Forfatter Emne: Folk der ikke har MC´er men meget gerne vil tale om dem.....  (Læst 4293 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Freddy

  • Kalenderpedel
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2109
    • Mit sted...
Re: Folk der ikke har MC´er men meget gerne vil tale om dem.....
« Svar #15 Dato: Juli 20, 2007, 11:11:37 am »
Jeg forstår udmærket, hvad Josh mener. Jeg mødte det i udpræget grad i USA, forrige gang jeg var derovre. Min kusines søn og dennes fætter kunne/ville skam gerne snakke MC. Men deres kendskab til området begrænsede sig til det ene ord "Ninja". "Yeah, I'd like to have a bike. One of those Ninjas. They're fat!" Det var det eneste de to gutter vidste om motorcykler; at der findes nogle som hedder Ninja, og dem syntes de altså var seje. Tro mig, det er altså svært at opretholde en MC-relateret og -interessant samtale med sådanne mennesker i længere tid ad gangen. :D
Samme slags "MC-interesserede" møder man desværre også til tider herhjemme. Og jeg forestiller mig, at det er dén type, Josh godt kan finde en smule anstrengende. Det kan jeg bestemt også selv. Heldigvis møder man også ofte mennesker, som udviser en reel interesse. Skulle de så komme til at udråbe deres uvidenhed på en eller anden måde, kan man jo blot enten tale dem efter munden, eller på en pæn måde gøre dem opmærksom på, hvordan dette eller hint rent faktisk forholder sig. Og så indvendigt smile overbærende ad dem. :)
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...

GTI

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 767
  • Go big or go HOME!
Re: Folk der ikke har MC´er men meget gerne vil tale om dem.....
« Svar #16 Dato: Juli 20, 2007, 11:17:39 am »
Når folk spørger om min kværn er en 600 ... siger jeg bare .. jaja ... og smiler ....  :dead:

Da er det bare å peke på "1000" dekalen bakpå da.
Nå med GSX-R 750 K7 ('07)


Tidligere MCer:
1098 S ('08)
YZF-R1 RN12 ('06)
VFR800A7 VTEC ('07)
SV650SK3 ('03)

"Only a motorcyclist understands why a dog sticks his head out of a car window

ReconDK

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 95
Re: Folk der ikke har MC´er men meget gerne vil tale om dem.....
« Svar #17 Dato: Juli 20, 2007, 11:36:16 am »
Ligegodt hvorfor en cykel man har, er der en der har en der vildere... Sådan er det bare  :afro:

GTI

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 767
  • Go big or go HOME!
Re: Folk der ikke har MC´er men meget gerne vil tale om dem.....
« Svar #18 Dato: Juli 20, 2007, 02:32:31 pm »
Ligegodt hvorfor en cykel man har, er der en der har en der vildere... Sådan er det bare  :afro:

Ikke hvis man eier en GSX-R 1000 K5/K6..
Nå med GSX-R 750 K7 ('07)


Tidligere MCer:
1098 S ('08)
YZF-R1 RN12 ('06)
VFR800A7 VTEC ('07)
SV650SK3 ('03)

"Only a motorcyclist understands why a dog sticks his head out of a car window

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Re: Folk der ikke har MC´er men meget gerne vil tale om dem.....
« Svar #19 Dato: Juli 20, 2007, 03:13:43 pm »
Ligegodt hvorfor en cykel man har, er der en der har en der vildere... Sådan er det bare  :afro:

Ikke hvis man eier en GSX-R 1000 K5/K6..
jo jo, der er da en boss-hoss på mindst 30 tusinde kubik, eller en y2k som kan køre 400 km/t   :whatever:
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
Re: Folk der ikke har MC´er men meget gerne vil tale om dem.....
« Svar #20 Dato: Juli 20, 2007, 03:37:28 pm »
Ligegodt hvorfor en cykel man har, er der en der har en der vildere... Sådan er det bare  :afro:

Ikke hvis man eier en GSX-R 1000 K5/K6..
jo jo, der er da en boss-hoss på mindst 30 tusinde kubik, eller en y2k som kan køre 400 km/t   :whatever:

eller de infernalske turbobusaer som der også er lavet....
   

GTI

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 767
  • Go big or go HOME!
Re: Folk der ikke har MC´er men meget gerne vil tale om dem.....
« Svar #21 Dato: Juli 20, 2007, 04:21:14 pm »
Ligegodt hvorfor en cykel man har, er der en der har en der vildere... Sådan er det bare  :afro:

Ikke hvis man eier en GSX-R 1000 K5/K6..
jo jo, der er da en boss-hoss på mindst 30 tusinde kubik, eller en y2k som kan køre 400 km/t   :whatever:

eller de infernalske turbobusaer som der også er lavet....

