Forfatter Emne: Polterabendskørsel 25/6, København  (Læst 26889 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Sv: Polterabendskørsel 25/6, København
« Svar #30 Dato: Juni 21, 2011, 01:58:04 pm »
Skurk: Jeg finder lige ud af om jeg kan låne en ekstra hjelm senere, men så er vi stadig én i undertal. Der bliver SEX (wrau) trunter der skal køres. Er der nogen andre der kan byde ind med en ekstra hat? :)

Tjek... jeg flyttede lige tråden midlertidigt for at hjælpe med at finde flere chauffører. Vi flytter den tilbage igen på lørdag.
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Johk

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 17
Sv: Polterabendskørsel 25/6, København
« Svar #31 Dato: Juni 21, 2011, 10:40:35 pm »
Jeg er desværre på arbejde til kl 16, så jeg er ude :-(

jesper1982

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 34
  • Man SKAL ikke noget, der er valg og konsekvenser.
Sv: Polterabendskørsel 25/6, København
« Svar #32 Dato: Juni 21, 2011, 10:56:33 pm »
Hvad er status på deltager antal og hjelme?

Smith

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 320
Sv: Polterabendskørsel 25/6, København
« Svar #33 Dato: Juni 22, 2011, 08:54:41 am »
Hvad er status på deltager antal og hjelme?
Der skulle gerne være en up-to-date liste i første indlæg. Der er nok chauffører, men mere larm er altid bedre :D Den sidste hjelm jeg skulle skaffe er lidt tvivlsom, så vi er faktisk to hjelme i underskud pt.
Hvis der er nogen i København der kan tage en ekstra hjelm med, men som har svært ved at transportere den løst, så henter jeg og bringer den gerne i bil, før og efter arrangementet :)

Bo

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 633
  • DFM
Sv: Polterabendskørsel 25/6, København
« Svar #34 Dato: Juni 22, 2011, 09:31:09 am »
Jeg har muligvis både hjelm og handsker, men lad mig lige kontrollere når jeg kommer hjem i aften. I så fald skal du være meget velkommen til at hente udstyret inden lørdag (eller på lørdag) i tilfælde af at jeg skulle blive forhindret i at deltage.

/bo
MC-løs :-/

Gregers

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 988
  • I ride naked...
Sv: Polterabendskørsel 25/6, København
« Svar #35 Dato: Juni 22, 2011, 09:44:04 am »
Øv, jeg når desværre ikke fra arbejde før 16 tiden, ellers var jeg frisk.

MEn hvis I forsætter turen efter pigebørnene er sat af, så støder jeg gerne til hvor i nu end kører hen.
Always be youself.
Unless you can be a Pirate...
Then always be a Pirate!!
SV1000NK6 på gaden... og på banen.

Smith

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 320
Sv: Polterabendskørsel 25/6, København
« Svar #36 Dato: Juni 22, 2011, 09:58:21 am »
Jeg har muligvis både hjelm og handsker, men lad mig lige kontrollere når jeg kommer hjem i aften. I så fald skal du være meget velkommen til at hente udstyret inden lørdag (eller på lørdag) i tilfælde af at jeg skulle blive forhindret i at deltage.
Hvorfor i alverden skulle du dog blive forhindret, cyklen er vel skruet færdig nu :mrgreen: Men det lyder topnotch mht. hjelm og handsker, jeg kan nok hente det fredag aften hvis det er :) Vi kan lige finde ud af det over PM når du har tjekket i aften.

MEn hvis I forsætter turen efter pigebørnene er sat af, så støder jeg gerne til hvor i nu end kører hen.
Der er formentlig mere end én der har en smartphone der i så tilfælde kan opdatere tråden så vi kan mødes :D

Rasmus T

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 28
  • Er fra Greve og er altid frisk på en tur !
Sv: Polterabendskørsel 25/6, København
« Svar #37 Dato: Juni 23, 2011, 06:29:43 am »
Hvad er status på deltager antal og hjelme?
Der skulle gerne være en up-to-date liste i første indlæg. Der er nok chauffører, men mere larm er altid bedre :D Den sidste hjelm jeg skulle skaffe er lidt tvivlsom, så vi er faktisk to hjelme i underskud pt.
Hvis der er nogen i København der kan tage en ekstra hjelm med, men som har svært ved at transportere den løst, så henter jeg og bringer den gerne i bil, før og efter arrangementet :)

Jeg har et par ekstra hjelme hvis det er :)
Der er ikke noget galt hvis en kvindes bryster hænger! Så længe de bare er lige lange ..

Smith

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 320
Sv: Polterabendskørsel 25/6, København
« Svar #38 Dato: Juni 23, 2011, 07:55:38 am »
Jeg har et par ekstra hjelme hvis det er :)
Du er en SNUT Rasmus! :D Intet mindre. Én enkelt burde kunne gøre det. Kan du have den med på dagen, ellers skal jeg hente den fredag?

Du kick-starter altså lige dagen dér! Og så er det enda også snart fredag :mrgreen:

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Sv: Polterabendskørsel 25/6, København
« Svar #39 Dato: Juni 23, 2011, 10:17:28 am »
Update - jeg kommer også uden passager med med i hat+handsker ledige... Pigebarnet skal hjem til de gamle tidligt.
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Bo

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 633
  • DFM
Sv: Polterabendskørsel 25/6, København
« Svar #40 Dato: Juni 23, 2011, 10:26:45 am »
Så nu er der styr på huer, hatte og handsker? I så fald gider jeg ikke kigge efter ekstra hjelm og handsker (som jeg glemte forleden aften) ;-)

/bo
MC-løs :-/

Smith

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 320
Sv: Polterabendskørsel 25/6, København
« Svar #41 Dato: Juni 23, 2011, 10:29:09 am »
Skurk: Et pigebarn mindre er sjældent positivt, men dejligt at der er styr på hattene så :)

Rasmus: Vil/kan du tage en hat og handsker med? (Jeg har noteret dig for det i første indlæg :P )

Bo: Er der nogle andre planer der trækker, siden du måske skulle blive forhindret? Det er bedre at vide det nu :) Angående udstyr, hvis du lige vil sidde standby, hvis nogen skulle hoppe fra :club: ;) Men nej det burde ikke være nødvendigt så.

ALLE: Hold kæft hvor jeg glæder mig til lørdag :D Og de lover tilmed tørvejr nu, både DMI og det nye alternativ: http://www.yr.no/  :mrgreen:

« Senest Redigeret: Juni 23, 2011, 10:34:48 am af Smith »

Bo

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 633
  • DFM
Sv: Polterabendskørsel 25/6, København
« Svar #42 Dato: Juni 23, 2011, 10:36:41 am »
Lørdag er reserveret til kørsel, men har en aftale fredag aften som måske giver anledning til bekymring for mit helbred lørdag  :mrgreen:

/bo
MC-løs :-/

Smith

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 320
Sv: Polterabendskørsel 25/6, København
« Svar #43 Dato: Juni 23, 2011, 10:37:45 am »
Uhh, en af de farlige :P Det er modtaget og forstået! Heldigvis er det jo først laaaangt ude på eftermiddagen vi skal køre ;)

RN_sport

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 56
  • Jeg kører også nøgen!!!
Sv: Polterabendskørsel 25/6, København
« Svar #44 Dato: Juni 23, 2011, 11:37:43 am »
Hvis det er nødvendigt kan jeg også godt ha hjelm jakke og handsker med???