Forfatter Emne: Daytona Støvler  (Læst 6338 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Majse

  • Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Daytona Støvler
« Dato: Februar 04, 2006, 06:17:20 pm »
Nu ved jeg jo godt at det er primært hankøn der er her på siden... Men det kunne jo være at I kendte nogen som har nogle specielle Daytona støvler for kvinder. Der er indbygget hæl i den så små tøser som jeg kan nå jorden med flad fod på jorden. Jeg overvejer og få sådanne støvler, men vil hører om I har hørt noget dårligt om dem.  :lol:

Ole

  • Formanden
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2090
Daytona Støvler
« Svar #1 Dato: Februar 04, 2006, 07:07:11 pm »
Jeg har lige set dem omtalt i dk.fritid.motorcykel..  

http://www.daytona.de/english/boots_e/gore/2_ladystargtx.html

De findes også i en herre-udgave :)

Jeg synes ikke, jeg har hørt dårligt om Daytona..
Ole
Formand for Danmarks hyggeligste motorcykelklub :)

Paw

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1283
  • Rrrrrggghhhh! Donuts...
Daytona Støvler
« Svar #2 Dato: Februar 04, 2006, 07:07:13 pm »
Jeg har ikke noget dårligt at sige om Daytona støvler :D

Super kvalitet, har selv kørt med model Roadstar GTX i 4-5 år.

Daytona er kendt for at være meget komfortable i forhold til andre støvler med samme sikkerhed. Det kan være det er derfor de er så kostbare :wink:
Har tidligere rullet på Gsx600F - SV650S - Aprilia Tuono - Kawa Z750 - Gsx-r600 - og nu... Kawa ER6.

helle merete

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 515
Daytona Støvler
« Svar #3 Dato: Februar 05, 2006, 11:06:13 am »
Jeg har netop købt Daytonastøvler (herreudgave - man har vel lange ben  :lol: )
Ekspedienten "testede" støvlerne mod andre mærker ved at ligge den ned og så træde op på siden af den.  Flere af de andre støvler bøjede under ekspedientens vægt, så forestil dig hvad en væltet MC vil gøre ved ens fod i sådanne støvler...
Generelt har jeg kun hørt godt om Daytonestøvlerne.
KH Helle Merete
SV650SK3

LSJ

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 366
Daytona Støvler
« Svar #4 Dato: Februar 06, 2006, 06:04:39 pm »
Hej Majse

Daytona laver en model for damer, den hedder lady Star GTX. Fin støvle, kæresten bruger den selv. Der er Skjult 2,5 cm inde i støvle, og så er der den udvendige del af støvlen. Så du bliver nok ca 5 cm højere. Så kan det jo være at du tager dem på i byen Lad være med at købe dem herhjemme, de koster 2500 pisk, det kan gøre billgere hvis man handler hos Dolhp´s yndlingsfolk, lige syd for grænsen

håber du kunne bruge det til noget..

Lars
Blå SV1000S med
Typhoon Ti potter, pipercross stage II filter, og powercomander III USB, Double bobble, fuldkåbe, hugger, ermax sædebund og miniblink.

Hvis røvhuller havde vinger, var min arbejdsplads en lufthavn

Martin H

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 418
    • http://www.123hjemmeside.dk/zachoholm
Daytona Støvler
« Svar #5 Dato: Februar 07, 2006, 12:56:28 pm »
Citat fra: LSJ
Hej Majse

Daytona laver en model for damer, den hedder lady Star GTX. Fin støvle, kæresten bruger den selv. Der er Skjult 2,5 cm inde i støvle, og så er der den udvendige del af støvlen. Så du bliver nok ca 5 cm højere.
Lars


Vil det sige at hun i princippet får længere ben?? Ved godt det lyder lidt dumt, men kæresten kan ikke nå helt ned på en SV´er og der mangler ca. 2 cm, så kunne sådan en støvle være løsningen.
- Martin H -

MIN SOLGTE BIKE http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=16956&ipc=63213&xl=true

SOLGT SV 650 S - Fuldkåbe - Hugger - Lucas F.E. - Mivv Titaniums potte - Puig DB kåbeglas - Led blink - Sædeskal...

Ole

  • Formanden
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2090
Daytona Støvler
« Svar #6 Dato: Februar 07, 2006, 01:12:22 pm »
Citat fra: Martin H
[
Vil det sige at hun i princippet får længere ben?? Ved godt det lyder lidt dumt, men kæresten kan ikke nå helt ned på en SV´er og der mangler ca. 2 cm, så kunne sådan en støvle være løsningen.


Det er lige præcis det, det betyder :)
Ole
Formand for Danmarks hyggeligste motorcykelklub :)

Martin H

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 418
    • http://www.123hjemmeside.dk/zachoholm
Daytona Støvler
« Svar #7 Dato: Februar 07, 2006, 01:13:55 pm »
Citat fra: Ole
Citat fra: Martin H
[
Vil det sige at hun i princippet får længere ben?? Ved godt det lyder lidt dumt, men kæresten kan ikke nå helt ned på en SV´er og der mangler ca. 2 cm, så kunne sådan en støvle være løsningen.


Det er lige præcis det, det betyder :)


Så er den jo ike længere, hun skal bares stoppes i sådan et par støvler, så kan vi jo sagtens køre SV´er.  :wink:
- Martin H -

MIN SOLGTE BIKE http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=16956&ipc=63213&xl=true

SOLGT SV 650 S - Fuldkåbe - Hugger - Lucas F.E. - Mivv Titaniums potte - Puig DB kåbeglas - Led blink - Sædeskal...

Anders

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 391
    • http://www.nif-trading.dk
Daytona Støvler
« Svar #8 Dato: Februar 07, 2006, 02:54:28 pm »
Min hustru bruger omtalte Lady Star. De kan købes i Tyskland for ca. 1.600 kr. - der ligger en mc-butik på havnen i Flensburg hvor de taler dansk og gerne sender dem, vender tilbage med navnet.

Super flot kvalitet - har kun godt at sige om dem.

mvh. Anders

___________

der fra igår var uden mc...
YAMAHA FZS 600 Fazer

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Daytona Støvler
« Svar #9 Dato: Februar 07, 2006, 03:04:27 pm »
Jeg kan også kun anbefale Daytona !
Jeg startede med et par af dem, og de overlevede både kørsel og træf i al slags vejr i over to år.
De var mildest talt "kørt til", og blev slidt grundigt op, da SVinet smed os af en våd morgen  :cry:

Mine poter slap dog uden en skramme, hvilket ikke kunne siges om støvlerne. Især den en havde ofret sig for opgaven, så det var med nogen sorg de røg ud.

Men en ting er helt sikkert ! Når jeg får råd igen, skal jeg have et par magen til igen  8)
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?