 :hand: Hurtigst fra A til B er Gixxeren, med en habil rytter...
Nå med GSX-R 750 K7 ('07)


Tidligere MCer:
1098 S ('08)
YZF-R1 RN12 ('06)
VFR800A7 VTEC ('07)
SV650SK3 ('03)

"Only a motorcyclist understands why a dog sticks his head out of a car window

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Re: Folk der ikke har MC´er men meget gerne vil tale om dem.....
« Svar #22 Dato: Juli 20, 2007, 04:25:26 pm »
Ligegodt hvorfor en cykel man har, er der en der har en der vildere... Sådan er det bare  :afro:

Ikke hvis man eier en GSX-R 1000 K5/K6..
jo jo, der er da en boss-hoss på mindst 30 tusinde kubik, eller en y2k som kan køre 400 km/t   :whatever:

eller de infernalske turbobusaer som der også er lavet....

 :hand: Hurtigst fra A til B er Gixxeren, med en habil rytter...
har du i øvrigt slet ikke set Orange County Choppers? Det er da det vildeste! :thumbsup:  :P
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

Jens Bjørn

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 261
  • Hvaffor noget rullegrus??
Re: Folk der ikke har MC´er men meget gerne vil tale om dem.....
« Svar #23 Dato: Juli 20, 2007, 06:25:28 pm »
Min favorit er den ældre herre der også har kørt mc i sine unge dage : "dengang var det jo rigtige motorcykler.De nye(min sv!) er jo bare plastic"! eller "jeg havde en AJS shunderbold D118N årgang 1922 med dobbelte knapslerator dæksler og Hennemann sidevognsbeslag fra den svenske hær,men sådan en kender du jo nok ikke ,min dreng".

GARRGH ,dem har jeg mødt mange af !

Og et par "nå,kører du motorcykel .Skal du så ha en Harley?"

Men,så en dag på en rasteplads kom der en mand og sagde "jeg kørte også i ´50erne,men motorcykler dengang var noget værre lort.Jeres ser rigtig fine ud" hvorefter han gik igen :shock: :orkester: :afro:
« Senest Redigeret: Juli 20, 2007, 06:28:07 pm af Jens Bjørn »
Nu med Flystøj

Freddy

  • Kalenderpedel
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2109
    • Mit sted...
Re: Folk der ikke har MC´er men meget gerne vil tale om dem.....
« Svar #24 Dato: Juli 20, 2007, 07:25:11 pm »
Men,så en dag på en rasteplads kom der en mand og sagde "jeg kørte også i ´50erne,men motorcykler dengang var noget værre lort.Jeres ser rigtig fine ud" hvorefter han gik igen :shock: :orkester: :afro:
:respekt: :respekt:
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...

GTI

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 767
  • Go big or go HOME!
Re: Folk der ikke har MC´er men meget gerne vil tale om dem.....
« Svar #25 Dato: Juli 21, 2007, 10:21:52 am »
Var en tur til et samlingspunkt i Bergen(a la linien vil jeg tro) sammen med min kjæreste i fjor sommer. En eldre herremann kom bort til oss, såg på SVen og sa: Det er ikke størrelsen det kommer an på..  :lmao: :lmao:
Nå med GSX-R 750 K7 ('07)


Tidligere MCer:
1098 S ('08)
YZF-R1 RN12 ('06)
VFR800A7 VTEC ('07)
SV650SK3 ('03)

"Only a motorcyclist understands why a dog sticks his head out of a car window

amagerdk

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 684
    • www.amagerdemons.dk
Re: Folk der ikke har MC´er men meget gerne vil tale om dem.....
« Svar #26 Dato: Juli 21, 2007, 04:50:15 pm »
...Jeg vil da hævde at jeg efterhånden har præget en del mennesker på den måde... Min søsters kæreste og min ven AmagerDK fik MC i år efter længere tids drillerier. Min kærestes far er ved at tage kortet efter at have fået et par ture bagpå og 2 af mine andre gode venner fik sidste efterår.

Nu mangler jeg bare lige den sidste interesserede ven og hans lillebror - så har jeg efterhånden fået præget eller overtalt alle dem jeg kender som er interesserede  :D

hehe Jacob, du kan desværre ikke få lov at få hele æren for at jeg fik købt MC i år ;) Det lå i kortene nu når jeg ikke længere er studerende  :twisted:
men lidt indflydelse har du nok haft  :afro: