Forfatter Emne: 10 hjælpeløse pigebørn - Polterabendkørsel i KBH 9/5 kl. 10.00  (Læst 38611 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Stevns

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 114
  • Your Mamma..!
Re: 10 hjælpeløse pigebørn - Polterabendkørsel i KBH 9. maj
« Svar #15 Dato: Marts 31, 2009, 12:52:14 pm »
Ich sind game!!!

Jeg ved at du har ekstra hat og handsker - så det skriver jeg dig lige på for...

Takker :)
Stevns
_______________________________
SV 1000 S K7 Sort - Ixil Carbon COV potter, Mørkt Fabbri kåbeglas, Sort Hugger, PiperCross Stage 2 Filter, PC III.

Nietzsche: "God is dead"
God: "Nietzsche is dead"

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: 10 hjælpeløse pigebørn - Polterabendkørsel i KBH 9. maj
« Svar #16 Dato: Marts 31, 2009, 01:13:06 pm »
Luske foreslår at vi kører noget fællestur bagefter - det er da en skide god ide  :D

Er der ikke nogen af de nye hoveder herinde der skal med ud og lave noget larm?  :wink:
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

pingo

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 503
Re: 10 hjælpeløse pigebørn - Polterabendkørsel i KBH 9. maj
« Svar #17 Dato: Marts 31, 2009, 02:18:48 pm »
Haha, det er sådan et af de der tilbud der er for gode til at sige nej til..  :angel:

Det er jo i øvrigt lige ved FA Motosport de skal hentes.. :thumbsup:
sv1000s 2003, hyperpro, tankpad

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: 10 hjælpeløse pigebørn - Polterabendkørsel i KBH 9. maj
« Svar #18 Dato: Marts 31, 2009, 02:28:28 pm »
Haha, det er sådan et af de der tilbud der er for gode til at sige nej til..  :angel:

Det er jo i øvrigt lige ved FA Motosport de skal hentes.. :thumbsup:

Det er nemlig rigtigt  :) Har du mulighed for at medbringe hjelm og handsker til en passager?
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

roadpilot

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 899
  • Kvinder og motorcykler er sjovest nøgne....
Re: 10 hjælpeløse pigebørn - Polterabendkørsel i KBH 9. maj
« Svar #19 Dato: Marts 31, 2009, 02:55:18 pm »
lyder også hyggeligt med lidt fællestur bagefter, så skal vi bare arrangere et sted at smide alt det overskydende gear... Men det kan vi jo finde ud af når vi ved hvor de skal sættes af...
kilosvin med div udstyr...

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: 10 hjælpeløse pigebørn - Polterabendkørsel i KBH 9. maj
« Svar #20 Dato: Marts 31, 2009, 03:59:07 pm »
lyder også hyggeligt med lidt fællestur bagefter, så skal vi bare arrangere et sted at smide alt det overskydende gear... Men det kan vi jo finde ud af når vi ved hvor de skal sættes af...

Jeg har anbefalet dem hellere at satse på at have en destination i centrum. Så kan vi altid variere længden på omvejen hvis det er køligt.

I det tilfælde kan vi smide alt vores gear hjemme hos mig på Nørrebro. Hvis det er varmt kan jeg endda tilbyde at vi kan grille noget kød til frokost i min gård.
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

blz

  • Nøgen
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2981
Re: 10 hjælpeløse pigebørn - Polterabendkørsel i KBH 9. maj
« Svar #21 Dato: Marts 31, 2009, 04:47:30 pm »
lyder også hyggeligt med lidt fællestur bagefter, så skal vi bare arrangere et sted at smide alt det overskydende gear... Men det kan vi jo finde ud af når vi ved hvor de skal sættes af...

Jeg har anbefalet dem hellere at satse på at have en destination i centrum. Så kan vi altid variere længden på omvejen hvis det er køligt.

I det tilfælde kan vi smide alt vores gear hjemme hos mig på Nørrebro. Hvis det er varmt kan jeg endda tilbyde at vi kan grille noget kød til frokost i min gård.
:thumbsup:
::: blz aka. Jacob ::: Lynge :::
::: tidligere SV1000 ::: mcg :::

roadpilot

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 899
  • Kvinder og motorcykler er sjovest nøgne....
Re: 10 hjælpeløse pigebørn - Polterabendkørsel i KBH 9. maj
« Svar #22 Dato: Marts 31, 2009, 05:16:45 pm »
nørrebro tør man det i disse tider???  :tie:

-som alternativ kan vi helt sikkert også tage et pitstop i valby. Der kan der også både tankes drikkevarer og tændes op i en grill hvis det kan have interesse :-) med lad os se på hvad vejret byder...
kilosvin med div udstyr...

sssssplint

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 10
Re: 10 hjælpeløse pigebørn - Polterabendkørsel i KBH 9. maj
« Svar #23 Dato: Marts 31, 2009, 05:45:55 pm »
er helt sikkert med på den  :lol:
mig og mit svin+handsker+hjelm  :mrgreen:

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: 10 hjælpeløse pigebørn - Polterabendkørsel i KBH 9. maj
« Svar #24 Dato: Marts 31, 2009, 06:39:59 pm »
nørrebro tør man det i disse tider???  :tie:

-som alternativ kan vi helt sikkert også tage et pitstop i valby. Der kan der også både tankes drikkevarer og tændes op i en grill hvis det kan have interesse :-) med lad os se på hvad vejret byder...

