Forfatter Emne: Kullen poll 2  (Læst 21333 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

hod

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 76
Jeg har ikke ....
« Svar #60 Dato: Juli 02, 2005, 02:57:23 pm »
... noget godt kort over Sverige - og min printer er død.

Foreslår vi lægger ruten under morgenkaffen.

Tak kort med !

Hans Ove
HOD, Søllerød, tidligere SV 1000 og SV 650. Bæge ænder
Ducati Monster 900 i.e. Dark ´01
Ducati Monster 620 ´03

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Kullen poll 2
« Svar #61 Dato: Juli 03, 2005, 08:06:42 am »
Jeg kan fandme ikke hitte ud af hvornår I daffer afsted mod det svenske... For mig ser det ud som om det er i dag...

Uanset hvad ville jeg bare sige god tur, og vær nu sød at køre så anstændigt og pænt, som det er jer muligt. Vil ikke have nogle af jer liggende på min afdeling i nat med hjernerystelse eller noget, mens i skriger på kaffe og mere af den gode medicin...

Husk at tage billeder som os, der sidder tilbage kan fråde lidt over... Pas på jer selv og hinanden...

Nat nat...
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
Kullen poll 2
« Svar #62 Dato: Juli 03, 2005, 08:20:38 am »
vi mødes kl 10.00 hos Rubin i Meløse og kører når kaffen er inhaleret.... vrooom
der er stadigvæk få ledige pladser til turen :)  :)  :)  :)
   

Nikolaj

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1774
  • Hvis du kan dreje, kører du ikke hurtigt nok.
.
« Svar #63 Dato: Juli 03, 2005, 10:06:43 am »
Jeg skal ikke med idag (hvis nogen af jer når at læse dette inden i kører)  :wink:

Jeg tager dog nok en tur forbi malerklemmen.. Er der andre der skal derned ?
Gaden : TIL SALG : GSXR 1000 K7 Sort/Orange.
Banen : GSXR 750 K7 Sort/Hvid.

Capone

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1590
Re: .
« Svar #64 Dato: Juli 03, 2005, 10:29:03 am »
Citat fra: Nikolaj
Jeg skal ikke med idag (hvis nogen af jer når at læse dette inden i kører)  :wink:

Jeg tager dog nok en tur forbi malerklemmen.. Er der andre der skal derned ?


Har dårligt tid til en tur til Malerklemmen. Ville ellers gerne. Det må blive i august...  :cry:

Her plejede at stå hvilken SV650S jeg havde fornøjelsen af fra 2004 til 2007.

Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
Kullen poll 2
« Svar #65 Dato: Juli 03, 2005, 08:50:57 pm »
Så ligger der billeder(og kommentarer :-)) i en "ubrugt"mappe

Takker for en KANON dag i det nordsjællandske og svenske, speedo'en sagde 449km så der er røget lidt gummi i naturen, nu skal jeg bare nyde en kølig og absorbere dagens indtryk :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D

PS. hvis der på et eller andet tidspunkt er nogle som ikke kan finde færgelejet i Helsingborg så bare spørg mig, jeg vil kunne finde det i bælgragende mørke med bind for øjnene(min cykel kunne ikke lide svensk asfalt den ville hjem igen???)
   

Paw

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1283
  • Rrrrrggghhhh! Donuts...
Kullen poll 2
« Svar #66 Dato: Juli 03, 2005, 10:06:04 pm »
Kanon gode billeder :D

Jeg ville selv have været med, men vågnede først klokken 11 (Nattevagt) :oops:  :cry:  :cry:  :cry:

Jeg må med næste gang.
Har tidligere rullet på Gsx600F - SV650S - Aprilia Tuono - Kawa Z750 - Gsx-r600 - og nu... Kawa ER6.

Japri

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 106
Kullen poll 2
« Svar #67 Dato: Juli 04, 2005, 04:11:33 pm »
Ja, tak for godt selskab og god tur. Og ekstra tak til Rubin og Lisbeth for lækker morgenbuffet :D Næste gang må det være én af os andre der inviterer på morgenmad.

Jeg var helt kvæstet da jeg kom hjem, selvom mit odometer kun viste 260 km :cry: Men jeg gav den også fuld rulle de sidste 40 km, da jeg kørte alene på motorvejen :roll: :wink: :wink:
It's better to burn out than to fade away!

Rubin

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 573
Kullen poll 2
« Svar #68 Dato: Juli 05, 2005, 12:26:33 pm »
Ja selv tak for en god tur, hvor vi må konstatere at de sjællandske veje var de sjoveste, og Kullen det flotteste :D
Japri du misforstod os, vi skulle ind og tanke, og tage pæn afsked.

Min dårlige hals fortsatte, og jeg har ligget underdrejet i 24 timer :(
Rubin
Havde en gang en SV1000SK3 sølvgrå m. Hamicad nr.pladeholder, hugger, sort  double bubble, akropovic titanium og scottoiler.

Japri

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 106
Kullen poll 2
« Svar #69 Dato: Juli 05, 2005, 12:41:38 pm »
På det tidspunkt tænkte jeg kun på at komme hjem og slappe af, så jeg tog bare den første sidevej mod Kbh :oops:

Jeg håber, at du snart bliver frisk igen, så du kan komme ud at give den noget rulle :lol:
It's better to burn out than to fade away!

Rubin

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 573
Kullen poll 2
« Svar #70 Dato: Juli 05, 2005, 02:48:32 pm »
Løgner, du tænkte på mors kødgryder :wink:

Ja tak feberen er vigende, det hjælper unægteligt at sove stort set konstant i 24 timer :shock:
Rubin
Havde en gang en SV1000SK3 sølvgrå m. Hamicad nr.pladeholder, hugger, sort  double bubble, akropovic titanium og scottoiler.

Smølfen

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1950
Kullen poll 2
« Svar #71 Dato: Juli 11, 2005, 01:48:11 pm »
Jeg kunne desværre ikke komme med på SV-turen, men en kammerat og jeg tog afsted i går (søndag d. 10/7) i stedet.

Vi havde en ret fed tur, vejret var jo suverænt. Til forskel fra turen sidste år fik vi også udforsket nogle forskellige veje.

Hvis man skal sige noget generelt om de svenske veje er det at de er i supergod stand og godt planlagte.

Området nord for Helsingborg op til Höganäs er megakedeligt. Alt går lige ud i alle dimensioner, vejene er som trukket med lineal, og det er ikke engang løgn :(

Øst for Kullen mod Ängelholm er der dog noget mere kuperet terræn ;-) så vejene svinger lidt mere. Men fordi de simpelthen er bedre planlagt end i DK, svinger de ikke SÅ meget. Men samtidig, fordi vejene er så gode og brede, kan man køre temmelig meget hurtigere  :twisted: ... og så er det pludselig sjovt igen. Vi mødte ikke ét øje. Generelt vil jeg sige det er lige så sjovt at køre rundt i det område som i Danmark, det er bare en anden oplevelse.
Carsten Sørensen. CBR600RR (PC40).