Forfatter Emne: Paintball - woodsball i Ringsted d. 16/10 2011  (Læst 4973 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Henrik306

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 579
Paintball - woodsball i Ringsted d. 16/10 2011
« Dato: September 24, 2011, 09:37:18 am »
Hej drenge og piger

Jeg har indsat en invitation, som også er sendt rundt til dem som er tilmeldt nyhedsmail fra os på Fortland, og den synes jeg da også i skal have  :blink:


SÅ ER DER PAINTBALL!!!!  :orkester:

Vi har ikke afholdt Big Game i år, men som plaster på såret, så inviterer vi nu til at være med til at udvikle en ny slags paintball i Danmark.
Det har allerede taget USA og England med storm, og vi har arbejdet på at oversætte regler og tilpasse det til danskerne – Og jeg præsenterer hermed starten på woodsball i Danmark!

Det er sådan at vi på Fortland Event Center og Classic Paintball i Ringsted arbejder sammen om dette projekt, og næste gang er i Ringsted. I får derfor muligheden for at komme med ned på en ny bane til endnu bedre priser! Men I skal så være opmærksomme på, at I ikke vil blive behandlet som kunder, men som kommende nye spillere. Ikke fordi I behøver at skulle være det, men vi er der for at hygge os alle sammen og få nogle fede spil ud af det.

Jeg vil ikke i denne mail gå i dybden omkring hvad woodsball går ud på, her synes jeg I skulle læse om det på www.woodsball.dk i stedet for.


Priserne er som følger: 100 kr. i walk-on (Vi sørger for at I også i denne pris får skyder, maske og dragt.)

Kugler købes i kasser á 2000 stk. til blot 300 kr. pr. kasse. (Hvis I ikke regner med at bruge en hel kasse, så skriv til mig, så finder vi ud af noget)

Dato: 16/10 2011 – fra morgenstunden – Ca. kl. 10 i Ringsted.


Dette er en super mulighed for at komme ud og spille paintball på et lidt højere niveau end udlejning og Big Game, men ikke så højt som turneringspaintball (Speedball) – DVS ALLE KAN VÆRE MED!!

Denne invitation er åben! Så I må godt tage jeres bedste ven og hans ven med, og kærester og koner er også velkomne!

Blot send mig en mail senest d. 13/10 2011 med antal!  - henrikbertram@gmail.com

Jeg håber at hører fra jer!  :D


Mvh Henrik
Tidligere mørkeblå SV1000S K4 - 112 db v. Bulderdag 2011 :-)

VikingPowerSV

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 390
Sv: Paintball - woodsball i Ringsted d. 16/10 2011
« Svar #1 Dato: September 25, 2011, 08:33:31 pm »
det lyder mega fedt.

Var der ikke en anden der også havde noget at gøre med paintball eller det dig ?

Hvor lang tid har man og hvor stor vente tid vil der være ?
Den sort/hvide Gris. 
       SV650s 99'

Henrik306

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 579
Paintball - woodsball i Ringsted d. 16/10 2011
« Svar #2 Dato: September 25, 2011, 09:17:01 pm »
Det var vist mig, men der er en anden herinde der også arbejder med det...

Det er lidt svært at sige hvor meget spil osv der vil være. Sidste gang havde vi 3 x 30 min effektiv spilletid, eller var det 4...? Vi var i hvert fald på banen i 3-4 timer... Og jeg kan love dig for at det var rigeligt :-D
Der er minimalt ventetid undervejs, da der er genindsættelser undervejs i de 30 min...
Mvh Henrik
Tidligere mørkeblå SV1000S K4 - 112 db v. Bulderdag 2011 :-)

VikingPowerSV

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 390
Sv: Paintball - woodsball i Ringsted d. 16/10 2011
« Svar #3 Dato: September 25, 2011, 10:14:40 pm »
Jeg er så meget med.

Kan være jeg trækker et helt hold med den dag. Har nogle drenge der har prøvet det før.
Den sort/hvide Gris. 
       SV650s 99'

Henrik306

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 579
Sv: Paintball - woodsball i Ringsted d. 16/10 2011
« Svar #4 Dato: September 25, 2011, 11:50:34 pm »
Jeg er så meget med.

Kan være jeg trækker et helt hold med den dag. Har nogle drenge der har prøvet det før.

Det lyder rigtig godt!  :respekt:

Giv mig lige en melding på mail - henrikbertram@gmail.com med hvor mange I kommer, senest d. 13/10 :-)
Mvh Henrik
Tidligere mørkeblå SV1000S K4 - 112 db v. Bulderdag 2011 :-)

MKN

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 600
  • SV 1000 S - Kører som en drøm!
Paintball - woodsball i Ringsted d. 16/10 2011
« Svar #5 Dato: September 26, 2011, 02:27:28 am »
Jeg kunne også godt være temmelig
Interesseret. Men er lidt i tvivl om 2000 kugler er nok til 2 timers effektiv  spil? Vi plejer at spille ca en time til halvanden når vi spiller, og har ingen ide om hvor mange bønner vi bruger, men jeg kan godt tømme et magasin på en hel runde?!
SV 1000 S - Hvid - 2005 - Yoshimura Carbon potter - Powercommander - Sinter metal klodser - Hyperpro forgaffel fjedre - Justerbar styrdæmper - Egosæde - Klar baglygte med blink. Titax Greb.

Henrik306

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 579
Sv: Paintball - woodsball i Ringsted d. 16/10 2011
« Svar #6 Dato: September 26, 2011, 11:38:58 am »
Jeg kunne også godt være temmelig
Interesseret. Men er lidt i tvivl om 2000 kugler er nok til 2 timers effektiv  spil? Vi plejer at spille ca en time til halvanden når vi spiller, og har ingen ide om hvor mange bønner vi bruger, men jeg kan godt tømme et magasin på en hel runde?!

Tja, det er jo altid svært at sige hvor meget folk bruger af kugler. Jeg mener vi gjorde det sådan sidst at man godt kunne genopfylde i baserne, og så kan man selvfølgelig komme til at bruge rigtig mange kugler når man går rundt med 200 i magasinet af gangen.

Jeg kan fortælle fra min egen synsvinkel. Jeg har spillet paintball i 11 år cirka, og i speedball er jeg vant til at gå på banen med 600-700 kugler i alt, og kan bruge dem alle på ca. 3-4 minutter.
Da vi spillede woodsball sidst brugte jeg maks. 300 kugler pr. halve time, men jeg vælger så også at rationere lidt på dem, da jeg godt ved at jeg ikke kan ramme på særlig lange afstande - andre vil måske uhæmmet blæse kugler ud i atmosfære i det svage håb om at ramme nogen  :loser:  :wink:

Men jeg er overbevist om, at de fleste sagtens kan være med hele vejen med 2000 kugler.
Mvh Henrik
Tidligere mørkeblå SV1000S K4 - 112 db v. Bulderdag 2011 :-)