Forfatter Emne: De fedeste potter med den ondeste lyd............... ?  (Læst 4422 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Per

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2260
  • ...det dejlige SVin....
De fedeste potter med den ondeste lyd............... ?
« Dato: Oktober 05, 2009, 02:38:48 pm »
Er det et spørgsmål om religion hvilket mærke man er til ? Lyden er jo fantastisk på en SV'er men læser meget om mange forskellige type potter med en skøøøøøøøøøøøøøn lyd.  :orkester:
Jeg har kig på et par Blue Flame potter ... med dobbelt tip.... dem som skinner i crome  :D


Men jeg ville da godt lige høre lidt om andre erfaringer...som er du/I mener jeg bør høre om...

Hilsen NEWBIE
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: De fedeste potter med den ondeste lyd............... ?
« Svar #1 Dato: Oktober 05, 2009, 03:55:27 pm »
Det ligner dem Nick har... Mener dog at hans er "blå" i enderne... De larmer ganske meget! Min egen mening er at man får den bedste bas med carbon-potter. Metal-potterne SYNTES JEG har en tendens til at give en lidt skarpere lyd.

Dog er jeg selv helt tosset med MIVV Titanium - de er ikke så flashy som Blueflame og lyder rigtigt lækkert. Hvis pengene betyder noget vil jeg igen igen igen lede opmærksomheden hen på Ixil Carbon Oval (COV). De koster ikke alverden hvis man bestiller dem direkte hos Brian http://www.ixilsilencers.co.uk/... Mener at min kammerat betalte 3500 + forsendelse for et sæt til hans 1000'er.
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Kondi

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 887
Re: De fedeste potter med den ondeste lyd............... ?
« Svar #2 Dato: Oktober 05, 2009, 04:05:21 pm »
Synes også MIVV Titanium har den helt "rigtige" lyd. Dyb, resonansfri og brølende ...  :angel:
Sv1000sK6, grå, fuldkåbe, K&N, PC3, Akrapovic

Tidligere kørt:
Triumph Daytona 675, 2007 i den hurtige farve; rød! :angel:
Sv650s K6, PowerCommander III USB, PiperCross filter, Fuldt MIVV-system, Miniblink, Puig-hugger, Org. bundkåbe, Fender Eliminator

roadpilot

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 899
  • Kvinder og motorcykler er sjovest nøgne....
Re: De fedeste potter med den ondeste lyd............... ?
« Svar #3 Dato: Oktober 05, 2009, 05:01:41 pm »
Blueflame laver nogle rigtigt fede potter. Jeg har dem monteret på min cykel og de giver en rigtig dejlig dyb lyd. Så har de den fordel at man kan justere "musikken" lidt alt efter ønske, med de medfølgende propper!

Min kammerat har lige monteret EVO3 modellen i titanium på sin. Igen en super lyd!

Min cykel er parkeret i valby MC  for det meste, så kig forbi og få en kop kaffe en dag. Så starter vi gerne svinene op så du kan få en demo :-)
Kennet
kilosvin med div udstyr...

Høivang(Varde)

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 159
  • Michael Høivang
Re: De fedeste potter med den ondeste lyd............... ?
« Svar #4 Dato: Oktober 05, 2009, 06:13:21 pm »
http://www.youtube.com/watch?v=payo8UTwXq4 Det lydder da til at der er okay knald på;) :lol:
SV1000N K6

Høivang(Varde)

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 159
  • Michael Høivang
SV1000N K6

roadpilot

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 899
  • Kvinder og motorcykler er sjovest nøgne....
Re: De fedeste potter med den ondeste lyd............... ?
« Svar #6 Dato: Oktober 05, 2009, 06:50:41 pm »
Rigtig god og utrolig dyb lyd i de blueflame potter jeg har hørt! Hvilket er problemet med mange af de udstødninger der er på markedet! (synes jeg) De larmer meget da lyden ikke er dyb nok!
kilosvin med div udstyr...

