Forfatter Emne: NÅ - DE HERRE OG DAMER............. I ER FANDME SLØVE  (Læst 11140 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

SVeetie

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 201
  • Blondine på deltid.........
NÅ - DE HERRE OG DAMER............. I ER FANDME SLØVE
« Dato: August 22, 2011, 05:47:18 am »
NU ER DER 5 DAGE TILBAGE  (fløjte fløjte 5 dage tilbage fløjte fløjte) AF TILMELDINGEN................ TIL ÅRETS SOMMERFEST........  :orkester: :orkester: :orkester:


OG HVAD SER JEG..........?????????  :embarassed: :embarassed: :embarassed:

5 TILMELDINGER............!!!!!!!!!!!!!!!!  :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

ENTEN KAN JEG VÆLGE AT SE PÅ DET SOM : JAMEN , ROLIG NU - DE KOMMER VÆLTENDE IND HER DE SIDSTE 5 DAGE - ELLER OGSÅ KAN JEG VÆLGE AT SE PÅ DET SOM : DET SKU EN NITTE LENS - DET GIDER DET SIMPELTHEN IKKE............ FAIR NOK........

BARE SKIDE ÆRGERLIGT MED DET FORARBEJDE JEG HAR LAGT I DET..........  :hand: :hand: :hand:

NÅ , MEN NU IKKE NEJ HATTEN PÅ - JEG VENTER OG SER DE SIDSTE 5 DAGE..........  :innocent:
BOW
SV650SK3

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Sv: NÅ - DE HERRE OG DAMER............. I ER FANDME SLØVE
« Svar #1 Dato: August 22, 2011, 08:30:22 am »
Må indrømme at min hverdag ikke i øjeblikket flyder med fritid til at finde på noget kostumehalløj, og at jeg ikke er gearet til det.
(En datter der lige er startet i skole + den mindste som er ved at lære ikke at skulle babses om natten = et min. af nattesøvn)

Med andre ord: Jeg gider ikke det udklædnings knald og hvis det er adgangsbilletten, så går jeg i værkstedet og skruer mc i stedet for.  :huh:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Sv: NÅ - DE HERRE OG DAMER............. I ER FANDME SLØVE
« Svar #2 Dato: August 22, 2011, 08:45:01 am »
Må indrømme at min hverdag ikke i øjeblikket flyder med fritid til at finde på noget kostumehalløj, og at jeg ikke er gearet til det.
(En datter der lige er startet i skole + den mindste som er ved at lære ikke at skulle babses om natten = et min. af nattesøvn)

Med andre ord: Jeg gider ikke det udklædnings knald og hvis det er adgangsbilletten, så går jeg i værkstedet og skruer mc i stedet for.  :huh:

Jeg er faktisk også bange for at det er med til at afholde mange andre fra melde sig til festen..

Nu jeg tænker mig om, så er der jo alm. MC fest hos morgenhård MC bagefter svine festen - så jeg er nok også lettere tøvende med at klæde mig ud... til trods for jeg faktisk har kostumet på plads

Sajmon

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2727
  • Netop, som fiskerne siger...
    • Hvad vil du her?
Sv: NÅ - DE HERRE OG DAMER............. I ER FANDME SLØVE
« Svar #3 Dato: August 22, 2011, 09:29:06 am »
Jeg er sgu grim nok uden udklædning, så jeg har tilmeldt... :orkester:
Det handler ikke om hvad man kører, men hvordan!

Flemming L

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1301
Sv: NÅ - DE HERRE OG DAMER............. I ER FANDME SLØVE
« Svar #4 Dato: August 22, 2011, 10:54:59 am »
Regne regne regne....lad mig nu se....hmmmm jo altså
I dag er det den 22 august.
Så fik vi den på plads.
Godt så, sidste tilmelding er den 29 august.
Uhadada nu bliver det svært....hmmmm joooo

Men gætter jeg helt galt hvis jeg gætter på at der er mere end 5 dage til sidste tilmeldingsdag oprinder eller er jeg bare for sproglig anlagt til al det matematik endda på en mandag næsten morgen
 :mrgreen:



Udoverdet må jeg vist hellere lige få overført penge fra Pernille og jeg. Udklædning, tja grim er jeg jo, Pernille kan ikke gøres det så alt er bare som det skal være
 :D
SV650S AK47 til gaden
Yamaha R6, 2008 til banen

Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
Sv: NÅ - DE HERRE OG DAMER............. I ER FANDME SLØVE
« Svar #5 Dato: August 22, 2011, 10:57:48 am »
desværre Lena jeg må melde pas da den dato konflikter med et firma arrangement, men jeg håber satme at det bliver til noget, med det arbejde du har lagt i det
   

Benjii

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 264
Sv: NÅ - DE HERRE OG DAMER............. I ER FANDME SLØVE
« Svar #6 Dato: August 22, 2011, 11:13:51 am »
Kære alle sammen..

syntes ikke i skal lægge så meget i det med udklædning... mener sidst på natten i vores stive tilstande.. så vi sgu alle grimme...

så lad ikke udklædning stoppe jer fra at komme ud og feste... vi holder bare oppyntningen GRIM!!!! hahahah

Så kom som i er!!!!!! og få så tilmeldt jer...
MASTURBATING IS NOT A CRIME!!!

Flemming L

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1301
Sv: NÅ - DE HERRE OG DAMER............. I ER FANDME SLØVE
« Svar #7 Dato: August 22, 2011, 11:23:47 am »
Kære alle sammen..

syntes ikke i skal lægge så meget i det med udklædning... mener sidst på natten i vores stive tilstande.. så vi sgu alle grimme...

så lad ikke udklædning stoppe jer fra at komme ud og feste... vi holder bare oppyntningen GRIM!!!! hahahah

Så kom som i er!!!!!! og få så tilmeldt jer...

JAVEL. SKAL SKE
 :orkester:
SV650S AK47 til gaden
Yamaha R6, 2008 til banen

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Sv: NÅ - DE HERRE OG DAMER............. I ER FANDME SLØVE
« Svar #8 Dato: August 23, 2011, 08:41:59 am »
Du gør det altså heller ikke nemt for os - de sløve bananer....

Hvor skal jeg kigge efter kontonummer og pris? Jeg gider ikke at sidde og kigge flere siders tråd igennem og er lige på nippet til at udskyde tilmeldingen til senere på dagen og lave mit arbejde i stedet... men også kun næsten.

Skriv nu for pokker sådan noget vigtig info i den første post i hovedtråden eller i første post i din reminder  :angel:
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Hippie Hansen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1250
  • SV 650 S K6
Sv: NÅ - DE HERRE OG DAMER............. I ER FANDME SLØVE
« Svar #9 Dato: August 23, 2011, 09:32:38 am »
Jeg er desværre i den situation at jeg ikke har så nemt ved at tage hjemmefra med to børn under 2 år... Nå ja og jeg er blevet lovet til anden side den dag.
Men hvis problemet er man skal være klædt ud, når festen bliver mere offentlig senere på aftenen, så kunne det jo være man kan have lidt skiftetøj med og lave en "supermand" i den der til opstillet telefonboks inden de kommer...  :innocent:
Fra juicens hovedstad - Rynkeby
SV650 Sk6 trackday-raket, til jeg får råd til en nummerplade.

SVeetie

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 201
  • Blondine på deltid.........
Sv: NÅ - DE HERRE OG DAMER............. I ER FANDME SLØVE
« Svar #10 Dato: August 23, 2011, 05:48:40 pm »
Du gør det altså heller ikke nemt for os - de sløve bananer....

Hvor skal jeg kigge efter kontonummer og pris? Jeg gider ikke at sidde og kigge flere siders tråd igennem og er lige på nippet til at udskyde tilmeldingen til senere på dagen og lave mit arbejde i stedet... men også kun næsten.

Skriv nu for pokker sådan noget vigtig info i den første post i hovedtråden eller i første post i din reminder  :angel:

UNDSKYLD SØDE SKURK
MEN det hele står i den tilmeldingstråd , som jeg oprettede i netop samme mening - så man netop ikke skulle bruge dyrbar arbejdstid (griner stille)...........  :tie:

Nå , men jeg kan også forstå , at det med en Temafest IKKE er et hit , så derfor håber jeg på at der vil komme flere tilmeldinger , når jeg nu proklamere , at der ikke bliver udklædningspligt............  :cry: :cry: :cry:

Kom nu for faen , jeg har brugt en del  tid på det her og glæder mig som en sindsyg til at se jer.........  :brok: :brok: :brok:

SEE YOU ASSHOLES................
BOW
SV650SK3

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Sv: NÅ - DE HERRE OG DAMER............. I ER FANDME SLØVE
« Svar #11 Dato: August 23, 2011, 10:09:11 pm »
Vi skal nok dukke op  :grin:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

VikingPowerSV

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 390
Sv: NÅ - DE HERRE OG DAMER............. I ER FANDME SLØVE
« Svar #12 Dato: August 25, 2011, 02:12:54 am »
Link til tråden tak":)
Den sort/hvide Gris. 
       SV650s 99'

SVeetie

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 201
  • Blondine på deltid.........
Sv: NÅ - DE HERRE OG DAMER............. I ER FANDME SLØVE
« Svar #13 Dato: August 25, 2011, 02:42:16 am »
Link til tråden tak":)

Nu kan jeg ikke lige finde ud af at linke - men det er under arrentgementer og så :
TILMELDING TIL SV SOMMERFESTEN  10 SEPTEMBER HOS MORGENHÅR(d) MC

EDIT: http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=16727.0;topicseen
« Senest Redigeret: August 25, 2011, 01:11:47 pm af Jannik »
BOW
SV650SK3

Benjii

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 264
Sv: NÅ - DE HERRE OG DAMER............. I ER FANDME SLØVE
« Svar #14 Dato: August 29, 2011, 09:25:35 am »
Sveas glædespige fra jylland og undertegnet har besluttet os for, at hvis vi ikke skal komme "GRIMT" klædt ud.. så vil vi veje op for det og bare opføre os "grimt" hele aften/natten  :twisted: :lol: :angel:..
MASTURBATING IS NOT A CRIME!!!