Forfatter Emne: Så blev der indkøbt en SV'er.  (Læst 3720 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Werup

  • Wannabe
  • Indlæg: 3
Så blev der indkøbt en SV'er.
« Dato: August 17, 2009, 06:16:57 pm »
Hej alle sammen.

 Faldt over siden og tænkte, den må jeg være medlem af nu hvor jeg også har en SV'er.

Jeg har fået købt mig en ejerscykel, som virkelig er pusset og plejet. Det er skrevet logbog over den siden dag 1. Jeg er 20 år gammel er fra taastrup. Det er min første cykel, og den er neddroslet. Den køre utrolig godt.

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=31258

 Mvh Simon

Big G

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2419
  • se mig, spasser.....
Re: Så blev der indkøbt en SV'er.
« Svar #1 Dato: August 17, 2009, 06:36:58 pm »
Stort tillykke med den, og velkommen til. 90K er ingenting for en oldschool, det kan vist godt stikkes herinde.

Den ser nu pæn ud i forhold til den grimme sølvgrå madkasse der holder ved siden af  :innocent:
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

Damage

  • Gæst
Re: Så blev der indkøbt en SV'er.
« Svar #2 Dato: August 17, 2009, 07:02:51 pm »
Velkommen til.  :)

Werup

  • Wannabe
  • Indlæg: 3
Re: Så blev der indkøbt en SV'er.
« Svar #3 Dato: August 17, 2009, 07:11:58 pm »
Stort tillykke med den, og velkommen til. 90K er ingenting for en oldschool, det kan vist godt stikkes herinde.

Den ser nu pæn ud i forhold til den grimme sølvgrå madkasse der holder ved siden af  :innocent:

Det er en kammerats sutsko :) Han synes den skulle være med på billedet.

Forresten mangler tøj. I må gerne skrive nogle gode butikker og hjemmesider. Butikkerne må gerne ligge i kbh området.

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Re: Så blev der indkøbt en SV'er.
« Svar #4 Dato: August 17, 2009, 07:35:32 pm »
Hej alle sammen.

 Faldt over siden og tænkte, den må jeg være medlem af nu hvor jeg også har en SV'er.

Jeg har fået købt mig en ejerscykel, som virkelig er pusset og plejet. Det er skrevet logbog over den siden dag 1. Jeg er 20 år gammel er fra taastrup. Det er min første cykel, og den er neddroslet. Den køre utrolig godt.

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=31258

 Mvh Simon

For satan da !
Det er jo ikke bare en Oldschool, men tilmed også en 2000'er i den rigtige farve  :respekt:

Og Big G skriver er 90.000 Km ingenting for en Oldschool  :mrgreen:

Velkommen til  :D :D
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

NielSV650

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3092
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
Re: Så blev der indkøbt en SV'er.
« Svar #5 Dato: August 17, 2009, 10:52:34 pm »
Fedt nok! Velkommen til :-)


Jeg hader når folk spørger, men hvad måtte du slippe for raketten??
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: Så blev der indkøbt en SV'er.
« Svar #6 Dato: August 17, 2009, 11:01:16 pm »
Tillykke med den og velkommen til! Som B2 antyder burde man mistænke Suzuki for at have produceret den model på en tidl. fabrik for militært isenkram i Rusland. Den er det eneste som er tilbage efter en atomkrig!
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Kondi

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 887
Re: Så blev der indkøbt en SV'er.
« Svar #7 Dato: August 18, 2009, 09:26:58 am »
B2, du må altså snart rive fat i Suzuki! De må kunne brygge lidt solid markedsføring på den historie:

[japanske accent]"yeess, weryy nice bike - amazingng construucctjiion! Build for Survival!!! Look at this! Look!! Still going strrroonngg! Amazziinngg - amaazziinngg!!"[/japansk accent]. Og så en bunke samuraisværd og ninja'er der hopper rundt samt godt med små smidige japaner-piger i flurocerende tøj.
(Ej, nu skal jeg da heller ikke hjælpe dem for meget ...)  :angel:

Kaster mindst en Gsxr1000k9 af sig!



Sv1000sK6, grå, fuldkåbe, K&N, PC3, Akrapovic

Tidligere kørt:
Triumph Daytona 675, 2007 i den hurtige farve; rød! :angel:
Sv650s K6, PowerCommander III USB, PiperCross filter, Fuldt MIVV-system, Miniblink, Puig-hugger, Org. bundkåbe, Fender Eliminator

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Re: Så blev der indkøbt en SV'er.
« Svar #8 Dato: August 18, 2009, 09:33:43 am »
B2, du må altså snart rive fat i Suzuki! De må kunne brygge lidt solid markedsføring på den historie:

[japanske accent]"yeess, weryy nice bike - amazingng construucctjiion! Build for Survival!!! Look at this! Look!! Still going strrroonngg! Amazziinngg - amaazziinngg!!"[/japansk accent]. Og så en bunke samuraisværd og ninja'er der hopper rundt samt godt med små smidige japaner-piger i flurocerende tøj.
(Ej, nu skal jeg da heller ikke hjælpe dem for meget ...)  :angel:

Kaster mindst en Gsxr1000k9 af sig!

1.  :lmao:
2. Du siger sgu noget. Så kunne man slge Kixxeren og købe noget sjovt i stedet  :mrgreen: :mrgreen:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Larsot

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 143
Re: Så blev der indkøbt en SV'er.
« Svar #9 Dato: August 18, 2009, 01:28:49 pm »
Tillykke med dyret og welkommen