Det hedder Frederiksberg på den anden side af min gade, som desuden er privat og belagt med andelsejendomme. Jeg har ikke selv betænkeligheder ved at lave SVinet overnatte på gaden. Hvis man endelig er nervøs for den kan vi nok finde plads til dem inde i gården.

Ellers er Valby et fint alternativ :D

LAD DET BLIVE SOL!!!!
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

roadpilot

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 899
  • Kvinder og motorcykler er sjovest nøgne....
Re: 10 hjælpeløse pigebørn - Polterabendkørsel i KBH 9. maj
« Svar #25 Dato: Marts 31, 2009, 09:07:35 pm »
nørrebro tør man det i disse tider???  :tie:

-som alternativ kan vi helt sikkert også tage et pitstop i valby. Der kan der også både tankes drikkevarer og tændes op i en grill hvis det kan have interesse :-) med lad os se på hvad vejret byder...

Det hedder Frederiksberg på den anden side af min gade, som desuden er privat og belagt med andelsejendomme. Jeg har ikke selv betænkeligheder ved at lave SVinet overnatte på gaden. Hvis man endelig er nervøs for den kan vi nok finde plads til dem inde i gården.

Ellers er Valby et fint alternativ :D

LAD DET BLIVE SOL!!!!
Det var nu også mest for sjovt !!!  :mrgreen: Og ville da også lige give tilbudet om klubben.... Men jeg er frisk på grill på nørrebro, hvis vejret er til det!!
kilosvin med div udstyr...

SA

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 369
Re: 10 hjælpeløse pigebørn - Polterabendkørsel i KBH 9. maj
« Svar #26 Dato: Marts 31, 2009, 09:50:36 pm »
Skal da ellers lige love for, at drengene kan komme op af stolen, når bare der svinges med lidt skørter! :blink:
Jeg melder mig som reserve, hvis der skulle komme nogle afhoppere. Har egentlig andre planer, men kan jo nok afse et par timer i en god sags tjeneste, hvis I kommer til at mangle et sæde... :hand: (Har hjelm og handsker)


pingo

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 503
Re: 10 hjælpeløse pigebørn - Polterabendkørsel i KBH 9. maj
« Svar #27 Dato: Marts 31, 2009, 10:09:17 pm »
Haha, det er sådan et af de der tilbud der er for gode til at sige nej til..  :angel:

Det er jo i øvrigt lige ved FA Motosport de skal hentes.. :thumbsup:

Det er nemlig rigtigt  :) Har du mulighed for at medbringe hjelm og handsker til en passager?

Jeg vil gerne deltage.. Men jeg kan kun levere hjelm til passager.. Jeg har ikke handsker, jakke og andet :)

Edit: Ved nærmere eftertanke kan jeg nok godt låne et par handsker, og evt. også en jakke af min bror :)
« Senest Redigeret: Marts 31, 2009, 10:18:10 pm af pingo »
sv1000s 2003, hyperpro, tankpad

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: 10 hjælpeløse pigebørn - Polterabendkørsel i KBH 9. maj
« Svar #28 Dato: Marts 31, 2009, 11:06:00 pm »
Haha, det er sådan et af de der tilbud der er for gode til at sige nej til..  :angel:

Det er jo i øvrigt lige ved FA Motosport de skal hentes.. :thumbsup:

Det er nemlig rigtigt  :) Har du mulighed for at medbringe hjelm og handsker til en passager?

Jeg vil gerne deltage.. Men jeg kan kun levere hjelm til passager.. Jeg har ikke handsker, jakke og andet :)

Edit: Ved nærmere eftertanke kan jeg nok godt låne et par handsker, og evt. også en jakke af min bror :)

Cool! Det er noteret  :D
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Re: 10 hjælpeløse pigebørn - Polterabendkørsel i KBH 9. maj
« Svar #29 Dato: April 01, 2009, 11:54:05 am »
Nu kender jeg Valby's facilititer, gård og grill.. og syntes bestemt det er god løsning.. for der er nemlig mulighed for at have alle cyklerne inde i gården så vi kan nyde synet af dem og sparke dæk, imens vi æder grill mad :-)