreste sted man kunne finde, bare for at prøve at tanke op til overpris! :evil:  :lol:  :lol:  :lol:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Nikolaj

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1774
  • Hvis du kan dreje, kører du ikke hurtigt nok.
.
« Svar #4 Dato: Juli 05, 2005, 06:44:59 pm »
Hehe .. i USA kunne man jo tanke bilen og lægge sag an mod dem der har skrevet internet siden for at få benzinen betalt .. og så lige 30 millioner oveni fordi man føler sig snydt og bedraget (og til grin).
Gaden : TIL SALG : GSXR 1000 K7 Sort/Orange.
Banen : GSXR 750 K7 Sort/Hvid.

Lars VK

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 28
Gratis benzin
« Svar #5 Dato: Juli 05, 2005, 07:41:59 pm »
Citér
Fuck - en gang provaganta  luk børnehuset og riv ungdomshuset ned – hvorfor har sådan mennesker ikke en klap forstand på hvad der foregår i verden.. pisser mig af  


Propaganda er det næppe, der tales jo ikke for nogen speciel sag, så derfor er det næppe et ord der kan anvendes om dette, derimod kan man sige det er ulovligt, dumt og ikke særligt smart hvis man gerne vil sige noget fornuftigt om noget.

Ungdomshuset er i 1980érne overdraget til Nørrebros ungdom som en gave, af daværende overborgmester Egon Weidekampf, at kbh´s kommune senere hen ar prøvet at løbe fra aftalen er en helt anden historie. Børnehuset blev ryddet ca. 1990 af et massivt politiopbud og der i idag ejerlejligeder....

Angående hvad der sker ude i verden.....
lad os se på det... En krig i irak, angiveligt med det formål at befri det irakiske folk fra  en hensynsløs diktator.
så langt så godt...lige indtil krigen har varet et styke tid og en stor del af befolkningen ikke har adgang til el eller rent vand, hvordan kan det så være? jo der er fordi oprørsstyrker bliver ved med at angribe amerikanske stryrker i de pågældende områder, og så det fatum at det jo er af højere prioritet at få bygget en pipeline ud af irak, så den irakiske olie kan flyde ud af irak ind i kuwait og være med til at sænke oliepriserne til god gavn for den Amerikanske national økonomi i særdeleshed, samt A.P. møller, der er meget afhængig af lave oliepriser.

Så hvis det der sker ude i verden er at olie, økonomi og politiske hensyn står over millioner af menneskeliv, så har du nok ret...Vi fatter ikke en skid!!!
Vi har kun det skægt vi sidder på.....

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Gratis benzin
« Svar #6 Dato: Juli 05, 2005, 10:34:52 pm »
Nu er siden pludselig væk.... Eller også er Mac´en blevet syg og vil ikke vise den  :?:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
Gratis benzin
« Svar #7 Dato: Juli 06, 2005, 12:52:31 am »
http://folkegave.host.sk/

Desværre ingen gratis benzin i dag



pis os'
   

jeppe

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 125
Gratis benzin
« Svar #8 Dato: Juli 06, 2005, 01:41:49 am »
kan i ikke finde et andet sted at skrive om politik.
SV1000S med öhlins gaffel og bagdæmper så bliver det ikke meget bedre

Havenissen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 500
  • Havenissernes Befrielsesfront
Gratis benzin
« Svar #9 Dato: Juli 06, 2005, 08:12:41 am »
Citat fra: jeppe
kan i ikke finde et andet sted at skrive om politik.


Sådan som meget politik foregår for tiden må under "sjov" på et forum da være det helt rigtige sted at skrive om det  :lol:  :lol:
Havenissen AKA Mads Peter
Sort SV650N K5

Bongers

  • Gæst
Gratis benzin
« Svar #10 Dato: Juli 06, 2005, 09:00:10 am »
Provaganta – lavet af fuckup unge, der selv mener det er fedt at gå med benvarmere, hue, og masser af sikkerhedsnåle. Og tror at deres sag er at alle skal være lige og ingen skal eje mere end andre… (den sag ville jeg nok også havde kæmpet for hvis jeg selv var nede på samme niveau som den… men de udskiller sig fra de fattige, de svage og de syge – ved at havde masser af penge og overskud til at drikke bajer, ryge hash og kast med murbrokker!! )

Tror at der er nogen der synes det er en god sag – og resten bare løber med, enten fordi deres forældre i hellerup, heller vil arbejde end være sammen med deres eget afkom, eller at de unge bare ønsker spænding….

Jeg forstår simpelt ikke denne form for mennesker….

Capone

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1590
Gratis benzin
« Svar #11 Dato: Juli 06, 2005, 09:23:08 am »
Citat fra: Bongers

Jeg forstår simpelt ikke denne form for mennesker….


De sku' sig et arbejde!  :twisted:

hmm mine fingre sover åbenbart stadig her til morgen.  :lol:

Her plejede at stå hvilken SV650S jeg havde fornøjelsen af fra 2004 til 2007.

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Gratis benzin
« Svar #12 Dato: Juli 06, 2005, 09:34:00 am »
Citat fra: Capone
Citat fra: Bongers

Jeg forstår simpelt ikke denne form for mennesker….


De sku' sig et arbejde!  :twisted:
Ja det sku´ de! :wink:  :lol:  :lol:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Anders

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 391
    • http://www.nif-trading.dk
Gratis benzin
« Svar #13 Dato: Juli 06, 2005, 09:36:04 am »
Hmmm... jeg er selv politisk aktiv og har bestemt andre meninger om nogle af de ting der er fremført i denne tråd, end de meninger der er ytret. Jeg syntes man skal passe på ikke at forsimple ting, som det let kan blive i sådan en tråd!

Skal vi ikke aftale at politik der ikke handler om motorcykler og afgifter, færdselslov mv. ikke hører til på forummet?
YAMAHA FZS 600 Fazer

Lars VK

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 28
Gratis benzin
« Svar #14 Dato: Juli 06, 2005, 09:47:16 am »
Hmm. der er nogenlunde det mest usaglige jeg nogensinde har hørt..

Hvis du afslutningsvis konkludere du ikke forstår den slags mennesker
bør du ikke bruge et helt afsnit på at forklare om hvem de er, i øvrigt er den helt gal. man kan ikke bare sige alt muligt om en særlig gruppe mennesker, overfor hvem man har en række fordomme, uden at vide om det er fakta der tales, jeg taler jo heller ikke om din person, og om hvad du kan lide og ikke lide, og hvor dine forældre bor set i forhold hvor meget for stærkt du køre eller hvor mange bajerere du drikkker, det gør jeg ikke fordi jeg ikke aner en klap om det.  - det er derfor mest rimeligt at argumentere på fornuftig vis for de holdninger man har, og hvis såfremt i fald, de holdninger du har, er kogt ned til ; de autonome er en flok sikkerhedsnåle der ryger tjald, og de skal ikke blande sig i vores verden, og slet ikke i benvarmere.  

Så mener jeg det er bedst vi bare taler om motorcykler.

Det kan være vi kan være enige om noget i den sammenhæng :wink:
Vi har kun det skægt vi sidder på.....