Forfatter Emne: Ny member  (Læst 3178 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

SValle

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 35
Ny member
« Dato: Maj 10, 2007, 11:06:50 am »
Hejsa alle

Jeg har haft fornøjelsen af at eje en SV 650'er i godt to år nu og har hængt en del ud herinde for at følge med i hvad der sker og hvordan man ordentligt passer på sin lille guldklump, et superforum! Håber at jeg får mulighed for at trille rundt med jer på et tidspunkt!


Mvh.
Svalle

pling

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 260
  • SV 650S - 1999
Re: Ny member
« Svar #1 Dato: Maj 10, 2007, 11:48:54 am »
Velkommen til - Fin cykel. Hvor er du fra i landet?
Rød SV 650 S - fuld Akrapovic titanium - jetkit - hævet tank - huller i luftfilter...... (er nu konens maskine)

Rød Aprilia RSV Mille 2003 (Min "nye" maskine)

Sort GSX-R250 toprestaureret 1992 (Sønnens maskine)

SValle

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 35
Re: Ny member
« Svar #2 Dato: Maj 10, 2007, 11:52:11 am »
Jeg bor i Haslev og læser til lærer. Jeg er oprindeligt fra vestjylland så jeg er ikke voldsom godt kendt herovre mht. veje, mødesteder osv  :D

/Svalle

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: Ny member
« Svar #3 Dato: Maj 11, 2007, 08:39:21 am »
Jeg bor i Haslev og læser til lærer. Jeg er oprindeligt fra vestjylland så jeg er ikke voldsom godt kendt herovre mht. veje, mødesteder osv  :D

/Svalle

Velkommen til... Ang veje og mødested, så er drengene søde til at tegne, guide og fortælle, og måske er der endda en i dit nærområde, der kan følges med dig indtil du bliver mere stedkendt  :wink:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

pling

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 260
  • SV 650S - 1999
Re: Ny member
« Svar #4 Dato: Maj 11, 2007, 08:48:23 am »
Jeg bor i Haslev og læser til lærer. Jeg er oprindeligt fra vestjylland så jeg er ikke voldsom godt kendt herovre mht. veje, mødesteder osv  :D

/Svalle

Øv - jeg er fra nordjylland, men ville ellers rigtig gerne rulle et par ture med dig. Der må jo være noget godt i dig når du sådan er fra vestjylland.  :lmao: Endnu engag velkommen til. :thumbsup:
Rød SV 650 S - fuld Akrapovic titanium - jetkit - hævet tank - huller i luftfilter...... (er nu konens maskine)

Rød Aprilia RSV Mille 2003 (Min "nye" maskine)

Sort GSX-R250 toprestaureret 1992 (Sønnens maskine)

teamupsidedown

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 401
  • Vil du i vrimlen frem - Hold kablet stramt
    • SorteDaek.dk
Re: Ny member
« Svar #5 Dato: Maj 11, 2007, 10:26:48 am »
Jeg bor i Haslev og læser til lærer. Jeg er oprindeligt fra vestjylland så jeg er ikke voldsom godt kendt herovre mht. veje, mødesteder osv  :D

/Svalle

Øv - jeg er fra nordjylland, men ville ellers rigtig gerne rulle et par ture med dig. Der må jo være noget godt i dig når du sådan er fra vestjylland.  :lmao: Endnu engag velkommen til. :thumbsup:
:twisted:Ja men som de fleste andre Jyder, så er han rejst til djævleøen og arbejde/studere :mrgreen:
Gixxxer til gaden
VTR til banen
SV650 Til Konen
Futtog på ryggen
SorteDaek.dk - gummi til madkassen

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: Ny member
« Svar #6 Dato: Maj 17, 2007, 09:27:51 am »
Vi er nogle stykker hernede fra som du kan hægte dig på... Blandt andet Paw ( Rønnede ) jeg selv og moolex som er fra Fensmark, og ja der er flere, men kan ikke lige huske dem alle.. Bill, Palle, osv......

Velkommen til .....

Martin H

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 418
    • http://www.123hjemmeside.dk/zachoholm
Re: Ny member
« Svar #7 Dato: Maj 21, 2007, 01:41:46 pm »
Jeg er os hernede fra det sydlige, nærmere betegnet Faxe.  :respekt:
- Martin H -

MIN SOLGTE BIKE http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=16956&ipc=63213&xl=true

SOLGT SV 650 S - Fuldkåbe - Hugger - Lucas F.E. - Mivv Titaniums potte - Puig DB kåbeglas - Led blink - Sædeskal...