Forfatter Emne: Julefrokost 2010 - Idéer, Planlægning, Snak og Spam  (Læst 33164 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Sv: Julefrokost 2010 - Idéer, Planlægning, Snak og Spam
« Svar #30 Dato: December 01, 2010, 03:50:19 pm »
Er der ikke noget med at B2 har en fest-lade? Dr er åbenbart ingen der får forhørt sig i klubberne.

det er jo langt ude på landet :cry:
det er der noget om - stopper det offentligetransport i den sydlige del af køge?

Ja og lige syd for Køge er Sjælland kun forlænget med giftedepoter......kom nu ind i kampen gutter  :whipped: :lmao: :blink:

Ja der er offentlig transport..omend ikke i samme udstrækning som i Kbh området... :wink:

Som Luske siger ...det er nok en løsning på at vi evt skal på landet..  :mrgreen:

Og så er det sundt at være på landet... Der er ikke al den bil-oz - Godt for jeres lunger drenge og piger især hvis I ikke putter andet oz ned i dem... ...  :innocent:

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Sv: Julefrokost 2010 - Idéer, Planlægning, Snak og Spam
« Svar #31 Dato: December 01, 2010, 05:25:19 pm »
Er der ikke noget med at B2 har en fest-lade? Dr er åbenbart ingen der får forhørt sig i klubberne.

det er jo langt ude på landet :cry:

det har før kunne lade sig gøre med overnatning osv..    :) intet problem.

Jeg stemmer stadig for, at det bliver holdt i københavnsområdet. Jeg kan nemlig bedst lide at komme hjem i min egen seng og sove og brække mig i mit eget toilet  :mrgreen:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Sv: Julefrokost 2010 - Idéer, Planlægning, Snak og Spam
« Svar #32 Dato: December 01, 2010, 08:19:54 pm »
Er der ikke noget med at B2 har en fest-lade? Dr er åbenbart ingen der får forhørt sig i klubberne.

det er jo langt ude på landet :cry:
det er der noget om - stopper det offentligetransport i den sydlige del af køge?

Ja og lige syd for Køge er Sjælland kun forlænget med giftedepoter......kom nu ind i kampen gutter  :whipped: :lmao: :blink:

Ja der er offentlig transport..omend ikke i samme udstrækning som i Kbh området... :wink:

Som Luske siger ...det er nok en løsning på at vi evt skal på landet..  :mrgreen:

Fede kommentarer  :respekt:

Men jo vi har skam en lækker festlade.der er som skabt til den slags sammenkomster.
Klubhuset er blevet isoleret, så der er basis for lun overnatning..

MEN ! Hvis det er vinter, så er der altså også vinter i laden  :twisted: :twisted:
Det oplevede vi til sidste års vinterfest hvor det frøs 10 grader, og der var gang i vinden.
Der blev selv B2 hin Frostglade godt afkølet, men ikke mere end at spritten i blodet holdt ham kørende  8)

Man kan så feste i klubhuset, men så er der lige overnatningen.....
Men så skal der enten soves i laden, eller også på GevnøCastle, hvor stakkels SVea har så slemme minder fra  :twisted: :twisted:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Big G

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2419
  • se mig, spasser.....
Sv: Julefrokost 2010 - Idéer, Planlægning, Snak og Spam
« Svar #33 Dato: December 01, 2010, 11:13:37 pm »


Jeg stemmer stadig for, at det bliver holdt i københavnsområdet. Jeg kan nemlig bedst lide at komme hjem i min egen seng og sove og brække mig i mit eget toilet  :mrgreen:
så må du jo se at få vækket Falkne og få lånt lokalerne  :blink:

KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Sv: Julefrokost 2010 - Idéer, Planlægning, Snak og Spam
« Svar #34 Dato: December 02, 2010, 06:34:26 pm »


