Forfatter Emne: Julehilsen  (Læst 668 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

norton

  • Gæst
Julehilsen
« Dato: December 11, 2007, 12:16:07 pm »
Jeg vil gerne takke jer alle sammen for jeres gode måde at behandle folk på når de har et eller flere seriøse spørgsmål man gerne vil have belyst.Det er et rigtigt dejligt forum at være på,hvor jeg er sikker på at alle føler sig velkommen og ikke mindst de nye,jeg gør ihvertifal.
Mit 2007 år har været lidt turbolent og ikke mindst da jeg blev kørt ned bagfra og fik smadret min nyindkøbte maskine,hvor reperationsregningen løb op i et sted mellem 25 og 30000kr.Der gik næsten det meste af sommeren før jeg fik den igen og det bevirkede at jeg desværre ikke rigtig fik tid til at møde nogen af jer gæve gutter og gævinder,men det håber jeg at jeg gør til næste år som forhåbentlig bliv en god sæsson med masser af godt MC vejr.
I og jeres familier ønskes en rigtig god jul samt et godt nytår.De bedste hilsner fra Norton :D :D

Ole Jensen

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 359
  • Hvorfor skulle man køre på andet end et SVin?
Re: Julehilsen
« Svar #1 Dato: December 11, 2007, 12:58:44 pm »
Jeg vil gerne takke jer alle sammen for jeres gode måde at behandle folk på når de har et eller flere seriøse spørgsmål man gerne vil have belyst.Det er et rigtigt dejligt forum at være på,hvor jeg er sikker på at alle føler sig velkommen og ikke mindst de nye,jeg gør ihvertifal.
Mit 2007 år har været lidt turbolent og ikke mindst da jeg blev kørt ned bagfra og fik smadret min nyindkøbte maskine,hvor reperationsregningen løb op i et sted mellem 25 og 30000kr.Der gik næsten det meste af sommeren før jeg fik den igen og det bevirkede at jeg desværre ikke rigtig fik tid til at møde nogen af jer gæve gutter og gævinder,men det håber jeg at jeg gør til næste år som forhåbentlig bliv en god sæsson med masser af godt MC vejr.
I og jeres familier ønskes en rigtig god jul samt et godt nytår.De bedste hilsner fra Norton :D :D

X2 lige bortset fra at jeg altså ikke er blevet kørt ned!  :innocent:
Rød SV1000S K4 årg. 05, Akrapovic, K&N, Rabbid styrebox, Spyball alarm, Xenon, sort kåbeglas, fuldkåbe, hugger, egosæde og Rizoma blink, nummerpladeholder og styrender.
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=19031

Jacob

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 325
Re: Julehilsen
« Svar #2 Dato: December 11, 2007, 01:00:00 pm »
Jeg nasser lige med på julehilsenen; for jeg mener nemli' det samme  :D
God jul alle sammen
SV650SAK7  -  Candy Sonoma Red  -  Mivv-titanium  -  F.Fabbri DB  -  Fuelfriend  -  SpyBall
Nu med hjemmelavede ridser...