Per

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2260
  • ...det dejlige SVin....
Re: De fedeste potter med den ondeste lyd............... ?
« Svar #7 Dato: Oktober 06, 2009, 01:26:47 pm »
Hej med jer...tak for de altid gode svar som der gives  :respekt:

Fandt lige et link til Scorpion potter....bemærk at det er udendørs og ikke i en garage ! Fed lyd efter min mening....selvom det peger imod BlueFlame potterne..

http://www.youtube.com/watch?v=ROkqR2QQcLE     :orkester:
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

Big G

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2419
  • se mig, spasser.....
Re: De fedeste potter med den ondeste lyd............... ?
« Svar #8 Dato: Oktober 06, 2009, 02:24:41 pm »
Potter er en religionssag. Det eneste sikre, er at de skal høres live. De færreste råder over udstyr der kan optage/gengive lyden realistisk.

tag imod tilbuddet om at høre nogle forskellige i virkeligheden.
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: De fedeste potter med den ondeste lyd............... ?
« Svar #9 Dato: Oktober 06, 2009, 03:41:25 pm »
Potter er en religionssag. Det eneste sikre, er at de skal høres live. De færreste råder over udstyr der kan optage/gengive lyden realistisk.

tag imod tilbuddet om at høre nogle forskellige i virkeligheden.

X2...

Jeg har videoer med temmeligt mange af forums potter fra vores "bulderdag" - desværre blæste det så meget at det er svært at høre forskel. JEG SKAL NOK SNART FÅ KLIPPET LORTET SAMMEN  :angel: :wink: :lol:

Nu er jeg færdig med skolen og har fået en ny über-laptop - så jeg går ud fra at der ikke er nogen undskyldninger længere?!
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Batman

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 479
Re: De fedeste potter med den ondeste lyd............... ?
« Svar #10 Dato: Oktober 06, 2009, 04:15:36 pm »
Potter er en religionssag. Det eneste sikre, er at de skal høres live. De færreste råder over udstyr der kan optage/gengive lyden realistisk.

tag imod tilbuddet om at høre nogle forskellige i virkeligheden.

X2...

Jeg har videoer med temmeligt mange af forums potter fra vores "bulderdag" - desværre blæste det så meget at det er svært at høre forskel. JEG SKAL NOK SNART FÅ KLIPPET LORTET SAMMEN  :angel: :wink: :lol:

Nu er jeg færdig med skolen og har fået en ny über-laptop - så jeg går ud fra at der ikke er nogen undskyldninger længere?!

LALALALALALALALALALALALA.......  :loser: :loser: :loser:  :lmao: :lmao: :lmao:
- På Gaden: Honda CBR900RR Fireblade - Faceliftet
- På banen: Yamaha R1

Clach

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 24
    • Clach.dk
Re: De fedeste potter med den ondeste lyd............... ?
« Svar #11 Dato: Oktober 06, 2009, 07:35:24 pm »
Nu ved jeg ikke lige hvor du er fra...men hvis du vil ha en lytter, så kan jeg tilbyde lyden fra et sæt yoshimura i både carbon og metal :) Det kræver bare du kommer en tur til falster...

tasman7

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 118
Re: De fedeste potter med den ondeste lyd............... ?
« Svar #12 Dato: Oktober 06, 2009, 08:22:15 pm »
jeg tog i sin tid over til ulvehaar i kbh for jeg var i samme situation som dig... han havde et par devil potter til at ligge som sgu sælges, han ville da gerne lige vise hvad de ku sige:-) det endte med at jeg købte dem, det er ikke fortrudt. de har en super dyb lyd og buldrer rigtig godt når gassen blir sluppet(nok osse en sammenhæng at den ikke står rigtig i benzintilførsel)
anyway... prøv at hør devil magnum hvis du får mulighed.
AGV Dream Time 73/2500.... bedste hjelm der findes:-D

Høivang(Varde)

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 159
  • Michael Høivang
Re: De fedeste potter med den ondeste lyd............... ?
« Svar #13 Dato: Oktober 07, 2009, 10:13:59 pm »
SV1000N K6

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: De fedeste potter med den ondeste lyd............... ?
« Svar #14 Dato: Oktober 09, 2009, 11:28:18 am »
Potter er en religionssag. Det eneste sikre, er at de skal høres live. De færreste råder over udstyr der kan optage/gengive lyden realistisk.

tag imod tilbuddet om at høre nogle forskellige i virkeligheden.

X2...

Jeg har videoer med temmeligt mange af forums potter fra vores "bulderdag" - desværre blæste det så meget at det er svært at høre forskel. JEG SKAL NOK SNART FÅ KLIPPET LORTET SAMMEN  :angel: :wink: :lol:

Nu er jeg færdig med skolen og har fået en ny über-laptop - så jeg går ud fra at der ikke er nogen undskyldninger længere?!

LALALALALALALALALALALALA.......  :loser: :loser: :loser:  :lmao: :lmao: :lmao:

Så er halvdelen klippet sammen... Vi snakker Rage Against the Machine... Bombtrack... Regner med at gøre resten færdigt på søndag - så får vi se!  :D
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4