Jeg stemmer stadig for, at det bliver holdt i københavnsområdet. Jeg kan nemlig bedst lide at komme hjem i min egen seng og sove og brække mig i mit eget toilet  :mrgreen:
så må du jo se at få vækket Falkne og få lånt lokalerne  :blink:

Valby !

eller der andre der har et godt sted?? 

langemand

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1074
  • Fz1-N
Sv: Julefrokost 2010 - Idéer, Planlægning, Snak og Spam
« Svar #35 Dato: December 02, 2010, 07:29:19 pm »
Er der ikke noget med at B2 har en fest-lade? Dr er åbenbart ingen der får forhørt sig i klubberne.

det er jo langt ude på landet :cry:

det har før kunne lade sig gøre med overnatning osv..    :) intet problem.

Jeg stemmer stadig for, at det bliver holdt i københavnsområdet. Jeg kan nemlig bedst lide at komme hjem i min egen seng og sove og brække mig i mit eget toilet  :mrgreen:

hørt skattepige :thumbsup:
nu med yamaha fz1 2008

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Sv: Julefrokost 2010 - Idéer, Planlægning, Snak og Spam
« Svar #36 Dato: December 06, 2010, 12:49:09 pm »
Er der ikke noget med at B2 har en fest-lade? Dr er åbenbart ingen der får forhørt sig i klubberne.

det er jo langt ude på landet :cry:
det er der noget om - stopper det offentligetransport i den sydlige del af køge?

Ja og lige syd for Køge er Sjælland kun forlænget med giftedepoter......kom nu ind i kampen gutter  :whipped: :lmao: :blink:

Ja der er offentlig transport..omend ikke i samme udstrækning som i Kbh området... :wink:

Som Luske siger ...det er nok en løsning på at vi evt skal på landet..  :mrgreen:

Fede kommentarer  :respekt:

Men jo vi har skam en lækker festlade.der er som skabt til den slags sammenkomster.
Klubhuset er blevet isoleret, så der er basis for lun overnatning..

MEN ! Hvis det er vinter, så er der altså også vinter i laden  :twisted: :twisted:
Det oplevede vi til sidste års vinterfest hvor det frøs 10 grader, og der var gang i vinden.
Der blev selv B2 hin Frostglade godt afkølet, men ikke mere end at spritten i blodet holdt ham kørende  8)

Man kan så feste i klubhuset, men så er der lige overnatningen.....
Men så skal der enten soves i laden, eller også på GevnøCastle, hvor stakkels SVea har så slemme minder fra  :twisted: :twisted:

Ja, B2, jeg tror det måske er derfor hun ikke vil komme ( synes nu også det var røvet at toilettet ikke virkede...   :lmao: )... Kan godt huske den kære tid.... Thi hi...

Husker også at Kashh smaskede hovedet ind i jeres dørkarm, Og Nikolaj som havde en masse han skulle af med... HaHaHaHA...
Men det var ganske underholdende...

Nikolaj

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1774
  • Hvis du kan dreje, kører du ikke hurtigt nok.
Sv: Julefrokost 2010 - Idéer, Planlægning, Snak og Spam
« Svar #37 Dato: December 06, 2010, 02:10:49 pm »
...Og Nikolaj som havde en masse han skulle af med... HaHaHaHA...

Æhh, hvad ? Jeg har vist ikke ørlet til julefrokost. Ikke endnu i hvert fald. Hvis det var familiepizza'en der blev lagt foran indgangen for nogle år tilbage, så er det Nick der skal have æren for denne :) Det var i øvrigt samme år han blev lagt til at sove med et batteri på overlæben.
Gaden : TIL SALG : GSXR 1000 K7 Sort/Orange.
Banen : GSXR 750 K7 Sort/Hvid.

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Sv: Julefrokost 2010 - Idéer, Planlægning, Snak og Spam
« Svar #38 Dato: December 06, 2010, 03:20:53 pm »
...Og Nikolaj som havde en masse han skulle af med... HaHaHaHA...

