Forfatter Emne: Speed shop i Kolding  (Læst 13835 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Anders

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 391
    • http://www.nif-trading.dk
Speed shop i Kolding
« Dato: April 25, 2005, 01:01:01 pm »
http://www.speedshopkolding.dk/

I Kolding ligger der 2 motorcykelværksteder. 1 der har været der i nogle år - Kolding Mini Motor (og her er de rigtig flinke og venlige). og Speed Shop der er eget af en kvinde, der vist selv har kørt speedway tidligere.

Denne anmeldelse handler om SPEED SHOP. Jeg har brugt værkstedet til service af min tidligere maskine - Yamaha XJ600 - og har flere bekendte der har brugt / bruger værkstedet. For en af mine bekendte lavede de et givi-rack, da det ikke kan købes i fri vægt - uden særlig beregning.

Jeg aftalte en tid for aflevering og afhentning af cyklen - alt blev overholdt. Jeg aftalte hvad der skulle gøres - alt blev overholdt.
Priserne er MEGET rimelige.

Da jeg så hentede min maskine og kørte hjem på den blev jeg virkelig overrasket. Den knastkæde som to andre værksteder ikke kunne få til at holde kæft, ja, den havde de fikset - uden beregning.  :shock:
De små tynde pis-plastik skruer som holdte kåbeglasset, dem havde de skiftet med små torx skruer - uden beregning.  :shock:

Maskinen havde gået næsten 90 T.km da den var til sidste service, men lød som ny (næsten) da den kørte derfra.  8)

Jeg er ikke i tvivl om hvor min nye Suzuki skal serviceres....  :D
YAMAHA FZS 600 Fazer

Anders

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 391
    • http://www.nif-trading.dk
Speed shop i Kolding
« Svar #1 Dato: Juli 11, 2005, 12:20:52 pm »
Så har jeg haft Suzukien til service (48.000 km) ved SpeedShop Kolding.

Pris 1700 kr. inkl. alt (også moms  :evil: ) samt en ekstra liter olie (fuldsyntetisk a pro pro tidligere tråd herom!)

Fik justeret ventiler, skiftet tændrør, bremsevæske, kølervæske, tjekket kølertermostat, skiftet olie, kaburator synk,  kontrolleret samtlige funktioner, justeret lys og hvad der ellers hører til af småting på et stort service. Hun stempler også bogen.

Resultat: kører perfekt!  8)  var åbenbart ikke fuldt synk i karburatorer før!  :oops:

Endnu engang super service... og til en fair pris syntes jeg!
YAMAHA FZS 600 Fazer

fldahl

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 343
  • the devil made me do it...
Re: Speed shop i Kolding
« Svar #2 Dato: Maj 18, 2006, 02:45:26 pm »
Hej alle

Først: Speed Shop er flyttet til Gesten i nærheden af Vejen - så de har altså ikke længere værksted i Kolding

Men

Det gør ikke noget.!

Havde min SV650S til stort service (24.000km) i sidste uge. Kontrol af ventiler, knastkæde osv osv.

Ud over, det var mit klare indtryk, at jeg overlod maskinen i endog særdeles kyndige hænder, så betalte jeg kun kr. 1.500,- alt i alt.!

De skifter kun det, der rent faktisk er nødvendigt at skifte - og de virker i øvrigt til, at sætte en ære i, at gøre et ordentligt stykke arbejde. Det er lige præcis, hvad jeg ønsker mig af et værksted.!

Billigt og - i mine øjne - professionelt
Nu uden tohjulet liv...

fldahl

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 343
  • the devil made me do it...
Re: Speed shop i Kolding
« Svar #3 Dato: Marts 21, 2007, 10:14:55 am »
Halløj.!

Nogen, der ved, hvad der er blevet af Sabrina og hendes speedshop.?

Hjemmesiden er ikke opdateret og nummeret er ikke i drift.?!?

Pfh. tak
Nu uden tohjulet liv...

Rask

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 698
Re: Speed shop i Kolding
« Svar #4 Dato: April 07, 2007, 08:04:25 pm »
Yes! Det ved jeg  :loser:. Jeg har lige hentet min SV hos Sabrina her i formiddag!  :mrgreen:

Du træffer hende på mobil 2640 0501 - send evt. en sms. Der kan godt gå en dags tid før hun giver lyd fra sig, da hun har alm. arbejde ved siden af Speedshoppen.

Morten
Honda CBX 1000 "Super sport" 1981.

Mine ex´er:
Yamaha FZ6 2006
Suzuki SV 650 S K1
Suzuki GS 500 2003

fldahl

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 343
  • the devil made me do it...
Re: Speed shop i Kolding
« Svar #5 Dato: April 07, 2007, 08:16:34 pm »
hej Morten

tusind tak for info
Nu uden tohjulet liv...

Rask

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 698
Re: Speed shop i Kolding
« Svar #6 Dato: Marts 14, 2009, 03:45:05 pm »
Endnu en positiv oplevelse  :respekt:

Service til min FZ6 inkl nyt batteri, montering af medbragt udstødning, montering af medbragt styr = 1.806 kr. alt inkl (også moms...).

Det er satme i orden venner  :D


/Morten
Honda CBX 1000 "Super sport" 1981.

Mine ex´er:
Yamaha FZ6 2006
Suzuki SV 650 S K1
Suzuki GS 500 2003