Forfatter Emne: Mestersvinger eller DMC Bronze/Guld...hvad skal man....  (Læst 14029 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Per

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2260
  • ...det dejlige SVin....
Sv: Mestersvinger eller DMC Bronze/Guld...hvad skal man....
« Svar #15 Dato: Januar 12, 2010, 08:20:11 am »
5. juni er fuldt booked nu :( Jeg ryger vidst på noget mc-sikkerhed.dk og racing4fun i år, men en ny tråd til den tid når jeg ved mere... (regner med racing4fun d. 19. eller 20. juni hvis jeg lige kan friste andre :D )

Smith - Der var fejl på Mestersvingergs hjemmeside...har sendt dig en PM...kan måske give dig plads 5 juni eller ta' med 14 maj hvis Søren F og jeg ændre planerne....til denne dato..det er fredag efter KristiLuftfart
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

Smith

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 320
Sv: Mestersvinger eller DMC Bronze/Guld...hvad skal man....
« Svar #16 Dato: Januar 12, 2010, 10:48:07 am »
Smith - Der var fejl på Mestersvingergs hjemmeside...har sendt dig en PM...kan måske give dig plads 5 juni eller ta' med 14 maj hvis Søren F og jeg ændre planerne....til denne dato..det er fredag efter KristiLuftfart
Det kan jeg se, nu er de ledige igen :D Tak for PM... Jeg må lige se at få talt spareskillingerne sammen og se hvor meget der er til. Jeg har jo hørt der kun er én vej frem, det er noget med mere gas. Hvor køber man det  :huh: :wink:

.....racing4fun....
Hvad siger damen  ???     :tie:
hehe.. det lyder som bandeord  :D
Hvor kom den fra?  :lol: Jeg synes da jeg har læst om flere herindefra der har været på deres trackdays, de kører på knutten på bulderdage. Men nu vil jeg da godt lige have bekræftet at det ikke drejer sig om ALT for stramme læderdragter og HELT FORKERT race  :grin:

Per

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2260
  • ...det dejlige SVin....
Sv: Mestersvinger eller DMC Bronze/Guld...hvad skal man....
« Svar #17 Dato: Januar 12, 2010, 11:26:53 am »
Smith - Der var fejl på Mestersvingergs hjemmeside...har sendt dig en PM...kan måske give dig plads 5 juni eller ta' med 14 maj hvis Søren F og jeg ændre planerne....til denne dato..det er fredag efter KristiLuftfart
Det kan jeg se, nu er de ledige igen :D Tak for PM... Jeg må lige se at få talt spareskillingerne sammen og se hvor meget der er til. Jeg har jo hørt der kun er én vej frem, det er noget med mere gas. Hvor køber man det  :huh: :wink:

.....racing4fun....
Hvad siger damen  ???     :tie:
hehe.. det lyder som bandeord  :D
Hvor kom den fra?  :lol: Jeg synes da jeg har læst om flere herindefra der har været på deres trackdays, de kører på knutten på bulderdage. Men nu vil jeg da godt lige have bekræftet at det ikke drejer sig om ALT for stramme læderdragter og HELT FORKERT race  :grin:

Søren F og jeg holder fast i 5 juni - bare til din info....
Tips og tricks til opsparing - der er 144 dage til 5 juni så hvis du lægger 20 kr til side hver dag fra nu - så har du til kurset + broen + bensin............  :wink:
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

Søren F

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1403
  • Fart dræber ikke - pludselig stilstand gør !!!!
    • Galleri
Sv: Mestersvinger eller DMC Bronze/Guld...hvad skal man....
« Svar #18 Dato: Januar 12, 2010, 09:57:39 pm »

Citér
Tips og tricks til opsparing - der er 144 dage til 5 juni så hvis du lægger 20 kr til side hver dag fra nu - så har du til kurset + broen + bensin............ 

PER.... du er for fed  :lmao: :lmao: :lmao: - Perspektiveringsevne er ubetalelig - og du har fuldstændig ret.
Gade: SV1000N K4
Bane: SV1000S K3

steen

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 412
    • http://www.mctorsdagsklubben.dk
Sv: Mestersvinger eller DMC Bronze/Guld...hvad skal man....
« Svar #19 Dato: Januar 18, 2010, 10:40:09 am »
MC-sikkerhed kunne også være en mulighed. Der afholdes kurser rundt i landet i 2010.

www.mc-sikkerhed.dk
« Senest Redigeret: Januar 18, 2010, 10:41:59 am af steen »
tidligere SV1000 men nu Triumph street triple

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=12359

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Sv: Mestersvinger eller DMC Bronze/Guld...hvad skal man....
« Svar #20 Dato: Januar 18, 2010, 10:48:19 am »
Det' ik' nåej for mig - jeg vil heller bare komme herne'e...
:huh: :huh: :huh: :huh: Hva´sir´damen????

Jannik du er måske gået glip af Live fra Bremen ?

Ja men ud fra det citat, så er jeg vist ikke gået glip af så meget.  :lmao: :lmao: :lmao:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

sircajun

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1004
  • >>> Z-Bull <<<
Sv: Mestersvinger eller DMC Bronze/Guld...hvad skal man....
« Svar #21 Dato: Januar 18, 2010, 08:23:06 pm »
Jo det er du faktisk
I don't care if your world is ending today
Because I wasn't invited to it anyway
You said I tasted famous, so I drew you a heart
But now I'm not an artist I'm a fucking work of art!