Æhh, hvad ? Jeg har vist ikke ørlet til julefrokost. Ikke endnu i hvert fald. Hvis det var familiepizza'en der blev lagt foran indgangen for nogle år tilbage, så er det Nick der skal have æren for denne :) Det var i øvrigt samme år han blev lagt til at sove med et batteri på overlæben.

Der er da ingen der snakker om at ørle... Næææ søde Nik, du lå sgu og rå-fes hele natten min ven.. Og det synes vi andre var ganske sjovt.. Der blev ihvertfald grint...  :D :D :D Der var meeeeeeeeeeeeeeget luft i den bette krop....  :blink:

Nikolaj

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1774
  • Hvis du kan dreje, kører du ikke hurtigt nok.
Sv: Julefrokost 2010 - Idéer, Planlægning, Snak og Spam
« Svar #39 Dato: December 06, 2010, 06:47:07 pm »
...Og Nikolaj som havde en masse han skulle af med... HaHaHaHA...

Æhh, hvad ? Jeg har vist ikke ørlet til julefrokost. Ikke endnu i hvert fald. Hvis det var familiepizza'en der blev lagt foran indgangen for nogle år tilbage, så er det Nick der skal have æren for denne :) Det var i øvrigt samme år han blev lagt til at sove med et batteri på overlæben.

Der er da ingen der snakker om at ørle... Næææ søde Nik, du lå sgu og rå-fes hele natten min ven.. Og det synes vi andre var ganske sjovt.. Der blev ihvertfald grint...  :D :D :D Der var meeeeeeeeeeeeeeget luft i den bette krop....  :blink:
Der var mørkt - så ingen kan bevise at det var mig ?  Det kunne godt lyde som mig :)
Gaden : TIL SALG : GSXR 1000 K7 Sort/Orange.
Banen : GSXR 750 K7 Sort/Hvid.

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Sv: Julefrokost 2010 - Idéer, Planlægning, Snak og Spam
« Svar #40 Dato: December 23, 2010, 03:46:23 am »
Jeg vil bare lige nævne, at jeg havde et intimt sammenstød med Skurken i Frederiksberg Centeret i går, og der sagde han, at vi bare kunne holde festen hjemme hos ham  :respekt: Han er sgu en good guy  :kiss:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Sv: Julefrokost 2010 - Idéer, Planlægning, Snak og Spam
« Svar #41 Dato: December 23, 2010, 12:26:59 pm »
Da det var tæt løb mellem februar og Marts og kun en lille stemme på Januar, har jeg ændret mulighederne til at vi kun stemmer om Februar og Marts.

Kom i gang med at stemme igen folkens!!!!
:mrgreen:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Per

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2260
  • ...det dejlige SVin....
Sv: Julefrokost 2010 - Idéer, Planlægning, Snak og Spam
« Svar #42 Dato: December 23, 2010, 01:16:48 pm »
og jeg krydser fingre for 5 februar eller 19 marts..  :club: :mrgreen:
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

SVeetie

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 201
  • Blondine på deltid.........
Sv: Julefrokost 2010 - Idéer, Planlægning, Snak og Spam
« Svar #43 Dato: Januar 04, 2011, 01:48:41 am »
Jeg vil gerne stadig stå for maden , men det kræver selvfølgelig nogle lokaler jeg kan traktere i - så kan vi få en dato og en lokation.........????
Kom nu ud af hullerne søde SV'er......
Det er jo for filan lige om lidt......
BOW
SV650SK3

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Sv: Julefrokost 2010 - Idéer, Planlægning, Snak og Spam
« Svar #44 Dato: Januar 04, 2011, 02:50:48 pm »
Marts vandt afstemningen med 20 mod 9 på Februar.

Nu gælder at finde dagen i marts, så vil de der har forbindelse til evt festlokaler spørge ind til hvilke datoer der passer dem!

Det er muligt for alle at stemme på hvilke dage de har tid så:

Kom i gang med at stemme igen folkens!!!!
:mrgreen:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing